WKD
Kontrakt na jednostki podpisany. Jednostka będzie wyglądać tak
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto_news_ ... 755b_d.jpg
Bardzo ciekawy pojazd. Rośnie konkurent dla Flexity Swift?
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto_news_ ... 755b_d.jpg
Bardzo ciekawy pojazd. Rośnie konkurent dla Flexity Swift?
Jeśli wierzyć Gazecie, to pomiędzy dwoma jednostkami nie przewidziano przejścia - ponieważ WKD zależało na taniej ofercie. Czyli w grę wchodziły oszczędności... ale podkreślam, to jest informacja z Gazety
Artykuł na ten temat pod linkiem http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... isana.html
Artykuł na ten temat pod linkiem http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... isana.html
http://polskalokalna.pl/galerie/mazowie ... 4518,1,439
Skład WKD zahaczył o koparkę która była w skrajni. Prawdopodobnie pierwszy człon do kasacji.
Skład WKD zahaczył o koparkę która była w skrajni. Prawdopodobnie pierwszy człon do kasacji.
Materiał o tym tutaj: http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1661242,0, ... omosc.html
Patrzcie i podziwiajcie nową jednostkę dla wukadki
http://www.rynek-kolejowy.pl/28999/Nowy ... gotowy.htm
Z tego co widzę, będą one w systemie, jak w Berlińskiej S-Bahn - kabina tylko z jednej strony, i wagony zczepione tyłami.
http://www.rynek-kolejowy.pl/28999/Nowy ... gotowy.htm
Z tego co widzę, będą one w systemie, jak w Berlińskiej S-Bahn - kabina tylko z jednej strony, i wagony zczepione tyłami.
O ile wygląd jest kwestią względną, o tyle zupełnie nie rozumiem sensu robienia dwujednostkowego składu bez pełnoprawnych kabin po środku - skoro pojazd nie jest przeznaczony do rozłączania w normalnych warunkach, to po co robić z niego 2 jednostki?
BTW, Mógłby ktoś objaśnić genezę dyskusji w komentarzach nt. CMK? To ma związek z WKD?
BTW, Mógłby ktoś objaśnić genezę dyskusji w komentarzach nt. CMK? To ma związek z WKD?
Zrobienie dodatkowych kabin kosztuje. Można było zamówić o dwa pociągi mniej, tyle że wszystkie miałyby kabiny. A lata praktyki na WKD pokazały, że dwie kabiny EN94 będące po środku nie sa nigdy wykorzystywane, tak więc dlaczego nie mieli z nich zrezygnować? Takie rozwiązanie stosuje się od dawna w wielu pojazdach (m.in. jak pisałem wyrzej Berliner S-Bahn) i się sprawdza.Butelka pisze:nie rozumiem sensu robienia dwujednostkowego składu bez pełnoprawnych kabin po środku
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto_opis/ ... f2cf_d.jpg
To wygląda gorzej niż gdyby między członami EN57 zlikwidować przejścia międzywagonowe.
To wygląda gorzej niż gdyby między członami EN57 zlikwidować przejścia międzywagonowe.
Nie o to chodzi, że muszą być kabiny, tylko o to, dlaczego są to w takim razie dwa wagony i dwie przestrzenie, między którymi trzeba przechodzić na zewnątrz. Skoro jeden wagon nie jest pełnoprawnym pociągiem to dlaczego dwuwagonowy pociąg nie stanowi jednej przestrzeni?OPi pisze:Zrobienie dodatkowych kabin kosztuje. Można było zamówić o dwa pociągi mniej, tyle że wszystkie miałyby kabiny. A lata praktyki na WKD pokazały, że dwie kabiny EN94 będące po środku nie sa nigdy wykorzystywane, tak więc dlaczego nie mieli z nich zrezygnować?