POLREGIO (Przewozy Regionalne)
Nie wiem na ile to pasuje do tego tematu: ED73 powrócił, tym razem w nowym wdzianku, na połączenie iR Warszawa - Łódź.
http://www.przewozyregionalne.pl/aktual ... 0,317.html
PS. Wypadałoby wywalić "PKP" z nazwy tematu
http://www.przewozyregionalne.pl/aktual ... 0,317.html
PS. Wypadałoby wywalić "PKP" z nazwy tematu
Dzwoniłem do swojego informatora w sprawie traxx-a i obieg (który mnie interesuje) wygląda tak:
1-5
Toruń- Bydgoszcz 4.25/5.25
Brda
Brda
Bydgoszcz Toruń22.50.23.50
Sobota:
Toruń-Poznań 6.36/9,16
Poznań- Bydgoszcz 10.50/13,23
Bydgoszcz- Poznań 14,35/17.12
Poznań- Toruń 20.00/21,35
Niedziela
Toruń- Bydgoszcz 7.25/8.22
Bydgoszcz- Warszawa 12.00/16.07
Warszawa- Bydgoszcz 17.28/20.30
Bydgoszcz- Toruń 22.50/23.50
1-5
Toruń- Bydgoszcz 4.25/5.25
Brda
Brda
Bydgoszcz Toruń22.50.23.50
Sobota:
Toruń-Poznań 6.36/9,16
Poznań- Bydgoszcz 10.50/13,23
Bydgoszcz- Poznań 14,35/17.12
Poznań- Toruń 20.00/21,35
Niedziela
Toruń- Bydgoszcz 7.25/8.22
Bydgoszcz- Warszawa 12.00/16.07
Warszawa- Bydgoszcz 17.28/20.30
Bydgoszcz- Toruń 22.50/23.50
Nigdy TRAXX nie będzie jako EP a to choćby dla tego ze lokomotywa ta jest uniwersalna wiec EU poza tym większość firm obsługujących swe pociągi wykorzystuje ja do ruchu towarowego. Poza tym stacjonują WSZYSTKIE traxx-y w Toruniu. Obiegi maja porobione tak by na "servis" przyjeżdżały do Torunia ponieważ TAM się ulokował firmowy zespól obsługujący te lokomotywy od strony technicznej... Nie będę już kopiował statystyki wiec tylko odeśle do:
http://www.gssk.fora.pl/statystyki,75/s ... s,168.html
Jak wiadomo chyba wszystkim:
-PR "wypożycza" 10szt. tych lokomotyw
-Cargo ma 6szt.
-Lotos 1szt plus spalinowo elektryczna i słyszałem ze chcą więcej traxx-ów,
-CTL ma póki co 1szt.
Kiedy się skończy okres leasingowania NIE WIERZE w to by PR zakupiły lokomotywy z dwóch prostych przyczyn:
1. brak środków (kasy)
2. będzie podział PR na UM (Urzędy Marszałkowskie) i każdy UM będzie obsługiwał swój rejon a wiec i IR przestanie istnieć. ( za dowód niech bedzie powstanie Kolei Dolnośląskich,Wielkopolskich)
http://www.gssk.fora.pl/statystyki,75/s ... s,168.html
Jak wiadomo chyba wszystkim:
-PR "wypożycza" 10szt. tych lokomotyw
-Cargo ma 6szt.
-Lotos 1szt plus spalinowo elektryczna i słyszałem ze chcą więcej traxx-ów,
-CTL ma póki co 1szt.
Kiedy się skończy okres leasingowania NIE WIERZE w to by PR zakupiły lokomotywy z dwóch prostych przyczyn:
1. brak środków (kasy)
2. będzie podział PR na UM (Urzędy Marszałkowskie) i każdy UM będzie obsługiwał swój rejon a wiec i IR przestanie istnieć. ( za dowód niech bedzie powstanie Kolei Dolnośląskich,Wielkopolskich)
Widziałem! Filmik naprawdę robi wrażenie.
Z drugiej strony zastanawiam się, skoro PR korzysta z nowszych lokomotyw (m.in. bo musi) to dlaczego IC nie zrobi podobnie? Dzięki temu udałoby im się skrócić czasy przejazdów (początkowo może nie wiele, ale wraz z podwyższaniem prędkości szlakowych do 140 - 160 różnica byłaby coraz większa.
Z drugiej strony zastanawiam się, skoro PR korzysta z nowszych lokomotyw (m.in. bo musi) to dlaczego IC nie zrobi podobnie? Dzięki temu udałoby im się skrócić czasy przejazdów (początkowo może nie wiele, ale wraz z podwyższaniem prędkości szlakowych do 140 - 160 różnica byłaby coraz większa.