[Opolskie] Tabor kolejowy
[Opolskie] Tabor kolejowy
http://inforail.pl/text.php?id=16677&from=tag
Pewnie PESA wygra a jak wygra to pewnie będą to SA 133
BTW, co to znaczy "SZT"
Pewnie PESA wygra a jak wygra to pewnie będą to SA 133
BTW, co to znaczy "SZT"
plocmaster pisze: tylko że na olej napędowy
Szymon pisze:Tylko jeszcze spalinowe
Widzę, że będą dostarczać turami "dalekobieżnymi", że tak powiem
Tak jak we Wrocławiu.
Jakby tego nie uzyskał to by nie mogli tego sprzedawać przecież!infobus.pl pisze: uzyskać Świadectwo sprawności technicznej pojazdu szynowego
Z pewnością - Tak! W solówce 130 miejsc siedzących nie ma No ewentualnie 3-członowy, ale wątpięSzymon pisze:tzn, że będą to szynobusy przegubowe
A rzeczywiście jest: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 564&page=6Gadzie pisze:W prospekcie widnieje jako typ 219M...
Fajnie wygląda
[ Dodano: 2008-07-28, 21:46 ]
http://inforail.pl/text.php?id=18725&from=tag
Nie było wątpliwości, wygrała Pesa
Re: Nowe SZT dla opolszczyzny
Prędzej SA134 i SA135.Szymon pisze: Pewnie PESA wygra a jak wygra to pewnie będą to SA 133
Re: [Opolskie] - tabor kolejowy
Ale odkop... od tamtej pory trochę się zmieniło w taborze kolejowym na Opolszczyźnie. Ostatnio też zostały zaprezentowane nowe Impulsy zamówione przez Województwo Opolskie.
http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=199&idd=9208
http://www.nto.pl/strefa-biznesu/wiadom ... ,10557514/
I w końcu spotkanie "jaszczura" we Wrocławiu wcale nie oznacza, że jest to pociąg KD
http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=199&idd=9208
http://www.nto.pl/strefa-biznesu/wiadom ... ,10557514/
I w końcu spotkanie "jaszczura" we Wrocławiu wcale nie oznacza, że jest to pociąg KD
Re: [Opolskie] - tabor kolejowy
Nie ma to jak dobry Impuls, bo jak widzę przewoźników jak KŚ czy IC, którzy kupują Pesy mimo doświadczeń, to ręce opadają, no ale widać poprawność polityczna wszędzie ma swoje macki...
Re: [Opolskie] - tabor kolejowy
Czy ja wiem - czy poprawność polityczna. Pesa z Newagiem bardzo ostro konkuruje o każdy kontrakt. Tak naprawdę to owszem przewoźnicy coś tam zamawiają, ale w skali kraju nie są to jakieś ogromne zamówienia... a z czegoś trzeba żyć. Płacić podatki, pensje pracownikom (o zgrozo) + wiele innych opłat. Każdy kontrakt - dla obu firm jest na wagę złota.
IC nie tylko kupiło Pesy Dart ale również podobną ilość Flirtów Stadlera, najnowszej generacji. Dartem jeszcze nie jechałem - dopiero szykuję się może w przyszłym roku do Lublina. Natomiast Flirtem żem jechał - jest super, bardzo mi się spodobał
KŚ - owszem mają całą masę Elfów, ale również trochę Impulsów 35WE
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
No, ale zawsze ilekroć jestem na Górnym Śląsku, jak widzę byłe nasze 14WE, to po prostu łapię się za głowę, że to jeszcze jeździ
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
Tak naprawdę to wielu przewoźników kolejowych w Polsce kupuje tabor zarówno u Pesy jak i od Newagu (KM, WKD, Koleje Małopolskie)... są też preferencje np. Koleje Wielkopolskie kupiły sporo Elfów i chyba na razie przy nich zostaną, czy np. Koleje Zachodniopomorskie dokonały sporego zakupu w Newagu i to chyba nawet wspólnie z którymś województw (o ile się nie mylę, nie wiem czy przypadkiem to nie była grupa kapitałowa wspólnie z woj. dolnośląskim )
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
Pesa i Newag przebierają teraz nogami, bo sporo starego taboru turla się po torach i w końcu przewoźnicy coś muszą kupić
PS. Ładnie tym "Impulsom" w barwach woj. opolskiego
IC nie tylko kupiło Pesy Dart ale również podobną ilość Flirtów Stadlera, najnowszej generacji. Dartem jeszcze nie jechałem - dopiero szykuję się może w przyszłym roku do Lublina. Natomiast Flirtem żem jechał - jest super, bardzo mi się spodobał
KŚ - owszem mają całą masę Elfów, ale również trochę Impulsów 35WE
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
No, ale zawsze ilekroć jestem na Górnym Śląsku, jak widzę byłe nasze 14WE, to po prostu łapię się za głowę, że to jeszcze jeździ
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
Tak naprawdę to wielu przewoźników kolejowych w Polsce kupuje tabor zarówno u Pesy jak i od Newagu (KM, WKD, Koleje Małopolskie)... są też preferencje np. Koleje Wielkopolskie kupiły sporo Elfów i chyba na razie przy nich zostaną, czy np. Koleje Zachodniopomorskie dokonały sporego zakupu w Newagu i to chyba nawet wspólnie z którymś województw (o ile się nie mylę, nie wiem czy przypadkiem to nie była grupa kapitałowa wspólnie z woj. dolnośląskim )
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 156002977/
Pesa i Newag przebierają teraz nogami, bo sporo starego taboru turla się po torach i w końcu przewoźnicy coś muszą kupić
PS. Ładnie tym "Impulsom" w barwach woj. opolskiego