Nowe polskie lokomotywy od ZNLE
Ależ skąd - przykładowo francuskie BB-26000 (zdaje się najdłuższe BB na świecie), produkowane do 1998 roku, posiadają wózki monosilnikowe: http://fr.wikipedia.org/wiki/BB_26000siekierowy pisze:Tego to już chyba nikt nie stosuje.
Za to chyba nie stosuje się już napędu polegającego na umieszczeniu dwóch ogromnych silników (np. type TTB 665) na ramie lokomotywy i doprowadzeniu momentu obrotowego do osi przez przekładnie (lokomotywy SNCF m. in. CC-40100 i CC-6500: http://www.youtube.com/watch?v=i2QOOOWZ28I).
Moim zdaniem powinno się udać... Jakby nie patrzeć, pojazd nie ma wiele wspólnego elektrycznie z 4E/303E/201E, więc warto spróbowaćsiekierowy pisze:Właśnie to jest ciekawe czy będzie mogła jeździć w górach, czy nadal trzeba będzie reanimować tam ET21.
Nawiązując do nazwy tematu - E6ACT to jest jednak rzeczywistość. Link do tego forum podał w innym temacie, bodajże Opi.
I oto zdjęcia i filmy z prób E6ACT
http://forumtt.pl/viewtopic.php?p=81904 ... a18c52b302
I oto zdjęcia i filmy z prób E6ACT
http://forumtt.pl/viewtopic.php?p=81904 ... a18c52b302
Wizualka i dość skąpy opis
http://www.rynek-kolejowy.pl/21986/Nowa ... zerska.htm
http://www.rynek-kolejowy.pl/21986/Nowa ... zerska.htm
Hmm.. ta wizualka krąży już od jakiegoś czasu, ale do tej pory była podpisywana jako autorstwa Newagu... Wiem że Newag jest udziałowcem ZNLE, ale jednak Newag to nie ZNLE.
Jeśli temat dobry, to pragnę zaprezentować:
http://www.railphoto.info/galeria/displ ... ?pos=-6631
Jak się podoba najnowszy wyrób ZNLE?
Jeśli temat dobry, to pragnę zaprezentować:
http://www.railphoto.info/galeria/displ ... ?pos=-6631
Jak się podoba najnowszy wyrób ZNLE?
Ja bym to nazwał efektem ubocznym, niż wyrobem...OPi pisze:Jak się podoba najnowszy wyrób ZNLE?
Jeżeli zapowiadany "daleko idący proces modernizacyjny" ma się składać z dołożeniu dwóch (rożnych) klimatyzatorów, zlikwidowaniu szyb w drzwiach, pomalowaniu pudła i elementów wyposażenia oraz zmianie pługu na coś, co wygląda, jakby się miało pod własnym ciężarem złamać, to ja dziękuje. Oczywiście już nie wspominając, że z tymi "widarami", nożycowymi pantografami i "pofalowanym" pudłem, wygląda o 30 lat starzej...
Tę wizualkę trafiłem już ze trzy lata temu, więc projekt jest nienowy.OPi pisze:Hmm.. ta wizualka krąży już od jakiegoś czasu, ale do tej pory była podpisywana jako autorstwa Newagu...
Wiesz, "dajeko idący proces modernizacyjny" miał powstać na bazie siódemki Intercity. Od dwóch lat nikt nie widział jego efektu. ZNLE przynajmniej "coś" robiCoffee pisze:"daleko idący proces modernizacyjny"
No to odgrzewamy bo ZNLE uraczyła nas nowością - o to jest Griffin:
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=image
http://www.rynek-kolejowy.pl/35393/Grif ... towany.htm
Zaś Lotos Kolej kupi pięć Dragonów:
http://www.rynek-kolejowy.pl/35392/Loto ... agonow.htm
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=image
http://www.rynek-kolejowy.pl/35393/Grif ... towany.htm
Zaś Lotos Kolej kupi pięć Dragonów:
http://www.rynek-kolejowy.pl/35392/Loto ... agonow.htm
Ostatnio zmieniony 2012-09-19, 06:02 przez irisbus, łącznie zmieniany 1 raz.