Strona 39 z 41

: 2011-09-12, 19:06
autor: TLG
J-31 pisze:Szkoda, że powstała tylko wersja do komunikacji aglomeracyjnej dla SKM-ki. Ponieważ 19WE naprawdę mógłby być świetnym ezt-em w wersji międzyregionalnej.
Jak do tej pory poza ICkowskimi "Pendolino" nikt nie zamawiał jednostek, zdolnych do kursowania z prędkością 160-200km/h więc trudno mówić o sprawdzeniu tej konstrukcji w tych warunkach. W przypadku 19WE jest to prawdopodobne, gdyż - w porównaniu z Flirtem - 19WE ma niezwykle spokojny bieg.

: 2012-04-01, 17:25
autor: alojz

: 2012-04-01, 21:15
autor: OPi
Mi tam się nie podoba. Jak to zobaczyłem to od razu skojarzył mi się z chińskimi pociagami. Elf ładniejszy.

: 2012-04-01, 21:28
autor: J-31
W sumie 35 WE jest nawet ładne, ale wydaje mi się, że 19WE ma o wiele ładniejszą sylwetkę. Jest znacznie bardziej aeordynamiczny. No, ale teraz trzeba będzie się tym przejechać by móc jakoś ocenić ;)

: 2012-04-01, 21:41
autor: Szymon
Kiedy miały się zacząć ich dostawy? Bo bardzo, ale to bardzo mi śmierdzi Photoshopem to zdjęcie ;)

: 2012-04-01, 22:05
autor: Przemek
Abstrahując od tego, czy to Prima Aprillis, czy nie, to jednostka wygląda świetnie :) Już nie mogę się doczekać 36WE dla KD.

: 2012-04-01, 22:07
autor: alojz
Szymon pisze:Bo bardzo, ale to bardzo mi śmierdzi Photoshopem to zdjęcie ;)
Ten film też?
http://youtu.be/2mSXSoDLeXc

: 2012-04-01, 22:24
autor: Szymon
Spodziewałem się tego, czasem są takie dni, kiedy ostre słońce odcina pierwszy plan od drugiego, dziś był taki dzień, co w ogólnym rozrachunku wygląda jak fotomontaż.

: 2012-04-01, 22:58
autor: J-31
W sumie to już od dawna było wiadomo, że 35WE tak miało wyglądać. Newag swego czasu pokazywał wizualkę tego ezt-u. Tak więc na pewno nie jest to żart. ;)

: 2012-04-01, 23:18
autor: Szymon
Coś mi pamięć szwankuje, bo inaczej go sobie z wizualizacji wyobrażałem, dlatego dziwiło mnie to, jeszcze do tego 1 kwietnia :)

: 2012-04-01, 23:31
autor: sphinx
Dziwne bo wygląda niemal identycznie jak na wizualizacji...
Kędzior pisze:Już nie mogę się doczekać 36WE dla KD.
KD dostanie 31WE.
Szymon pisze:Kiedy miały się zacząć ich dostawy? Bo bardzo, ale to bardzo mi śmierdzi Photoshopem to zdjęcie ;)
Czerwiec/lipiec o ile mnie pamięć nie myli. Ale jeszcze trzeba zrobić dopuszczenie.

: 2012-04-01, 23:49
autor: Przemek
sphinx pisze:
Kędzior pisze:Już nie mogę się doczekać 36WE dla KD.
KD dostanie 31WE.
No to gdzieś coś po drodze ktoś byka musiał zrobić, bo wg pdfa z czasu odwołań Newaga, była mowa o 36WE, później zaś nigdzie nie mogłem znaleźć oznaczenia.

: 2012-05-17, 18:27
autor: alojz
Kurier kolejowy pisze:Już w maju pierwsze 35WE dotrą do SKM

Pierwsze elektryczne zespoły trakcyjne Impuls trafią do stołecznej SKM pod koniec tego miesiąca. Pojazdy przeszły pomyślnie wszystkie testy w Instytucie Kolejnictwa.


- Zgodnie z umową dwie sztuki 35WE zostaną przekazane SKM pod koniec maja – mówi Józef Michalik, dyrektor marketingu Newag S.A. – Docelowo w następnych miesiącach szeregi spółki zasili sześć nowych pojazdów.

Konkretna data oddania dwóch pierwszych maszyn nie jest jeszcze znana. Jak poinformowała nas warszawska SKM, nie wyznaczono jeszcze konkretnego dnia odbioru pierwszej partii zamówienia. Wiadomo natomiast, że kolejne cztery 35WE Newag wraz z Millenium Leasing planują oddać do lipca br.

Zakończył się już także ostatni etap testowania pociągów w Instytucie Kolejnictwa. - Wynik testów jest pozytywny, nie stwierdziliśmy żadnych usterek – informuje Sławomir Walczak, kierownik Laboratorium Badań Taboru w IK. – Właśnie rozpoczął się proces dopuszczenia pojazdów do ruchu w UTK.
Obrazek
Obrazek
Fot. Newag S.A.

: 2012-05-17, 22:56
autor: J-31
Bardzo dobrze, bo SKM ma uruchomić w czerwcu kolejną linię S3 z Lotniska do Legionowa. Toteż nowe jednostki się sprzydadzą - jeśli nie na nową linię, to na pozostałe na pewno ;)

: 2012-05-18, 07:51
autor: TLG
J-31 pisze:jeśli nie na nową linię, to na pozostałe na pewno
Przede wszystkim wspomożenia wymaga S1, która to linia ma największą frekwencję, a jest traktowana po macoszemu (może dlatego, że jeżdżą nią zwykli ludzie). Więc nawet jeżeli jednostki nie trafią bezpośrednio na nią to na pewno wspomogą podaż miejsc na tej linii przez połączenie 14WE w składy.

: 2012-05-18, 09:46
autor: J-31
Zgadza się. Też po cichu liczę na to, że na S1 pojawią się w końcu albo składy 14WE, albo przynajmniej 19WE... :cool:

.... a propo. 19WE, Popatrzcie na ten śliczny opływowy kształt. Normalnie aż się prosi by na jego bazie wybudować ezt - może nie dużych prędkości - ale przynajmniej skład, którzy mógłby się rozbujać na CMK do prędkości 200 km/h. Oczywiście w innym układzie drzwi i wnętrza :P

: 2012-05-18, 13:09
autor: pmaster
TLG pisze:jeżdżą nią zwykli ludzie
Możnaby coś więcej? Wygląda ciekawie

: 2012-05-18, 18:06
autor: sphinx
J-31 pisze:.... a propo. 19WE, Popatrzcie na ten śliczny opływowy kształt. Normalnie aż się prosi by na jego bazie wybudować ezt - może nie dużych prędkości - ale przynajmniej skład, którzy mógłby się rozbujać na CMK do prędkości 200 km/h. Oczywiście w innym układzie drzwi i wnętrza :P
Klep zdrowaśki o zapisy SIWZ w PKP Intercity to może zobaczysz 40 takich (może nawet trochę dłuższych) w wersji dalekobieżnej, co prawda z Vmax tylko 160km/h.

: 2012-05-18, 19:33
autor: pmaster
A czy CMK nie jest tylko do 160 bez wychylnego pudła? I tak zresztą w naszym pięknym kraju raczej nie pojedzie się 160, bo wtedy potrzebny byłby drugi maszynista, a to kosztuje. No chyba że pojedzie się kwalifikowanym, ale to też kosztuje, tyle że pasażera

: 2012-05-18, 19:37
autor: sphinx
Pendolino bez pendolino ma jeździć 220km/h, Husarz 200. Geometria pozwala, ETCS montują/testują -> pojedyńcza obsada.