M083 -"Libero"
M083 -"Libero"
Gdy przeglądałem gazetki spotkałem się właśnie z Jelczem M083 Libero. Szczerze mówiąc nie widziałem tego nigdy. Czy ktoś ma jakieś informacje, fotki?
Wystarczy wpisać w Googlach
http://www.ltek.comernet.pl/ziutek/2006_79libero122.jpg
I jeszcze link do informacji o Jelczu Libero:
http://infobus.pl/text.php?id=8658&from=tag
Nie musisz dziękować
http://www.ltek.comernet.pl/ziutek/2006_79libero122.jpg
I jeszcze link do informacji o Jelczu Libero:
http://infobus.pl/text.php?id=8658&from=tag
Nie musisz dziękować
Ostatnio zmieniony 2007-04-23, 14:55 przez barthezz_13, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko dlaczego wsadza je do modeli pokazowych? Rozumiem, że przewoźnik bez kasy może zamówić sobie jakiś badziew zamiast deski, ale w pokazowych powinny być użyte najwyższej jakości komponenty (np. tak jak w gniocie mastero)bystrzak2000 pisze:i dlatego Jelcz stosuje oprócz VDO również własne deski.
Nie taka zła ta deska, może i to jest kawał plastiku z powsadzany instrumentami, ale przynajmniej to jakoś wygląda i przyciski nie są z Jelcza PR110. Ja tam uważam, że się nadaje.
Poza tym deska to nie jest najważniejsza rzecz w autobusie, gdybym kupował jakieś to byłaby jedna z ostatnich rzeczy, na jakie bym patrzył
Poza tym deska to nie jest najważniejsza rzecz w autobusie, gdybym kupował jakieś to byłaby jedna z ostatnich rzeczy, na jakie bym patrzył
Którzy jeżdżą w nich po 8 godzin każdy...barthezz_13 pisze:Autobus jest przede wszystkim dla pasażerów.
No wybacz, ale wygląda to po prostu tandetnie. A że to detal, to właśnie źle świadczy o producencie...plocmaster pisze:Nie taka zła ta deska, może i to jest kawał plastiku z powsadzany instrumentami, ale przynajmniej to jakoś wygląda i przyciski nie są z Jelcza PR110. Ja tam uważam, że się nadaje.
Dobra... Kierowcy się na pewno przyzwyczają... A dla pasażerów liczy się wygoda, a nie deska rozdzielcza. Poza tym, jeśli przewoźnik sobie zażyczy, może wybrać inną deskę, choć to będzie się wiązać z dodatkowymi kosztami...ppln pisze:barthezz_13 napisał:
Autobus jest przede wszystkim dla pasażerów.
Którzy jeżdżą w nich po 8 godzin każdy...
Prawda jest taka, że ewentualny kupiec i tak najpierw popatrzy na cenę i tutaj pokazano najtańszą opcję tego autobusu z deską Autosana zamiast VDO. Z resztą co z tego, że Jelcz w pokazowym Mastero wstawił nowe poręcze i drzwi, jak nikt jeszcze nie zamówił gniota z podobnymi ulepszeniami. Jak widać drzwi i poręcze od PR110 są najlepsze
1. Nikt kiermanów na siłę w PKM-ie nie trzyma, mogą iść pracować tam, gdzie chcąKtórzy jeżdżą w nich po 8 godzin każdy...
2. To może zabronimy pasażerom wsiadać do autobusów i będą jeździły puste? W końcu nikt tak kierowców nie wkurza, jak właśnie pasażerowie…
Potencjalni nabywcy nie patrzą na takie rzeczyppln pisze:A że to detal, to właśnie źle świadczy o producencie...
A skąd Wiesz, czy MPK Łódź nie zamówi sobie "Libero" z VDO ?ppln pisze:Powiedziałeś może nowa jakość? Z takim czymś jako deska nie ma szans. Gdyby wsadzili VDO to by było wiadomo, że nie mamy do czynienia z tandetą, a tak ten pulpit ma kształt gorszy niż te z gniotów.
Pokazali to, bo pewnie chcieli się pochwalić własnymi osiągnięciami :smile2: