[Ogólnie] Rozkład jazdy pociągów
No to współczuję pasażerom tego połączenia. Bo linia z Warszawy do Trójmiasta jest nadal w remoncie. I tam pociągi na wielu odcinkach wleczą się 20 km/h - tak jak ostatnio "Hussar" ciągnący skład z Warszawy do GdańskaKKS pisze:TLK Czartoryski Wrocław - Gdynia, przez... Łódź i Warszawę. Nie wiem, ile w tym prawdy, ale jeśli takie cudo powstanie, to Słowiniec się schowa
Chodzi raczej o jakieś łączenie relacji, tak samo jak w Słowińcu.
PS Racja, pomyliłem temat, już się naprawiam
[ Dodano: 02 Lis 2009 10:04 ]
Aha, i jeszcze jedno - powaliłem Słowińca, jedzie przez Wrocław, bo prowadzi też grupę wagonów do Jeleniej Góry (z Przemyśla). A Gwarek na dzień dzisiejszy poza sezonem również do Gdyni - prawdopodobnie znów jakieś problemy IC z PR związane z kończeniem pociągu w Poznaniu. Z podobnych powodów mówi się coś o Mieszku do Zielonej Góry.
PS Racja, pomyliłem temat, już się naprawiam
[ Dodano: 02 Lis 2009 10:04 ]
Aha, i jeszcze jedno - powaliłem Słowińca, jedzie przez Wrocław, bo prowadzi też grupę wagonów do Jeleniej Góry (z Przemyśla). A Gwarek na dzień dzisiejszy poza sezonem również do Gdyni - prawdopodobnie znów jakieś problemy IC z PR związane z kończeniem pociągu w Poznaniu. Z podobnych powodów mówi się coś o Mieszku do Zielonej Góry.
[ Dodano: 2009-11-02, 13:50 ]
A tak na marginesie: Stało się. Chyba wiecie o co chodzi. Dziś 2 listopada.
[ Dodano: 2009-11-05, 20:35 ]
Uwaga! Mam kilka nowinek odnośnie rozkładu! Jak ktoś jest zainteresowany, to niech tu napiszę, żebym się zbierał do wypisywania, bo tego jest troszeczkę.
[ Dodano: 2009-11-09, 14:46 ]
Mewa jest Ex czy TLK?
Czyli moja mapka jest dobra.KKS pisze:Słowińca, jedzie przez Wrocław
A tak na marginesie: Stało się. Chyba wiecie o co chodzi. Dziś 2 listopada.
[ Dodano: 2009-11-05, 20:35 ]
Uwaga! Mam kilka nowinek odnośnie rozkładu! Jak ktoś jest zainteresowany, to niech tu napiszę, żebym się zbierał do wypisywania, bo tego jest troszeczkę.
[ Dodano: 2009-11-09, 14:46 ]
Mewa jest Ex czy TLK?
A oto mail jaki dostałem od PKP IC:
A oto kilka relacji pocągów nowego RJ:
TLK KRAKOWIANKA Kraków - Kołobrzeg
TLK KOCHANOWSKI Lublin - Bydgoszcz
TLK KALINKA Elbląg - Olsztyn - Warszawa - Katowice
TLK REYMONT Kraków / Katowice - Łódź
TLK RAWA Warszawa - Katowice
TLK DŁUGOSZ Lublin - Kraków Płaszów
TLK BIEBRZA Gdynia - Olsztyn - Białystok - Warszawa - Katowice
TLK GWAREK Katowice - Słupsk - Gdynia
TLK DOKER Katowice - Gdynia
TLK CHEŁMIANIN Chełm - Bydgoszcz
TLK MORCINEK Przemyśl - Katowice
TLK WIENIAWSKI Lublin - Bydgoszcz
TLK SZTYGAR Lublin - Kraków Płaszów/Bielsko-Biała
TLK ŚL¡ZAK Przemyśl - Zielona Góra / Poznań
TLK BOLKO Lublin - Wrocław
TLK SOLINA Przemyśl/Chełm - Warszawa
TLK BYDGOSZCZANIN Lublin - Bydgoszcz
TLK SŁOWINIEC Przemyśl - Kraków - Wrocław - Poznań - Słupsk - Gdynia
TLK POBRZE¯E Lublin - Kołobrzeg
TLK WIELKOPOLANIN Przemyśl / Zakopane - Zgorzelec / Poznań
TLK GALICJA Przemyśl - Szczecin
TLK LUBLINIANIN Lublin - Warszawa
TLK BARBAKAN Kraków - Szczecin
TLK SAN Przemyśl - Lublin - Warszawa - Bydgoszcz - Szczecin
TLK BIESZCZADY Przemyśl - Wrocław
TLK HETMAN Zamość - Kraków (do Dębicy jako autobus PKPIC)
TLK ROZTOCZE Gorzów Wlkp. - Przemyśl
TLK GAŁCZYńSKI Lublin/Białystok - Szczecin
TLK REJ Lublin - Warszawa
TLK STOCZNIOWIEC Katowice / Kraków - Gdynia
TLK SZCZECINIANIN Terespol/Lublin - Szczecin
4 pary TLK bez nazw relacji Wrocław - Kraków
EC POLONIA Warszawa - Villach
IC BESKIDY Warszawa - Bielsko
IC SAWA Gdynia Główna - Bielsko Biała / Kraków
To na razie tyle.
Wkurza mnie coś takiego. Jedna firma i nawzajem siebie odsyłają.poc. "Mewa" jest pociagiem kategorii ekspres ; o zamieszanie spowdowane
zamiszaniem w kwestii przekfalifikowania ww pociagu prosze pytac w dziale
przepisow i taryf ; podaje adres mailowy ww dzialu: (...) i z tych
komorek organizacyjnych prosze oczekiwac odpowiedzi
A oto kilka relacji pocągów nowego RJ:
TLK KRAKOWIANKA Kraków - Kołobrzeg
TLK KOCHANOWSKI Lublin - Bydgoszcz
TLK KALINKA Elbląg - Olsztyn - Warszawa - Katowice
TLK REYMONT Kraków / Katowice - Łódź
TLK RAWA Warszawa - Katowice
TLK DŁUGOSZ Lublin - Kraków Płaszów
TLK BIEBRZA Gdynia - Olsztyn - Białystok - Warszawa - Katowice
TLK GWAREK Katowice - Słupsk - Gdynia
TLK DOKER Katowice - Gdynia
TLK CHEŁMIANIN Chełm - Bydgoszcz
TLK MORCINEK Przemyśl - Katowice
TLK WIENIAWSKI Lublin - Bydgoszcz
TLK SZTYGAR Lublin - Kraków Płaszów/Bielsko-Biała
TLK ŚL¡ZAK Przemyśl - Zielona Góra / Poznań
TLK BOLKO Lublin - Wrocław
TLK SOLINA Przemyśl/Chełm - Warszawa
TLK BYDGOSZCZANIN Lublin - Bydgoszcz
TLK SŁOWINIEC Przemyśl - Kraków - Wrocław - Poznań - Słupsk - Gdynia
TLK POBRZE¯E Lublin - Kołobrzeg
TLK WIELKOPOLANIN Przemyśl / Zakopane - Zgorzelec / Poznań
TLK GALICJA Przemyśl - Szczecin
TLK LUBLINIANIN Lublin - Warszawa
TLK BARBAKAN Kraków - Szczecin
TLK SAN Przemyśl - Lublin - Warszawa - Bydgoszcz - Szczecin
TLK BIESZCZADY Przemyśl - Wrocław
TLK HETMAN Zamość - Kraków (do Dębicy jako autobus PKPIC)
TLK ROZTOCZE Gorzów Wlkp. - Przemyśl
TLK GAŁCZYńSKI Lublin/Białystok - Szczecin
TLK REJ Lublin - Warszawa
TLK STOCZNIOWIEC Katowice / Kraków - Gdynia
TLK SZCZECINIANIN Terespol/Lublin - Szczecin
4 pary TLK bez nazw relacji Wrocław - Kraków
EC POLONIA Warszawa - Villach
IC BESKIDY Warszawa - Bielsko
IC SAWA Gdynia Główna - Bielsko Biała / Kraków
To na razie tyle.
Czy wie ktoś moze z Was, czy pomysł skrócenia przejazdu z Lublina do Warszawy powiódł sie? Aktualnie czas podrózy wynosi 2,30 - 2,40 godz, a mial by byc skrócony do 2,00 - 2,10 godz. Pociągi nie kursowałby przez Otwock tylko przez Mińsk Mazowiecki. Kiedyś było o tym w mediach, rzecznik PKP IC mówił, ze muszą dogadać sie z właścicielem torów - PLK. W życie weszło by to przy nowym rozkładzie w grudniu. Teraz w mediach cicho, a ja ciekawy jestem jak to sie skończy. Jesli ktos posiada jakieś informacje na ten temat, proszę o podzielenie sie nimi ze mną .
http://intercity.pl/pubfile/rj_2010.pdf
W końcu.
I Gwarek jednak do Gdyni poza sezonem, a w sezonie tylko do Ustki.
W końcu.
I Gwarek jednak do Gdyni poza sezonem, a w sezonie tylko do Ustki.
San będzie relacji Szczecin- Stalowa Wola Rozwadów - Przemyśl/Rzeszów. To znaczy że pociąg do Kolbuszowy będzie jednak jechał przez SWR.
Tu też http://www.intercity.pl/?page=strona_gl ... mn_id=1592
[ Dodano: 2009-11-19, 21:36 ]
Teraz będzie kategoria Express Inter City. To znak, że IC też likwidują.
[ Dodano: 2009-11-19, 21:40 ]
Tutaj terminy kursowania i wagony jakie będą kursować w pociągach: http://www.intercity.pl/pubfile/terminy_rj_2010.pdf
Z tego wynika, że w Przemyślaninie nie będzie już sypialnego do Świnoujścia...
Tu też http://www.intercity.pl/?page=strona_gl ... mn_id=1592
[ Dodano: 2009-11-19, 21:36 ]
Teraz będzie kategoria Express Inter City. To znak, że IC też likwidują.
[ Dodano: 2009-11-19, 21:40 ]
Tutaj terminy kursowania i wagony jakie będą kursować w pociągach: http://www.intercity.pl/pubfile/terminy_rj_2010.pdf
Z tego wynika, że w Przemyślaninie nie będzie już sypialnego do Świnoujścia...
Artykuł z Kuriera LubelskiegoW końcu będzie można późnym wieczorem dojechać pociągiem z Warszawy do Lublina, a w wakacje z Koziego Grodu do Zakopanego. To tylko część zmian, które od 13 grudnia pojawią się w rozkładzie PKP Intercity na Lubelszczyźnie.
Łącznie Lublin zyska cztery nowe połączenia. Przez cały rok będzie kursował skład do Kołobrzegu, do tej pory jeździł tylko nocą w wakacje. Identycznie będzie z pociągiem do Świnoujścia, natomiast tylko w lecie pojedziemy do Zakopanego.
- Uruchomimy też codzienny kurs z Warszawy do Lublina po 21 - zapowiada Paweł Ney, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Za zmianami idzie szereg promocji. Kupując bilet w obie strony, za powrotny zapłacimy o 20 proc. mniej. Jeżeli wybieramy się w podróż większą grupą osób, kupując cztery bilety, piąty otrzymamy gratis. Tańszy będzie również dojazd na koncerty, mecze i inne wydarzenia, bo z ich okazji państwowy przewoźnik wprowadzi okazyjne obniżki cen. Co miesiąc na terenie całego kraju będzie również można kupić bilet za 20 zł, tzw. fuks . Wystarczy zapytać o niego w kasie. Jeżeli uda nam się go dostać (ich liczba jest ograniczona), niezależnie od długości tra-sy, ale bez przesiadek, pojedzie-my za 20 zł. Tym, którzy zechcą sobie zarezerwować miejsce w 1 klasie, od 13 grudnia przewoźnik wprowadzi miejscówki w cenie 10 zł.
- Chcemy udowodnić, że tani pociąg nie musi się kojarzyć z podróżowaniem w korytarzu na jednej nodze - zapewnia Krzysztof Celiński, prezes PKP Intercity.
[ Dodano: 2009-11-23, 08:11 ]
Apropos pociągu Szczecin - Lublin. Zobaczcie jak to jest namieszane.
Najpierw, o 23:02 będzie odjeżdżać ze Szczecina Głównego dzisiejszy "Szczecinianin" mający w składzie wagony Szczecin - Terespol i Szczecin - Kraków. Część krakowska taka "hotelowa", więc skład będzie przypuszczalnie wyglądał tak: (wagony w nawiasie to część krakowska)
(2+2+ML+ML+S+ML)+2+2+1+2+2
Następnie o 23:20 obecny nazywany przez szczecińskich MK "Hotelowiec" będzie wyjeżdżał z wagonami Świnoujście - Kraków i Świnoujście - Lublin: (wagony w nawiasie do Lublina):
ML+S+ML+ML+2+2+(2+2+ML+S+S+ML)
Następnie w Poznaniu rewolucja. Wagony Szczecin - Kraków będą przeczepiane do Hotelowca, a Świnoujście - Lublin do Szczecinianina.
Podsumowywując. Będą w takim razie dwa pociągi do Krakowa odjeżdżające w odstępnie 18 minutowym i później będą ze sobą łączonymi. Nie było prościej zrobić roszadę w Szczecinie? Możnabyłoby tu przeczepić wagony do Lublina do Szczecinianina i doczepić wagony Szczecn - Kraków do Hotelowca. Jedyny wtedy minus byłby taki, że jeden z pociągów musiałby dłużej poczekać na wolną drogę, bo dwa pociągi w jednej chwili nie da się wypuścić na szlak, jak i nie można tego wszystkiego złączyć w 23-wagonowy skład, bo przepisy pozwalają na max 16.
Jak ktoś tego wszystkiego nie rozumie, to sorry, ale prościej się nie da.
[ Dodano: 2009-12-14, 08:05 ]
No i nowy rozkład wszedł w życie. Co o nim myślicie? Jakie jest wasze zdanie? Jest lepszy, czy gorszy od poprzedniego?
Apropos pociągu Szczecin - Lublin. Zobaczcie jak to jest namieszane.
Najpierw, o 23:02 będzie odjeżdżać ze Szczecina Głównego dzisiejszy "Szczecinianin" mający w składzie wagony Szczecin - Terespol i Szczecin - Kraków. Część krakowska taka "hotelowa", więc skład będzie przypuszczalnie wyglądał tak: (wagony w nawiasie to część krakowska)
(2+2+ML+ML+S+ML)+2+2+1+2+2
Następnie o 23:20 obecny nazywany przez szczecińskich MK "Hotelowiec" będzie wyjeżdżał z wagonami Świnoujście - Kraków i Świnoujście - Lublin: (wagony w nawiasie do Lublina):
ML+S+ML+ML+2+2+(2+2+ML+S+S+ML)
Następnie w Poznaniu rewolucja. Wagony Szczecin - Kraków będą przeczepiane do Hotelowca, a Świnoujście - Lublin do Szczecinianina.
Podsumowywując. Będą w takim razie dwa pociągi do Krakowa odjeżdżające w odstępnie 18 minutowym i później będą ze sobą łączonymi. Nie było prościej zrobić roszadę w Szczecinie? Możnabyłoby tu przeczepić wagony do Lublina do Szczecinianina i doczepić wagony Szczecn - Kraków do Hotelowca. Jedyny wtedy minus byłby taki, że jeden z pociągów musiałby dłużej poczekać na wolną drogę, bo dwa pociągi w jednej chwili nie da się wypuścić na szlak, jak i nie można tego wszystkiego złączyć w 23-wagonowy skład, bo przepisy pozwalają na max 16.
Jak ktoś tego wszystkiego nie rozumie, to sorry, ale prościej się nie da.
[ Dodano: 2009-12-14, 08:05 ]
No i nowy rozkład wszedł w życie. Co o nim myślicie? Jakie jest wasze zdanie? Jest lepszy, czy gorszy od poprzedniego?
Powiem wam że nowy rozkład nie jest zły jeżeli chodzi o Podkarpacie. Doszło wiele nowych pociągów np. IR rel. Rzeszów - Warszawa Wschodnia lub rel. Przemyśl - Poznań ( tu to naprawde ludziom współczuje przez 11 godzin jechać swoją drogą ciekawe co na to puścili) Jednak najbardziej boli mnie ze zlikwidowali pospiechy i wprowadzili TLK.