SKM Warszawa
Nie iwerze ze to powstało z EN57...florekf pisze:A tak w ogóle to pierwszy pociąg juz jest gotowy i robi niezłe wrażenie:
http://www.eae.kmicica.com/Halny/
Ba, nawet ubikacja.Panewniczanin pisze:To już nie kibel, to jest toaleta
[ Dodano: 2005-08-23, 21:58 ]
Tu macie wnętrze. Ciekawe te zielone świetlówki
http://www.skm.warszawa.pl/index_pliki/Page352.htm
Pociąg ma tu oznaczenie 14WE, a nie EN57/N, więc nie wiem skąd ta druga nazwa.
Ooops. Zdjęcia robią wrażenia. Oczywiście obiecuję napisać coś jak się tylko pojawią w Warszawie, a przynajmniej jak będę mógł się do nich "dopchnąć"...
Z tego co wyżej napisał kol. MW jest naprawdę wiele prawdy. Mnie osobiście wkurza, że nasi lokalni politykierzy - prezydent i jego "specjaliści" - opowiadają ludziom takie bzdety w mediach, a rzeczywistość jest trochę inna...
Z tego co wyżej napisał kol. MW jest naprawdę wiele prawdy. Mnie osobiście wkurza, że nasi lokalni politykierzy - prezydent i jego "specjaliści" - opowiadają ludziom takie bzdety w mediach, a rzeczywistość jest trochę inna...
Pociągi są już w Warszawie na stacji postejowej Warszawa Grochów.J-31 pisze:Ooops. Zdjęcia robią wrażenia. Oczywiście obiecuję napisać coś jak się tylko pojawią w Warszawie, a przynajmniej jak będę mógł się do nich "dopchnąć"...
Z tego co wyżej napisał kol. MW jest naprawdę wiele prawdy. Mnie osobiście wkurza, że nasi lokalni politykierzy - prezydent i jego "specjaliści" - opowiadają ludziom takie bzdety w mediach, a rzeczywistość jest trochę inna...
Obrazki nie ładują się przez Internet Explorer. Też tak kiedyś miałem.
Właściwie to od października będą chyba jeździć od Dworca Zachodniego do Falenicy.
Pociąg musie jeszcze przejść odbiory tecniczne w Centrum Naukowo Technicznym Kolejnictwa, by zostać dopuszczone do ruchu.
To nie potrwa długo. Ja zauważam, ze nikt nie wierzy że SKM w Warszawie wyjdzie bo to tempo w jakim to sie dzieje jest jak na polskie warunki magiczne. No ale zdjamy sobie sprawe jeszcze w tym roku SKM zrewolucjonizuje komunikacje w Wawrze. To się naprawdę Kaczyńskiemu udało...ale i tak nie będe na niego głosował.
kto ma bliżej to i tak teraz nie korzysta z WKD a raczej z PR, z resztą na razie nie ma mowy o kursach poza miastoflorekf pisze:Padło stwierdzenie że SKM jest skierowane dla innych klientów niż WKD...no chyba wręcz przeciwnie, tylko kto będzie miał co bliżej to tam pójdzie.
czy się uda w tym roku? nie wiem - zależy od możliwości rozkładowych, a zupełnie nowy rozkład wchodzi w grudniu (w połowie), zaś wcześniejsze uruchomienie i darmowe kursy dziwnie pokrywają się z wyborami - fakt to mu się udałoflorekf pisze:To nie potrwa długo. Ja zauważam, ze nikt nie wierzy że SKM w Warszawie wyjdzie bo to tempo w jakim to sie dzieje jest jak na polskie warunki magiczne. No ale zdjamy sobie sprawe jeszcze w tym roku SKM zrewolucjonizuje komunikacje w Wawrze. To się naprawdę Kaczyńskiemu udało...ale i tak nie będe na niego głosował.
Spoko. Jeszcze nic mu się nie udało .MW pisze:czy się uda w tym roku? nie wiem - zależy od możliwości rozkładowych, a zupełnie nowy rozkład wchodzi w grudniu (w połowie), zaś wcześniejsze uruchomienie i darmowe kursy dziwnie pokrywają się z wyborami - fakt to mu się udało
SKM nie ma kursów, pociągi nie jeżdżą. A to, że w mediach jest sporo spekulacji i błędnych informacji (my już to wiemy, ale mieszkańcy Warszawy są nadal okłamywani wizjami ), to jeszcze nic nie oznacza.
Jak pojawi się jakikolwiek ezt z napisem SKM Warszawa, to wtedy można będzie napisać, że Kaczyńskiemu się udało...
Szanowni koledzy to może coś trochę z innej beczki, ale blisko warszawskiej SKM-ki.
Otóż od kilku dni Gazeta Stołeczna toczy medialną batalię nt. wspólnego biletu Koleje Mazowieckie - ZTM (Komunikacja Miejska).
Gazeta - i słusznie - chce aby władze Warszawy i ZTM powróciły do układu, takiego jaki był cztery lata temu (za nim do władzy nie dorwała się ekipa p. Kaczyńskiego). Układ ten umożliwiał pasażerom posiadającym bilety długookresowe (30-o i 90-o dniowe) korzystanie również z pociągów ówczesnej PKP PR O/Mazowsze, oczywiście w granicach aglomeracji warszawskiej.
Przypomnę tylko, że pomysł wspólnego biletu w Warszawie nie jest nowy. Tyle, że naszym lokalnym politykom jakoś było nie po drodze z PKP. Sytuację zmieniła katastrofa budowlana w al. Jerozolimskich (zawalił się wiadukt nad WKD). Wtedy, ktoś "poszedł po rozum do głowy" i umożliwiono korzystanie z pociągów z biletami ZTM na odcinku Ursus - W-wa Śródmieście.
Kiedy pomysł wypalił rozszerzono tą możliwość na całą aglomerację. Potem obecna ekipa prezydencka to zlikwidowała.
Najwyraźniej sytuacja się powtórzyła. Ponieważ batalia GW rozpoczęła się w momencie, kiedy z powodu remontów (od zeszłego tygodnia) al. Jerozolimskie stały się znów nie przejezdne. Szczególnie na odcinku, omenomen, od Pruszkowa do Dw. Zachodniego
Linki do artykułów:
Warszawiacy żądają wspólnego biletu
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,2911471.html
Czy władze miasta przywrócą wspólny bilet?
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,2913441.html
Jednocześnie coraz głośniej krytkuje się chęć utworzenia SKM-ki, na trasie W-wa Zachodnia - Falenica....
I co o tym sądzicie ?
Otóż od kilku dni Gazeta Stołeczna toczy medialną batalię nt. wspólnego biletu Koleje Mazowieckie - ZTM (Komunikacja Miejska).
Gazeta - i słusznie - chce aby władze Warszawy i ZTM powróciły do układu, takiego jaki był cztery lata temu (za nim do władzy nie dorwała się ekipa p. Kaczyńskiego). Układ ten umożliwiał pasażerom posiadającym bilety długookresowe (30-o i 90-o dniowe) korzystanie również z pociągów ówczesnej PKP PR O/Mazowsze, oczywiście w granicach aglomeracji warszawskiej.
Przypomnę tylko, że pomysł wspólnego biletu w Warszawie nie jest nowy. Tyle, że naszym lokalnym politykom jakoś było nie po drodze z PKP. Sytuację zmieniła katastrofa budowlana w al. Jerozolimskich (zawalił się wiadukt nad WKD). Wtedy, ktoś "poszedł po rozum do głowy" i umożliwiono korzystanie z pociągów z biletami ZTM na odcinku Ursus - W-wa Śródmieście.
Kiedy pomysł wypalił rozszerzono tą możliwość na całą aglomerację. Potem obecna ekipa prezydencka to zlikwidowała.
Najwyraźniej sytuacja się powtórzyła. Ponieważ batalia GW rozpoczęła się w momencie, kiedy z powodu remontów (od zeszłego tygodnia) al. Jerozolimskie stały się znów nie przejezdne. Szczególnie na odcinku, omenomen, od Pruszkowa do Dw. Zachodniego
Linki do artykułów:
Warszawiacy żądają wspólnego biletu
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,2911471.html
Czy władze miasta przywrócą wspólny bilet?
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,2913441.html
Jednocześnie coraz głośniej krytkuje się chęć utworzenia SKM-ki, na trasie W-wa Zachodnia - Falenica....
I co o tym sądzicie ?
Ponieważ ta, krótka linia, nie rozwiąże problemów komunikacyjnych w całej aglomeracji. SKM na razie będzie obsługiwać - co godzinę kurs - tylko jedną dzielnicę (Wawer), a pozostałe dzielnice i miasta satelickie wokół Warszawy nadal będą borykać się z problemami, związanymi z dojazdem, korkami, etc. Jednocześnie SKM-ka miała być "sztandarową" inwestycją ekipy prezyd. Kaczyńskiego...Damhan pisze:Ciekawe dlaczego?
Jak już napisałem w al. Jerozolimskich, a dokładnie na pograniczu Ochoty i Włoch. Południowo - zachodnia część Warszawy. Jest tu wiele supermarketów, coraz więcej biur. A Włochy, Ursus, Piastów i Pruszków, to oczywiście przede wszystkim osiedla mieszkaniowe, choć nie tylko....Damhan pisze: Gdzie był ten wiadukt? Jest już odbudowany?
Poza tym ta droga - al. Jerozolimskie - jest drogą tranzytową dla TIR-ów przejeżdżających przez Warszawę...
[ Dodano: 2005-09-14, 11:03 ]
Dodam jeszcze, że tym tematem zajęli się wczoraj dziennikarze TVP 3. We wczorajszym Telewizyjnym Kurierze Warszawskim poruszono kwestię wspólnego biletu. Okazuje się, że istotnie Koleje Mazowieckie, żądają od władz Warszawy 961 tys zł, jako co miesięcznej rekompensaty, za... straty...
Rozmowy, podobno, trwają już od wiosny. Na razie nic więcej nie wiadomo...