Jelcz PR110D Lux
Jak w tylnej
Jeżeli ma tak:
http://www.phototrans.eu/14,59901,0.html
to zwykła wersja
A jeżeli takie grzybki w połowie:
http://www.phototrans.eu/14,38019,0.html
To Lux
Jeżeli ma tak:
http://www.phototrans.eu/14,59901,0.html
to zwykła wersja
A jeżeli takie grzybki w połowie:
http://www.phototrans.eu/14,38019,0.html
To Lux
One są wypierane przez zupełnie nowy tabor, tylko kwestia kasacji jest różna w różnych przedsiębiorstwach. Oczywiście, że kwestie spalania robią tu swoje, ale nie zapominajmy, że ważny jest również stan techniczny pojazdów.mars84 pisze:Panowie to, że PRki są wypierane przez H9 to czysta ekonomia. Sam mam PRkę i H9 i stosunek spalania paliwa 32 do 21... Wniosek może być tylko jeden.
Porównanie Peerki i H9 to było takie jakby powiedzieć, że PR110M zastępuje M11
Obejrzyj sobie autobus, czy np. nie ma jakichś małych detali, np. tabliczek, znaczków (mogą być na masce, albo z boku, tuż za pierwszymi drzwiami, tudzież z tyłu)Michalbc pisze:Jakie części można wyciągnąć z PR110D do celów kolekcjonerskich?
Czyli coś, co jest ładne, identyfikuje pojazd, łatwo to wymontować i nie zajmuje całej piwnicy.
To zależy co tobie się podoba Ja to bym brał elementy oświetlenia(kierunki)coś z pulpitu(zegary,przełączniki)...i jakiś element silnika bym ukradł(pokrywe zaworową czy cos)Michalbc pisze:Ja mam pytanko:
Jakie części można wyciągnąć z PR110D do celów kolekcjonerskich?
Prosiłbym o siakieś naprowadzenie, bo dostałem możliwość 'zabrania' kilku części z rozbieranej PeeRki, a zbytnio nie wiem, co wziąć