BiT City: kolej bydgosko-toruńska
Społeczeństwo polskie nie buduje tej linii, a władze teraz w jednym kierunku są nastawione...Wilchelm pisze:Ja tylko przedstawiłem bardzo możliwą postawę społeczeństwa polskiego, a nie swoją własną. Mnie osobiście Rydzyk mało co interesuje. Ale widzę, że czytanie ze zrozumieniem kuleje.jacool pisze: Zrobię mamie na złość i odmrożę sobie uszy... Wyjdź człowieku z piaskownicy.
A prezentacja się odbyła i ściągnęła tłumy.
[ Dodano: 2006-02-27, 19:00 ]
Według deklaracji prezydentów, przedstawicieli PLK i wojewody, przedsięwzięcie może być zrealizowane w 3-5 lat.
Jakie tam tłumy? Rydzyk babcie zwołał i dla kamuflażu kazał berety pozdejmowaćMW pisze:Społeczeństwo polskie nie buduje tej linii, a władze teraz w jednym kierunku są nastawione...
A prezentacja się odbyła i ściągnęła tłumy.
Nie no bez jaj panowie. Bo zaczynam się czuć jak w jednej wielkiej paranoi.
No to sam tam nie byłeś to nie podważaj zdania kolegi. A tłumy były też spowodowane iż przejazdy były za darmo, a do stacji z centrum miasta dowoziły też za darmo autobusy specjalne. A wiadomo co potrafi zrobić nieco rozgłos medialny. Od razu uprzedzam zarzut MW i mówię, że to bardzo dobrze niezależnie czy jechały moherowe berety czy studenci
Ostatnio zmieniony 2006-02-28, 10:59 przez Wilchelm, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie rozumiesz. Kolega zakwestionował fakt przejazdu tłumów nieopierając się na faktach czy jakichkolwiek dostępnych źródłach - teraz sprawa się wyjaśniła. Bo na takiej zasadzie to każdy mógłby pisać co mu się podoba... a chyba nie o to chodzi.
Natomiast rozgłos medialny i darmowe kursy nie są wystarczające - vide: warszawska SKM...
Natomiast rozgłos medialny i darmowe kursy nie są wystarczające - vide: warszawska SKM...
Kolega, czyli ja opierając się na poprzednich wypowiedziach sformułował bardzo jadowitą ripostę. Tylko może trochę przesadziłem z ironią, bo nie zostałem zrozumiany. Dla mnie najwazniejszy jest projekt i to, że będzie pomagał studentom. A nie to, że Rydzyk jest rektorem jednej z Toruńskich uczelni.MW pisze:Nie rozumiesz. Kolega zakwestionował fakt przejazdu tłumów nieopierając się na faktach czy jakichkolwiek dostępnych źródłach - teraz sprawa się wyjaśniła.
Więc z mojej strony przepraszam za ironię i OT
Skoro sprawa się już definytywnie wyjaśniła, proponuję zastosować się do uwagi kolegi.
Moim zdaniem każdy projekt wykorzystania kolei także w przewozach miejskich jest ważny - przecież w wielu miastach kolej kryje sobą niewykorzystany potencjał. A tutaj chodzi przecieżą o półączenie dwóch miast, szybkie połączenie. A to może może pomóc w ich wspolnym rozwoju. Ponadto w Bydgoszczy dochodzi kwestia Fordonu...
Moim zdaniem każdy projekt wykorzystania kolei także w przewozach miejskich jest ważny - przecież w wielu miastach kolej kryje sobą niewykorzystany potencjał. A tutaj chodzi przecieżą o półączenie dwóch miast, szybkie połączenie. A to może może pomóc w ich wspolnym rozwoju. Ponadto w Bydgoszczy dochodzi kwestia Fordonu...
Oficjalnych obliczeń nie było, albo nie zostały upublicznione. No, ale policzmy sobie tak na piechotkę szybko. Przejazd osobówce na tym odc. zajmuje niemalże 1h. W takim razie przyjmijmy, że nasze SKM (jak zwał tak zwał) jedzie 1h. Przyjmujemy takt co 20 min. Czyli w jednej godzinie potrzebne nam w jedną stronę są 3 składy. Na trasie w ciągu 1h jest 6 składów dodajemy do tego powiedzmy 3 składy no bo przecież skład nie ruszy od razu w drogę powrotną. Mamy już 9 składów w ruchu. Do tego dochodzi rezerwa jakieś kolejne 3-4 składy. Czyli na dzień dobry wychodzi 12-13 składów. Liczenie szybko na piechotę.