Najlepszy Jelcz
Dla mnie nr 1 w Jelczu jest 120M i jego kolejne podtypy włącznie z MM/2. O gniotach też mam dobre zdanie.
Co do Vecto - to nie są to złe autobusy, ale w porównaniu z innymi niskopodłogowcami (szczególnie MAN NL222, MAN NL223, Volvo 7000) to dla mnie to są słabiutkie.
Wszystko się trzęsie podczas jazdy i w ogóle jakoś ten autobus taki za "miętki" dla mnie jak na nasze siermiężne drogi.
Co do Vecto - to nie są to złe autobusy, ale w porównaniu z innymi niskopodłogowcami (szczególnie MAN NL222, MAN NL223, Volvo 7000) to dla mnie to są słabiutkie.
Wszystko się trzęsie podczas jazdy i w ogóle jakoś ten autobus taki za "miętki" dla mnie jak na nasze siermiężne drogi.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Sorry. Ok. W porządku
Wobec tego jaka jest wyższość Jelcza M120 ? W sumie to on wygrał w ankiecie...
Wobec tego jaka jest wyższość Jelcza M120 ? W sumie to on wygrał w ankiecie...
Ostatnio zmieniony 2005-02-14, 13:26 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorry, no tak z pośpiechu napisałem o PR110, a przecież wygrał M120. I znów muszę przeprosić za błąd. Zresztą poprawiłem już to..Inspektor pisze:Z ankiety wynika że wygrał M120...i koniec tematuJ-31 pisze:Sorry. Ok. W porządku
Wobec tego jaka jest wyższość Jelcza PR110 ? W sumie to on wygrał w ankiecie...
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Sorry, że tutaj o tym piszę. Nie mniej jednak wciąż w temacie "Najlepszy Jelcz".
W końcu udało mi się "dorwać" M120I - A533 - PKS Grodzisk Mazowiecki. Jak pamiętacie jest to jedyny Supero napędzany silnikiem Iveco. Jechałem tym autobusem i...
Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jest bardzo cichy w środku - w porównaniu z autobusami wyposażonymi w polskie silniki. Również stojąc na tylnym zwisie jest przyjemnie, nie ogłuszająco. Co więcej, od razu wyczuwa się dużą moc silnika. Silnik dosłownie aż wyrywa do przodu.
Autobus trochę się też różni w środku od pozostałych Supero. Przede wszystkim dodano dodatkową poręcz w kształcie litery V. Przymocowano ją do ściany pomiędzy drugim i trzecim rzędem foteli, ale tylko po prawej stronie (patrząc do przodu). Dzięki temu jest się czego przytrzymać wstając lub siadając. Szkoda, że tylko po prawej, a nie również po lewej...
Również ostatni rząd foteli na zwisie tylnym (nad silnikiem). Foteli jest mniej o jeden. Po prawej stronie pozostawiono podwyższone miejsce - wygodne na bagaż, jakąś torbę lub duży plecak.
Reasumując M120I to jest rzeczywiście najlepszy "Supero" wśród Jelczy...
W końcu udało mi się "dorwać" M120I - A533 - PKS Grodzisk Mazowiecki. Jak pamiętacie jest to jedyny Supero napędzany silnikiem Iveco. Jechałem tym autobusem i...
Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jest bardzo cichy w środku - w porównaniu z autobusami wyposażonymi w polskie silniki. Również stojąc na tylnym zwisie jest przyjemnie, nie ogłuszająco. Co więcej, od razu wyczuwa się dużą moc silnika. Silnik dosłownie aż wyrywa do przodu.
Autobus trochę się też różni w środku od pozostałych Supero. Przede wszystkim dodano dodatkową poręcz w kształcie litery V. Przymocowano ją do ściany pomiędzy drugim i trzecim rzędem foteli, ale tylko po prawej stronie (patrząc do przodu). Dzięki temu jest się czego przytrzymać wstając lub siadając. Szkoda, że tylko po prawej, a nie również po lewej...
Również ostatni rząd foteli na zwisie tylnym (nad silnikiem). Foteli jest mniej o jeden. Po prawej stronie pozostawiono podwyższone miejsce - wygodne na bagaż, jakąś torbę lub duży plecak.
Reasumując M120I to jest rzeczywiście najlepszy "Supero" wśród Jelczy...