Lokomotywy i EZT PKP Intercity
Lokomotywy i EZT PKP Intercity
A ktoś w Polsce jest w stanie wyprodukować szybkie maszyny(nie znam sie to sie pytam)?Wilchelm pisze:PKP Intercity ma już fundusze na lokomotywy więc w przeciągu 2 lat powinniśmy nowe maszynki zobaczyć na naszych szynach
Prędkość konstrukcyjna 160km/h. Ale podczas testów (bez wagonów) pojechała spokojnie 200. Gdyby zmienić przełożenie całkiem możliwe że mogłaby ciągnąć. Tylko że dochodzi jeszcze wymiana wielu elementów, która mogłaby być kosztowniejsza niż tylko zmiana przełożenia... Nie wiem czy miałoby to sens.Podi pisze:Chyba po prostu EP09 wiecęj nie wyciągają nie wiem...
Od razu rozpaść. Po prostu mogą się pojawić uszkodzenia w konstunkcji pęknięcia nawet także takie nie widoczne gołym okiem. Dla przykładu EP05 może wyciągnąć ponad 170km/h jednak po kilku jazdach testowych stwierdzono, że konstrukcja jest za słaba i pojawiły się pęknięcia. Więc oficjalnie w Polsce nie ma lokomotywy jeżdżącej ponad 160km/h.
Może będzie to np.EU12? a co do nowych lokomotyw bardzo bym liczył w tej kwestii na Bombardiera,gdyż ich konstrukcje sa w miarę szybkie,niezaowdne i dokładnie wykonane.Poza tym przy tak dużej likwidacji pociągów (nawet niekiedy tych rentownych),która jeżeli się nie spowolni choć trochę PKP niedługo nie będzie miało kogo wozić.
Ostatnio zmieniony 2006-03-01, 21:13 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
EU06 zosatały zbudowanew 1962 roku, a pierwsze EU07 w 1965. Od roku 1983 EU07 zostały produkowane w HCP. Różniły ię konstruckją ostoi i pudła oraz szczgółami układu pneumatycznego i obwodów sterowania.Adrian_ pisze:Tak? Czy to oznacza, ze EU06 są starsze od EU07/EP07? Jeśli tak,to o ile? I czym się różnią obydwa typy tych lokomotyw?
Atlas lokomotyw pisze: Lokomotywy serii EU07 (typ 4E) były produkowane od 1965 roku przez"Pafawag" według angielskiej licencji, przy czym część podzespołów i aparatury była polskiej konstrukcji.