Spis lokomotyw EU/EP 07 i ET 22
Spis lokomotyw EU/EP 07 i ET 22
Jeżeli taki temat się powtarza to przepraszam. Chciałem się spytać czy istnieje jakiś ogólny spis wszystkich lokomotyw EU/EP 07 oraz ET 22? Czy te loki mają każdy numer od 1 do 2000? Jeżeli tak to niektóre z nich muszą być już skasowane. Szukałem takowego spisu w internecie, ale nic nie znalazłem także proszę o pomoc. Z góry dzięki...
Na tej stronie masz spis wszystkich ET22 razem z prywaciarzami i miejscem stacjonowania:
http://www.kolejowaklatka.org/001/index ... 2&lok=2013
A tu tak samo EU/EP07:
http://www.kolejowaklatka.org/001/index ... 2&lok=2007
http://www.kolejowaklatka.org/001/index ... 2&lok=2013
A tu tak samo EU/EP07:
http://www.kolejowaklatka.org/001/index ... 2&lok=2007
Mała poprawka:mil pisze:Czy te loki mają każdy numer od 1 do 2000?
Ostatnia lokomotywa ET22 nosi numer 1183. Istnieje jeszcze była prototypowa EP23, która została później przemianowana na ET22 i przyjęła numer 121'' (po skasowanej lokomotywie o tym numerze).
Lokomotyw EU07 wyprodukowanon łącznie (W PAFAWAGU i HCP) 489 egzemplarzy. EU07 z PAFAWAGU mają numery 001-244, a z HCP: 301-536 i 538-543. W latach 90. Trzy pojedyncze człony lokomotyw ET41 przebudowano na trzy lokomotywy EU07 (537,544 i 545).
Przeróbki na EP07 są prowadzone od 1995 roku
W chwili podziału parku lokomotyw pomiędzy PKP IC a PKP PR numeracja lokomotyw uległa zmianie - np. numery EU/EP07 zaczynają się od 2000 (lokomotywy utracają swój pierwotny numer).
W chwili podziału parku lokomotyw pomiędzy PKP IC a PKP PR numeracja lokomotyw uległa zmianie - np. numery EU/EP07 zaczynają się od 2000 (lokomotywy utracają swój pierwotny numer)
To ze od 1000 to oki ale nie ma wplywu fakt ze jest podzial na PR i IC wiadomo mi ze sie roznia technicznie od reszty 07 i zeby je wyroznic maj numerki od 1000 ... dla przykladu ET22-2000 niby nalezy do Cargo bo ma nr powyzej 2000 a reszta to co? niby PR? wszyscy wiedza ze wiekszasc lokow ma Cargo a PR EZT zgodze sie ze sa male wyjatki tj. EP08 EP09 i pare jeszcze szczegolow.
To ze od 1000 to oki ale nie ma wplywu fakt ze jest podzial na PR i IC wiadomo mi ze sie roznia technicznie od reszty 07 i zeby je wyroznic maj numerki od 1000 ... dla przykladu ET22-2000 niby nalezy do Cargo bo ma nr powyzej 2000 a reszta to co? niby PR? wszyscy wiedza ze wiekszasc lokow ma Cargo a PR EZT zgodze sie ze sa male wyjatki tj. EP08 EP09 i pare jeszcze szczegolow.