Strona 29 z 31

: 2007-03-08, 16:02
autor: ep40
KKS pisze:Może im wrzucą jakiś przód a'la Combino, by jak tramy wyglądały
Raczej nie bo od początku jest planowana standardowa zmiana.

: 2007-03-08, 17:26
autor: TLG
J-31 pisze:Ciekawy jestem, czy dostaną one te same ściany frontowe co zmodernizowane EN57 PKP PR
Z tego co pamiętam SIWZ wyraźnie określał w załączniku ścianę czołową poprzez rysunek i była to ściana, znana z modernizacji PKP PR.
ep40 pisze:wymianę napędu oporowego na asynchroniczny.
SIWZ określał o ile dobrze pamiętam, że mają zostać przezwojone silniki na większą moc wraz z instalacją choppera tranzystorowego z funkcją hamowania ED, a zastosowanie silników prądu przemiennego nie było obligatoryjne. Mogę się mylić, bo całkiem niedawno w Kolejach Mazowieckich przerabialiśmy przetarg na naprawę główną z modernizacją dwóch jednostek.

: 2007-03-08, 18:37
autor: ep40
TLG pisze:SIWZ określał o ile dobrze pamiętam, że mają zostać przezwojone silniki na większą moc wraz z instalacją choppera tranzystorowego z funkcją hamowania ED, a zastosowanie silników prądu przemiennego nie było obligatoryjne.
Lepsze to niż nic :D .

W SIWZ było napisane że mają to być 4 EN57 czyli 2 składy po 2 jednostki, ma to znaczenie gdyż jeśli będą robione latem to jest możliwość że jeżdżące obecnie EW58 jeździć będą także latem w zastępstwie za te modernizowane.

: 2007-03-09, 18:56
autor: Lopez
u2w pisze:Jak to w Polszcze bywa, automaty trafiły już po opiekuńcze skrzydła pewnej grupy społecznej :/
http://gdansk.naszemiasto.pl/wydarzenia/698904.html
To teraz trochę potrwa zanim zostaną naprawione. Gwarancja raczej nie obejmuje takich sytuacji... A przy okazji - na stronie R&G można się dowiedzieć ciekawych rzeczy o ticomatach. Wygląda też, że MPK Kraków jest jednym z najpoważniejszych odbiorców takiego sprzętu w Polsce.

: 2007-03-13, 21:40
autor: faja_k
A na kiedy jest planowane rozpoczęcie i zakończenie modernizacji?

: 2007-03-13, 23:11
autor: ep40
KKS pisze:A na kiedy jest planowane rozpoczęcie i zakończenie modernizacji?
Jeszcze nie wiadomo.

: 2007-03-17, 16:45
autor: mgajewski

: 2007-03-17, 17:49
autor: ep40
Dziennik Bałtycki napisał że będą gotowe w listopadzie.

: 2007-03-18, 01:14
autor: faja_k
Dziennik Bałtycki napisał że będą gotowe w listopadzie.
Dzięki :)
To w wakacje ich jeszcze nie zobaczę... :diabeł:

: 2007-03-19, 12:36
autor: J-31
KKS pisze:To w wakacje ich jeszcze nie zobaczę... :diabeł:
W wakacje ? Zobaczysz, ale nie w te. W następne :P

: 2007-03-19, 18:43
autor: faja_k
I to nawet za dwa lata też jakby się uprzeć... :diabeł:

: 2007-03-25, 02:07
autor: B.A. Baracus
KKS pisze:
Dziennik Bałtycki napisał że będą gotowe w listopadzie.
Dzięki :)
To w wakacje ich jeszcze nie zobaczę... :diabeł:
To nie jest powiedziane, być może w sierpniu się już coś pojawi ;)

Ponoć przód ma przypominać pociągi przygotowane dla SKM Warszawa, padło już nawet hasło, że będzie to takie trójmiejskie TGV ;)

: 2007-03-25, 16:38
autor: ep40
Niech robią z nimi co chcą, EN57 jest jeszcze bardzo dużo i jakakolwiek modernizacja nie przeszkadza.
http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/20 ... 470898.jpg
Inaczej niż w przypadku EW60 które były tylko unikatowe dwie i zamiast zachować oryginalnie, obdarto im skórę z twarzy.
Zresztą sami zobaczcie ich obecną brzydotę.
http://www.skm.freehost.pl/ew60.jpg
http://www.skm.freehost.pl/ew601.jpg

: 2007-03-25, 16:46
autor: Przemek
To już jest przegięcie... :X
Wolę nie myśleć co we wnętrzu wykombinowali ;(

: 2007-03-25, 16:49
autor: B.A. Baracus
Według mnie wyglądają całkiem fajnie :) Oryginalnego wyglądu już by się nie dało zachować, dużo taniej jest przebudować go na "coś" nowocześniejszego.

: 2007-03-25, 17:12
autor: u2w
Czy ta modernizacja ma coś wpólnego z projektem IFS Design :?:

: 2007-03-25, 18:31
autor: B.A. Baracus
u2w pisze:Czy ta modernizacja ma coś wpólnego z projektem IFS Design :?:
Nie jest to wykluczone, aczkolwiek jak to zawsze w świecie kolei na odpowiedź będzie trzeba trochę poczekać. Modernizacje ma przede wszystkim przejść wnętrze pociągu: zlikwidowane ściany działowe, wygodniejsze siedzenia, inne oświetlenie, przedział dla niepełnoprawnych etc. :D

: 2007-03-25, 19:12
autor: Lopez
ep40 pisze:Inaczej niż w przypadku EW60 które były tylko unikatowe dwie i zamiast zachować oryginalnie, obdarto im skórę z twarzy.
Ja tam na przykład mam dość oglądania muzeum kolejnictwa w wydaniu polskich kolei. Niech modernizują co się da.
A ta ściana przednia jest na prawdę całkiem fajna.

: 2007-03-25, 19:58
autor: faja_k
A fe... Pociąg-bulwa :|
Ja też nie mam nic przeciwko modernizacjom, ale nie takim. To mi przypomina autosana H9 z przodem od lidera - jak pierwszy raz to zobaczyłem to o mało ze śmiechu nie padłem...

: 2007-03-26, 09:54
autor: Wilchelm
Szkopuł jest w tym, że EW60 miał kanciaste pusdło. I teraz jak zmieni się mordki na te nowe nie zmieniając całego pudła to wyjdzie tragiczna kompozycja. To tak jakby zabytkową kamienicę na Krakowiskim rynku wymalować na seledynowo.