: 2011-06-22, 08:28
PESA ostro się rozkręca z produkcją ELF-ów i jak tak dalej pójdzie, to za jakiś czas będziemy mieli w Warszawie sporą ilośc tych ezt-ów
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Tu bym polemizował z tą "sporą ilością". Raptem 16 jednostek przy stanie taboru coś koło 200 jest prawnie niezauważalną sprawą. Koleje Mazowieckie mają w tej chwili nie lada zgryz, bo przy bardzo dużych przewozach taboru wciąż brakuje, a do tego w większości są to mocno wyeksploatowane stare kible. Niewielki procent taboru stanowią ich modernizacje, które nadal mają czkawkę, a docelowe asynchroniczne pojazdy sprawiają dużo problemów.J-31 pisze:PESA ostro się rozkręca z produkcją ELF-ów i jak tak dalej pójdzie, to za jakiś czas będziemy mieli w Warszawie sporą ilośc tych ezt-ów
Jak najbardziej.są jeszcze u Was na stanie spalinowe niemieckie zespoły trakcyjne VT627 i VT628 ?
Tyle, ile było z tym, że jakiś został rozbity i stoi.Jeśli tak to jakie trasy obsługują i ile sztuk macie obecnie na stanie
Dokładnie Tłuszcz - Warszawa - Siedlce - Czeremcha. Ostatnio jeden obieg zalicza też Gdańską.OPi pisze:Na Warszawie Wschodniej również się pojawiają.
Jakaś mapappln pisze:A które to kursy w ramach I strefy ZTM?
Te, które zatrzymują się w ramach przystanków granicznych. Pociąg 70821 Tłuszcz - Czeremcha jest zdaje się przyspieszony, na pewno na odcinku Wschodnia - Wesoła można przejechać na bilecie dobowym na I strefę. Jednorazowych i czasowych nie polecam - odcinek ten lubi patrolować "Renoma". 15431 z Gdańskiej do Sierpca jest przyspieszony, zatrzymuje się dopiero w Legionowie.ppln pisze:A które to kursy w ramach I strefy ZTM?
Ja kojarzę tam tylko jeden peron.J-31 pisze:Dojazd w tunelu jak i sama stacja - są dwu torowe. Pociągi zatrzymują się przy dwóch peronach
Do Wawy Zachodniej przez Centralną? Lol
Nie bez zmian. Tzn. zmiany są tylko na czas EURO 2012OPi pisze:BTW a po uruchomieniu SKM zmieniło się coś na powierzchni tj w organizacji linii autobusowych?
Oki, niech Ci będzie - jeden peron, dwa tory. Tak faktycznie jest prawidłowoOPi pisze:Ja kojarzę tam tylko jeden peron.
A jakiś monitor z informacją jest ustawiony po stronie lotniska? Bo gdyby był to na pewno więcej osób zdecydowałoby się na podróż wiedząc ile czasu musieliby czekaćJ-31 pisze: Niestety rozkłady jazdy odstraszają podróżnych - niewielu decyduje się na pociąg. Aczkolwiek to jest wciąż zbyt nowe połączenie, by ktokolwiek zaczął z tego korzystać.
Nie no proszę, nie popadajmy w paranoję że dla obcokrajowców trzeba tłumaczyć każde słówko. Idąc tym tropem każda tablica informacyjna musiałaby być 3x większaJ-31 pisze: A zatem nazwy "Warszawa Śródmieście" i "Warszawa Centralna" mogą być całkowicie nie zrozumiałe dla obcokrajowców
Dokładnie, jest przetłumaczone "cel", "przez", itp. więc obcokrajowiec się połapie. Myślę, że chyba wie, że Warszawa po Polsku to Warszawa, a nie "Łorsoł". "Centralna" również nie trzeba tłumaczyć Jedynie te od kierunków geograficznych, ale to można na logikę wziąćPiotrek_2274 pisze:Nie no proszę, nie popadajmy w paranoję że dla obcokrajowców trzeba tłumaczyć każde słówko. Idąc tym tropem każda tablica informacyjna musiałaby być 3x większaJ-31 pisze: A zatem nazwy "Warszawa Śródmieście" i "Warszawa Centralna" mogą być całkowicie nie zrozumiałe dla obcokrajowców