Siemens Taurus
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Wiem żę to nie jest temat po to by o tym mówić, ale moim zdaniem UTK powinien pomyśleć o zmianie systemu oznaczeń, bo wiadomo że w zjednocznej Europie praktycznie wszystkie Elektrowozy będą wielosystemowe, lub niespełniające kryteriów oznaczeń używanych dotychczas. Zostaną nr. 45, 46, 47, 48, 49....a wiadomo że jesteśmy dopiero na początku wymiany taborowej, która niedługo stanie się faktem.
Kw.a. Masz mnie za głupka?OPi pisze:Gdyby bylo tak, jak mówi TLG, to by kilkadziesiąt lat wcześniej nie tworzyliby numeracji dla EZT od 50 wzwyż, tylko od 01. Myślę, że poczekamy jakieś 20 lat i zobaczymy jaką decyzję podejmie UTK, jeśli chodzi o loki dwusystemowe.
51-64 - 3 wagony zasilane 3kV
65-69 - 3 wagony zasilane prądem rpzemiennym (tak, dokładnie tak - autorzy tego systemu przewidywali takie!)
70-74 - 4 wagony zasilane 3kV
75-79 - 4 wagony zasilane prądem przemiennym
80-89 - wagon motorowy zasilany dowolnym rodzajem napięcia
90-93 2-wagonowe EZT zawsilane 800V
94-99 - EZT na inny rodzaj zasilania
W przypadku lokomotyw elektrycznych zakresy wyglądają tak:
01-14 B0B0 zasilane 3kV
15-19 B0B0 zasilane prądem przemiennym
20-34 C0C0 zasilane 3kV
35-39 C0C0 zasilane prądem przemiennym
40-49 - inny system zasilania lub inny układ osi
I kto głupi jest?
Nie zrozumieliśmy się.
[ Dodano: 2009-05-30, 20:14 ]
Rozpoczęły się prawdziwe testy Taurusów:
http://www.youtube.com/watch?v=JOUkn7T3 ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=2L4vVyBO ... annel_page
Extra.
Na pewno nie ja.TLG pisze:I kto głupi jest?
[ Dodano: 2009-05-30, 20:14 ]
Rozpoczęły się prawdziwe testy Taurusów:
http://www.youtube.com/watch?v=JOUkn7T3 ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=2L4vVyBO ... annel_page
Extra.
http://www.youtube.com/watch?v=AtUTUbPFFRc
jakbym wiedział to bym tam czekał nawet cały dzień na ten widok.
jakbym wiedział to bym tam czekał nawet cały dzień na ten widok.