SKM Warszawa

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o Metrze i kolei...
Thomas78

Post autor: Thomas78 »

janzel pisze:
MW pisze:kto pisze? Ludzie nie uczyli Was, że mówi się JEST NAPISANE?
Jak to kto pisze? Czyż nie można powiedzieć: że coś pisze w artukule. I czemu takim tonem? Tym bardziej że rażące błędy to nie są i pozwalają odczytać treść posta.
Poprawnie faktycznie powinno być "jest napisane", jednak nie wpływa to na brak możliwości zrozumienia wypowiedzi, z tym się zgadzam.
A jeśli chodzi o ton - ja się już przyzwyczaiłem, nie robi na mnie wrażenia, chociaż wszystkim <b>napewno</b> byłoby milej, gdybyśmy sobie (jeśli zajdzie taka potrzeba) w milszy sposób zwracali uwagę.

Kolins

Post autor: Kolins »

Poznań Podi pisze:W ostatnim numerze Świata Kolei pisali,że PKP dostanie dotacje na nowe EZT,które mają być wprowadzone na trasę Warszawa-Łódź( :( ),ponadto będzie zmodernizowanych wiele jednostek EN57-to wszystko do roku 2007 ;)
A o EW58 i EW60 nic nie słychać? SKM 3miasto to ma na stanie, 4 składy '58 nawet są sprawne... To dopiero były bryczki na torach! W składzie po 2 wagony silnikowem więc przyspieszenie było... Tylko zawieszenie do kitu.

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

Kolins pisze:A o EW58 i EW60 nic nie słychać? SKM 3miasto to ma na stanie, 4 składy '58 nawet są sprawne... To dopiero były bryczki na torach! W składzie po 2 wagony silnikowem więc przyspieszenie było... Tylko zawieszenie do kitu.
No EW58 Vmax. ma 120 km/h, a EW60 100 km/h, więc w porównaniu z EN57 czy EN71 EW58 jest tylko o 10 km/h szybszy, a EW60 o słynne 10 km/h wolniejszy, więc takiego wielkiego "kopa to one niemają".

Kolins

Post autor: Kolins »

Piszesz o szybkości maksymalnej, chodziło mi raczej o przyspieszenie. W porównaniu z EN57 jest o wiele większe... (a raczej było, EWy już nie jeżdżą)

Podi

Post autor: Podi »

rupak pisze: więc takiego wielkiego "kopa to one niemają".
Zawsze coś :)

Damhan

Post autor: Damhan »

A te EWy to różnią się czymś we wnętrzu od EN57?

Kolins

Post autor: Kolins »

Tak. EWy miały większą ilość drzwi zewnętrznych, więc mniej siedzeń. Drzwi między przedziałami nie było wcale... To tak ogólnie.

MW

Post autor: MW »

rupak pisze:Dobra, dobra. Może wrócimy do tematu :?: :diabeł:.
którym jest SKM w Warszawie ;)

Kolins

Post autor: Kolins »

Te EWy kiedyś w Warszawie jeździły. Nie chcą ich tam znów....?

Podi

Post autor: Podi »

Kolins pisze:Nie chcą ich tam znów....?
Oni wolę tradycję,czyli "kible" ;)

MW

Post autor: MW »

Kolins pisze:Te EWy kiedyś w Warszawie jeździły. Nie chcą ich tam znów....?
Poważnie? Wg atlasu lokomotyw EW było rzeczywiście wyprodukowane z myślą o Warszawie i Trójmieście, ale jeździło tylko w SKM...

Kolins

Post autor: Kolins »

Na 100% nie jestem tego pewny, ale chyba jakieś zdjęcie kiedyś z Warszawy widziałem... W każdym razie, jak przyszły do 3miasta, to wyświetlacze były z warszawskimi napisami.

MW

Post autor: MW »

Kolins pisze:Na 100% nie jestem tego pewny, ale chyba jakieś zdjęcie kiedyś z Warszawy widziałem... W każdym razie, jak przyszły do 3miasta, to wyświetlacze były z warszawskimi napisami.
przepraszam, zapomniałem o starszych konstrukcjach EW51-EW55, któe rzeczywiście były eksploatowane w Warszawie

Kolins

Post autor: Kolins »

A o tych starszych konstrukcjach z kolei ja nic prawie nie wiedziałem...

MW

Post autor: MW »

Kolins pisze:A o tych starszych konstrukcjach z kolei ja nic prawie nie wiedziałem...
http://www.przegubowiec.com/remb/ezt.html
jeżeli chodzi o EW58 i EW60, to jak już powiedziałem - w "Atlasie Lokomotyw" Pawła Terczyńskiego, wyd. II, Poznań 2004 jest napisane, że EW58 było zaprojektowane dla ruchu podmiejskiego w Warszawie i Trójmieście, ale były eksploatowane tylko w SKM. Zaś EW60 sztuk 2 również obsługiwało tylko SKM.

florekf

Post autor: florekf »

Padło stwierdzenie że SKM jest skierowane dla innych klientów niż WKD...no chyba wręcz przeciwnie, tylko kto będzie miał co bliżej to tam pójdzie.

Damhan

Post autor: Damhan »

florekf pisze:Padło stwierdzenie że SKM jest skierowane dla innych klientów niż WKD...no chyba wręcz przeciwnie, tylko kto będzie miał co bliżej to tam pójdzie.
Witamy serdecznie na naszym forum. Mamy nadzieję że będziesz aktywnym użytkownikiem. :)

florekf

Post autor: florekf »

A no będę sie starał...... :retard:, zwłaszcza ze forum ztm od 2 miesiecy nie istnieje

[ Dodano: 2005-08-23, 18:13 ]
A tak w ogóle to pierwszy pociąg juz jest gotowy i robi niezłe wrażenie:
http://www.eae.kmicica.com/Halny/

Mi się tylko nie podoba, że proponowane trasy są za długie: zwłaszcza do Tłuszcza i Mińska bo to już się robi bardziej kolej regionalna a nie miejska.

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

Nawet ładne te EZT. A to są "EN57/N" :| :?:

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Nie powiem, ładny, nowoczesny wygląd. Podobno pierwsze wrażenie jest najważniejsze, a te składy robią niezłe :) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koleje i Metro”