SKM Warszawa
Poprawnie faktycznie powinno być "jest napisane", jednak nie wpływa to na brak możliwości zrozumienia wypowiedzi, z tym się zgadzam.janzel pisze:Jak to kto pisze? Czyż nie można powiedzieć: że coś pisze w artukule. I czemu takim tonem? Tym bardziej że rażące błędy to nie są i pozwalają odczytać treść posta.MW pisze:kto pisze? Ludzie nie uczyli Was, że mówi się JEST NAPISANE?
A jeśli chodzi o ton - ja się już przyzwyczaiłem, nie robi na mnie wrażenia, chociaż wszystkim <b>napewno</b> byłoby milej, gdybyśmy sobie (jeśli zajdzie taka potrzeba) w milszy sposób zwracali uwagę.
A o EW58 i EW60 nic nie słychać? SKM 3miasto to ma na stanie, 4 składy '58 nawet są sprawne... To dopiero były bryczki na torach! W składzie po 2 wagony silnikowem więc przyspieszenie było... Tylko zawieszenie do kitu.Poznań Podi pisze:W ostatnim numerze Świata Kolei pisali,że PKP dostanie dotacje na nowe EZT,które mają być wprowadzone na trasę Warszawa-Łódź( ),ponadto będzie zmodernizowanych wiele jednostek EN57-to wszystko do roku 2007
No EW58 Vmax. ma 120 km/h, a EW60 100 km/h, więc w porównaniu z EN57 czy EN71 EW58 jest tylko o 10 km/h szybszy, a EW60 o słynne 10 km/h wolniejszy, więc takiego wielkiego "kopa to one niemają".Kolins pisze:A o EW58 i EW60 nic nie słychać? SKM 3miasto to ma na stanie, 4 składy '58 nawet są sprawne... To dopiero były bryczki na torach! W składzie po 2 wagony silnikowem więc przyspieszenie było... Tylko zawieszenie do kitu.
http://www.przegubowiec.com/remb/ezt.htmlKolins pisze:A o tych starszych konstrukcjach z kolei ja nic prawie nie wiedziałem...
jeżeli chodzi o EW58 i EW60, to jak już powiedziałem - w "Atlasie Lokomotyw" Pawła Terczyńskiego, wyd. II, Poznań 2004 jest napisane, że EW58 było zaprojektowane dla ruchu podmiejskiego w Warszawie i Trójmieście, ale były eksploatowane tylko w SKM. Zaś EW60 sztuk 2 również obsługiwało tylko SKM.
A no będę sie starał...... , zwłaszcza ze forum ztm od 2 miesiecy nie istnieje
[ Dodano: 2005-08-23, 18:13 ]
A tak w ogóle to pierwszy pociąg juz jest gotowy i robi niezłe wrażenie:
http://www.eae.kmicica.com/Halny/
Mi się tylko nie podoba, że proponowane trasy są za długie: zwłaszcza do Tłuszcza i Mińska bo to już się robi bardziej kolej regionalna a nie miejska.
[ Dodano: 2005-08-23, 18:13 ]
A tak w ogóle to pierwszy pociąg juz jest gotowy i robi niezłe wrażenie:
http://www.eae.kmicica.com/Halny/
Mi się tylko nie podoba, że proponowane trasy są za długie: zwłaszcza do Tłuszcza i Mińska bo to już się robi bardziej kolej regionalna a nie miejska.