Jelcz eksportuje czyli M120M/4 rusza na Węgry.
Nie? Naprawdę?ppln pisze:Do Plocmastera: termin 'używka' nie oznacza wyrobów tytoniowych, alkoholu, środków odurzających itp.
Solarka kosztuje jakieś 1 200 000 zł, chyba że kupujesz U12 z klimą, serwisem i pierwokupem po 8 latachppln pisze:Po wpisaniu tego działania w pasek wyszukiwania (ty Emes niereformowalny jesteś; nie ma dobrej przeglądarki, nie ma paska wyszukiwania ) ustawiony na Google wyraźnie wychodzi, że za cenę 70 conecto można kupić 59 Solarek i jeszcze nam pół miliona (na niskopodłogowego gniota) zostanie
Płockie już trzeszczą.ppln pisze:co będzie z takim conectem po pięciu latach?
O, coś takiego.ppln pisze:Mercedes jest dobrą firmą jednak conecto to ruska tandeta składana w Turcji z przylepionym na siłę znaczkiem MB.
Chodziło w kontekst; skrót myślowy.plocmaster pisze:Nie? Naprawdę?
Kraków dostał U18 III za 1 000 005 złplocmaster pisze:Solarka kosztuje jakieś 1 200 000 zł, chyba że kupujesz U12 z klimą, serwisem i pierwokupem po 8 latach
Ciekawe kiedy pojawi się czarna tasma na diodach I kiedy zacznie trzeszczeć zawieszenieplocmaster pisze:Płockie już trzeszczą.
No i co z tego? Może mają jakiś feler obniżający cenę albo były inne czynniki obniżające cenę, np. rozmiar zakupu. To jest duża wada autobusów miejskich: nigdy nie wiadomo, za ile sprzedadzą do konkretnego klienta.ppln pisze:Kraków dostał U18 III za 1 000 005 zł
Co do tego 2 to nie mogę powiedzieć, że już w którymś nie trzeszczy.ppln pisze: Ciekawe kiedy pojawi się czarna tasma na diodach I kiedy zacznie trzeszczeć zawieszenie
Przepraszam jakie przekonanie. Przecież to jest zwykła ekonomia. To był ich krajowy producent, części było w bród. I pewnie nadal jest. A autobusy świetnie się spisują, ich eksploatacja w tamtych warunkach może być bardzo tania, więc nadal jeżdżą. Proste....Milenium pisze:Jednak przekonanie do Ikarusów Węgrów na pewno zostało...
... A teraz, nie ma już Ikarusa. Nie produkuje już autobusów, ale są inni producenci... w tym Jelcz
Ostatnio zmieniony 2006-06-19, 10:48 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
No tak, ale o tym juz pisaliśmy. Gdyby Jelcze zdecydował się na całkowity face lifting - całości pojazdu. To mogłby się okazać, że będzie on za drogi. I nikt tego nie kupi. Toteż modernizacja tego produktu przebiega powoli i częściowo.Milenium pisze:Nawet ciekawy produkt-tylko Jelcz robi face lifting przodu i tyłu zamiast całego autobusu czyli też boków.
A po za tym. A co tu można zmienić z boku ?