120M
Całkiem możliwe, chociaż wątpię. To są typowo miejskie autobusy. Do komunikacji PKS raczej się nie nadają. Chociaż możliwe, że pojawią się one w Grodzisku lub Pruszkowie - bo zdaje się, że tam również PKS Grodzisk Mazowiecki obsługuje jaką komunikację miejską.nolem pisze:Coś czuję, że PKS zostawi te 10 najlepszych egzeplarzy.
Już nie długi nie będą im potrzebne.KKS pisze:Dlaczego je sprzedają? Przecież są prawie nowe
PS. Uśmieję się, jak np. KM Płock Sp. z o.o kupi kilka sztuk
Szkoda tych Jelczy ale sprzedasz jest lepsza niż kasacja ale zrobią to co się bedzie najlepiej opłacało.
Ostatnio zmieniony 2007-02-13, 14:16 przez Razor 688, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem ale ich współpraca zakończyła się na 10 berlietach i nie mają zamiaru kupować jakichkolwiek Jelczy ponieważ mineło by to się z celem w PKS Bielsko Biała są Jelcze 120M z 1994 góra 1995 roku które już przeszły NG. Ale mogli by spróbowac.
Teraz w szkołach już nie uczą, co to takiego interpunkcja ? -mod. Dziwny
Teraz w szkołach już nie uczą, co to takiego interpunkcja ? -mod. Dziwny
Ostatnio zmieniony 2007-02-13, 14:19 przez Razor 688, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszystko zależało od kratownicy,który miał lepszą.J-31 pisze:Hmm. W sumie znów mnie zadziwia MZA. Wyremontowali najstarsze Jelcze - z 1992 roku. A skasowali dwa młodsze - z 1994 roku. Krzysztof, czy tym dwóm (tj. 4485 i 4486) coś było poważnego, że zdecydowali się je skasować ?
Te dwa wozy miały w najgorszym stanie zapewne.
Wozy z 1992 podobno się lepiej trzymają .
Najgorsze są wozy z 1994 roku i niektóre z 1993.
[ Dodano: 08 Mar 2007 13:38 ]
A tak się prezentuje nowe stare jelczydło 120 o numerze 4435.
http://www.phototrans.eu/2-142200.html
Tak wyglądał ostatnio:
http://www.phototrans.eu/2-69076.html
[ Dodano: 08 Mar 2007 13:49 ]
teraz na 106/09B/
Hmmm.. No tak, to oczywiście teraz rozumiem czemu #4435 trafił do Jelcza. I słusznie. Dostał drugą młodość. Jak tylko będzie okazja to postaram się załapać na któregoś Jelczyka
Brrrr... Zabrali mi z Królewskiej 106. Szkoda wielka, bo tam co chwila się pojawiał jakiś "kwadrat"Krzysztof Sokołowski pisze:teraz na 106/09B/
Eeech. „Solówka” w tym konkretnym kontekście odnosiło się do 260.04, 120-tki jeszcze poczekają na swoją kolej — zakupów MZA i nowych ajentów teraz ledwo starczy na wycofanie lewarów, a w kolejce jest jeszcze ok. 80 260.73 (aczkolwiek Jelcze chyba szybciej polecą…).7370 pisze:Ciekawe ile ich będzie po modernizację do 2008 kiedy mają być wycofane wszystkie wysokie solówki z MZA.
Poza tym, po kasacjach zostanie MZA jeszcze 130 280.26… Jak sądzisz, czy będą dalej eksterminować krótkie, czy wezmą się za przeguby?
Służy jako dawca części ;/ #9529 i #9528 już skorzystały z jego drzwi wejściowych...bystrzak2000 pisze:9510 oficjalnie nie został skasowany Właściwie to stoi jeszcze na zajezdni i czeka nie wiadomo na coplocmaster pisze:Na pewno mniej, a pojedyncze sztuki (wrocławski 9510 choćby) już poszły do kasacji
Podzielam w 100%, no może w 90...Mercury pisze:Mnie śmieszy tylko jedno - Ikary z połowy lat 80 śmigają w najlepsze, a taki "nowoczesny" Jelcz - bo przecież 1994 to dla Ikarusa nowoczesność - jest kasowany. Polskie G**** i tyle. Ja z radością czekam na widok kasowanego M121M czy M181M.... Spokojnie, to już z 7-8 lat
Jeszcze 5 lat temu nawet lekko zmercedyzowane jelcze to była fajna rzecz, ale świat jedzie do przodu, a jelcz nie zawsze...