SKM Warszawa
www.skm.warszawa.pl - oto adres strony SKM Warszawa. Ale nie ma na niej rozkładu.J-31 pisze:Nawet strony SKM Warszawa, nie znalazłem....
Wszystko bylo o tym,a strone skm warszawa to chyba każdy zna...Damhan pisze: www.skm.warszawa.pl - oto adres strony SKM Warszawa. Ale nie ma na niej rozkładu.
Swoją drogą SKM planuje, że w przyszłym roku rozpocznie regularne kursy pomiędzy Grodziskiem - przez Warszawę do Otwocka. Plany są bardzo śmiałe, ciekawe czy im się uda.
Tymczasem podczas DTP pytani pracownicy z kierownictwa SKM twierdzili, że pociągi SKM-ki na razie dojeżdżają tylko do Falenicy, ponieważ władze Otwocka, nie chcą się dołożyć do SKM-ki...
Tymczasem podczas DTP pytani pracownicy z kierownictwa SKM twierdzili, że pociągi SKM-ki na razie dojeżdżają tylko do Falenicy, ponieważ władze Otwocka, nie chcą się dołożyć do SKM-ki...
W portalu Gazeta.pl ukazał się ciekawy artykuł o SKM Warszawa, polecam lekturę jego jak i komentarzy
Artykuł
Artykuł
Dobrze, że dodałeś ten link do artykułu w GW...
Ja się wybieram dzisiaj. Jestem bardzo ciekaw tych pociągów - a raczej tylko jednego składu 14WE-01. I właśnie na niego dzisiaj będę polował.
Co zobaczę, to opiszę jutro...
Jest tam również rozkład jazdy pociągów...u2w pisze: Artykuł
Ja się wybieram dzisiaj. Jestem bardzo ciekaw tych pociągów - a raczej tylko jednego składu 14WE-01. I właśnie na niego dzisiaj będę polował.
Co zobaczę, to opiszę jutro...
Jechałem nim. Bardzo przyjemny pociąg i nawet bardzo cichy, pod warunkiem, że jedzie powoli .
W momencie kiedy się rozpędzi powyżej 30 km/h zaczynają dochodzić do uszu różne nieprzyjemne odgłosy, znane z ezt EN57 . Chamowanie pociągu głośne – tak samo jak w EN57.
Nie mniej jednak odrobinę go wyciszono, a raczej wytłumiono.
W pociągu jest klimatyzacja, cicha, ale wydajna. Fotele są miękkie i zachęcające do skorzystania.
Wadą jest nie oprogramowana informacja pasażerska w pociągu, mam nadzieję, że to tylko wina wczorajszego dnia...
Wczoraj tym pociągiem jeździli przedstawiciele SKM, ale docelowo mają nim jeździć SOK-iści. Będą go pilnować
Usłyszane opinie pozostałych pasażerów, w wielkim skrócie: „przepłacona kiełbasa wyborcza!!!”. Czy tak miało być ? W Warszawie "robi się" coraz większy smród wokół przepłaconych 14WE, a także wobec licznych wpadek SKM
[ Dodano: 2005-10-04, 10:29 ]
Dodam jeszcze zdjęcia z pierwszego dnia kursowania pociągu 14WE-01 po trasie SKM-ki
album_page.php?pic_id=1691
album_page.php?pic_id=1692
album_page.php?pic_id=1693
W momencie kiedy się rozpędzi powyżej 30 km/h zaczynają dochodzić do uszu różne nieprzyjemne odgłosy, znane z ezt EN57 . Chamowanie pociągu głośne – tak samo jak w EN57.
Nie mniej jednak odrobinę go wyciszono, a raczej wytłumiono.
W pociągu jest klimatyzacja, cicha, ale wydajna. Fotele są miękkie i zachęcające do skorzystania.
Wadą jest nie oprogramowana informacja pasażerska w pociągu, mam nadzieję, że to tylko wina wczorajszego dnia...
Wczoraj tym pociągiem jeździli przedstawiciele SKM, ale docelowo mają nim jeździć SOK-iści. Będą go pilnować
Usłyszane opinie pozostałych pasażerów, w wielkim skrócie: „przepłacona kiełbasa wyborcza!!!”. Czy tak miało być ? W Warszawie "robi się" coraz większy smród wokół przepłaconych 14WE, a także wobec licznych wpadek SKM
[ Dodano: 2005-10-04, 10:29 ]
Dodam jeszcze zdjęcia z pierwszego dnia kursowania pociągu 14WE-01 po trasie SKM-ki
album_page.php?pic_id=1691
album_page.php?pic_id=1692
album_page.php?pic_id=1693
Zgodnie z obietnicą postanowiłem wczoraj nawiedzić SKM Warszawa, a szczególnie 14WE-01. Naczekałem się okrutnie, ale przy okazji mogłem zaobserwować kilka dziwnych wydarzeń związanych z SKM-ką.
Po pierwsze linię obsługują nieregularnie dwa ezt – 14WE-01 oraz wypożyczony z Trójmiasta EN57-1107 (SKM-Trójmiasto). Pociąg bardzo ładnie wyremontowany i zmodernizowany w Bydgoskiej Pesie
album_page.php?pic_id=1689
album_page.php?pic_id=1688
Po drugie wspomniany EN57 jeździ sobie nie opisany. Nie ma na nim żadnej informacji, poza wielkimi naklejkami „SKM-Warszawa”.
Po czwarte na dworcu W-wa Śródmieście pociąg SKM wjeżdżają niczym „cichociemne”. Nie ma zapowiedzi pociągu (zapowiedzi wjeżdżających pociągów zapowiadane są głosowo przez Dyspozytora oraz na elektronicznych tablicach), nie ma informacji na tablicach świetlnych. W ogóle, nigdzie nie ma jakiejkolwiek informacji o SKM, ani rozkładów, ani nawet informacji, że pociągi SKM się TUTAJ zatrzymują. Totalnie nic
Po prostu pociągi sobie, jeżdżą, ale nikt nie wie co to jest i jak z tego skorzystać...
Nawet na kursujących pociągach nie ma jakiejkolwiek informacji, dokąd jadą. Ludzie stoją na przystankach i ze zdziwienia przecierają oczy widząc jakieś "SKM"
Brakiem informacji na pociągach i na stacjach, byłem na tyle zbulwersowany, że zwyczajnie postanowiłem się pożalić Dyrektorowi Technicznemu SKM. Kiedy mu powiedziałem o braku zapowiedzi na dw. Śródmieście, był jeszcze bardziej zdziwiony niż ja. Nawet o tym nie wiedział. A jeszcze mocniej się zdziwił kiedy mu się powiedziałem, że na Trójmiejskich EN57 też nic nie ma żadnej informacji, oprócz naklejek z logo "SKM Warszawa"...
Po piąte pociąg jadący z Falenicy dojeżdża do Śródmieścia po… ponad 40 minutach z okładem. Np. 14WE odjeżdżający z Falenicy o godz. 17.11, do… Powiśla dojechał tuż przed godz. 18-stą. A do Zachodniej dojechał sporo minut po godz. 18-tej. Te pociągi jadą prawie godzinę w jednym kierunku
Po szóste pociągi jadące tunelem średnicowym wloką się niemiłosiernie, z prędkością, chyba 20 km/h
Po siódme i ostatnie SKM powiela istniejące połączenie rozkładowe kolei Mazowieckich - W-wa Zachodnia-Otwock. Pociąg KM pojechał do Otwocka jakieś 20 minut za pociągiem SKM do Falenicy
A tak wygląda ezt KM, który obsługuje to połączenie
album_page.php?pic_id=1690
Reasumując, uruchomienie SKM Warszawa nie zostało przygotowane w ogóle, nie zostało nawet przemyślane !!! Pociagi dublują istniejące połączenia, a ponieważ infrastruktura kolejowa jest zniszczona i nie modernizowana, toteż nie ma miejsca w rozkładznie dla SKM. A pociągi wleką się nie miłosiernie...
Bezsensowny rozkład, spacerowa prędkość, brak informacji w pociągach i na stacjach powodują, że na razie jedynymi pasażerami SKM Warszawa są:
- nieliczni ciekawscy podróżni, zachęceni artykułami w gazetach,
- najczęściej miłośnicy kolei lub komunikacji, którzy chcą - jeszcze - poznać 14WE-01
- pracownicy SKM Warszawa
Tak wygląda pierwszy dzień kursowania pociągów SKM Warszawa...
Ciekawe, co będzie w grudniu ?
Postaram się co jakiś czas ponawiedzać SKM....
Po pierwsze linię obsługują nieregularnie dwa ezt – 14WE-01 oraz wypożyczony z Trójmiasta EN57-1107 (SKM-Trójmiasto). Pociąg bardzo ładnie wyremontowany i zmodernizowany w Bydgoskiej Pesie
album_page.php?pic_id=1689
album_page.php?pic_id=1688
Po drugie wspomniany EN57 jeździ sobie nie opisany. Nie ma na nim żadnej informacji, poza wielkimi naklejkami „SKM-Warszawa”.
Po czwarte na dworcu W-wa Śródmieście pociąg SKM wjeżdżają niczym „cichociemne”. Nie ma zapowiedzi pociągu (zapowiedzi wjeżdżających pociągów zapowiadane są głosowo przez Dyspozytora oraz na elektronicznych tablicach), nie ma informacji na tablicach świetlnych. W ogóle, nigdzie nie ma jakiejkolwiek informacji o SKM, ani rozkładów, ani nawet informacji, że pociągi SKM się TUTAJ zatrzymują. Totalnie nic
Po prostu pociągi sobie, jeżdżą, ale nikt nie wie co to jest i jak z tego skorzystać...
Nawet na kursujących pociągach nie ma jakiejkolwiek informacji, dokąd jadą. Ludzie stoją na przystankach i ze zdziwienia przecierają oczy widząc jakieś "SKM"
Brakiem informacji na pociągach i na stacjach, byłem na tyle zbulwersowany, że zwyczajnie postanowiłem się pożalić Dyrektorowi Technicznemu SKM. Kiedy mu powiedziałem o braku zapowiedzi na dw. Śródmieście, był jeszcze bardziej zdziwiony niż ja. Nawet o tym nie wiedział. A jeszcze mocniej się zdziwił kiedy mu się powiedziałem, że na Trójmiejskich EN57 też nic nie ma żadnej informacji, oprócz naklejek z logo "SKM Warszawa"...
Po piąte pociąg jadący z Falenicy dojeżdża do Śródmieścia po… ponad 40 minutach z okładem. Np. 14WE odjeżdżający z Falenicy o godz. 17.11, do… Powiśla dojechał tuż przed godz. 18-stą. A do Zachodniej dojechał sporo minut po godz. 18-tej. Te pociągi jadą prawie godzinę w jednym kierunku
Po szóste pociągi jadące tunelem średnicowym wloką się niemiłosiernie, z prędkością, chyba 20 km/h
Po siódme i ostatnie SKM powiela istniejące połączenie rozkładowe kolei Mazowieckich - W-wa Zachodnia-Otwock. Pociąg KM pojechał do Otwocka jakieś 20 minut za pociągiem SKM do Falenicy
A tak wygląda ezt KM, który obsługuje to połączenie
album_page.php?pic_id=1690
Reasumując, uruchomienie SKM Warszawa nie zostało przygotowane w ogóle, nie zostało nawet przemyślane !!! Pociagi dublują istniejące połączenia, a ponieważ infrastruktura kolejowa jest zniszczona i nie modernizowana, toteż nie ma miejsca w rozkładznie dla SKM. A pociągi wleką się nie miłosiernie...
Bezsensowny rozkład, spacerowa prędkość, brak informacji w pociągach i na stacjach powodują, że na razie jedynymi pasażerami SKM Warszawa są:
- nieliczni ciekawscy podróżni, zachęceni artykułami w gazetach,
- najczęściej miłośnicy kolei lub komunikacji, którzy chcą - jeszcze - poznać 14WE-01
- pracownicy SKM Warszawa
Tak wygląda pierwszy dzień kursowania pociągów SKM Warszawa...
Ciekawe, co będzie w grudniu ?
Postaram się co jakiś czas ponawiedzać SKM....
Czego? Pociąg po liftingu już zdążył się zepsuć Kursuje jedynie stary skład wypożyczony od SKM Trójmiasto. Tak wygląda "nowa era w komunikacji" autorstwa Kaczej ekipy:rupak pisze:"Warszawiacy bedą mogli do końca roku jeździć za darmo". Ale im zazdroszcze .
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,2950007.html
Przecież zanim wystartowało SKM pisałem, że to kiełbasa wyborcza. W świetle artykułów prasowych widać, że sposób organizacji, informacji, rozkład i czas przejazdu są po prostu jedną wielką kpiną.J-31 pisze: Usłyszane opinie pozostałych pasażerów, w wielkim skrócie: „przepłacona kiełbasa wyborcza!!!”. Czy tak miało być ? W Warszawie "robi się" coraz większy smród wokół przepłaconych 14WE, a także wobec licznych wpadek SKM