120M
A kiedykolwiek miał?! Irisbus przy tym to lux-torpeda...plocmaster pisze:1. M181MB nie ma opinii porządnego autobusu ani ogólnie w skali kraju, ani w mieście.
Jezeli z góry jest się na straconej pozycji, szczęściu trzeba jakoś "pomoć"...plocmaster pisze:2. O Jelczu wiadomo, że czasem potrafi pomóc swojemu szczęściu.
W Tarnowie 2 z 3 M120 jest przerobiona na CNG i powiem wam że fatalna to była decyzja, gdyż jest bardziej głośniejszy i już nie ma tej nutki dźwięku silnika. Natomiast trzeci tarnowski M120 to już konstrukcja z automatyczną skrzynią biegów, a zamiast wyglądu a`la PeeRa, to jest zapakowany w szkielet M120MM
Zobaczymy jak długo. Jeżeli wejdzie akcyza na gaz ziemny, to wtedy za takim autobusem będzie przemawiać tylko ekologia. Choć czasem się dziwię czemu przerobili aż tyle PeeRek skoro mają one duże problemy z większymi podjazdami.ppln pisze: Jest 10 razy lepszy argument - przy posiadaniu powyżej 30 wozów na CNG już po krótkim czasie widać wymierne oszczędności, droższe autobusy zwracają się nawet przy normalnej eksploatacji
No niestety ja też tak słyszałem, zgadzam się z tym. Ostatnio uciekano od benzyniaków, dieslów i kupowano na CNG żeby ciąć po kosztach, a jakby przyszła podwyżka, to będą się cudaaa działy.siekierowy pisze:Są takie zamierzenia niestety, a że firmy eksploatujące autobusy na CNG będą miał po podwyżce wyższe koszty niż jeżdżąc na ON, kto się tym przejmuje. W normalnych krajach CNG się nawet dotuje, a u nas trzeba zedrzeć z firm ile się da.
Ciekawa modernizacja:
http://phototrans.eu/14,340222,0.html
http://img154.imageshack.us/img154/7527/imgp2812a.jpg
http://phototrans.eu/14,340222,0.html
http://img154.imageshack.us/img154/7527/imgp2812a.jpg