120M

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Jelcz...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2007-02-13, 10:50

nolem pisze:Coś czuję, że PKS zostawi te 10 najlepszych egzeplarzy.
Całkiem możliwe, chociaż wątpię. To są typowo miejskie autobusy. Do komunikacji PKS raczej się nie nadają. Chociaż możliwe, że pojawią się one w Grodzisku lub Pruszkowie - bo zdaje się, że tam również PKS Grodzisk Mazowiecki obsługuje jaką komunikację miejską. ;)
KKS pisze:Dlaczego je sprzedają? Przecież są prawie nowe
Już nie długi nie będą im potrzebne. ;)

PS. Uśmieję się, jak np. KM Płock Sp. z o.o kupi kilka sztuk :mruga:
Obrazek

Awatar użytkownika
Razor 688
Posty: 456
Rejestracja: 2006-11-06, 18:44
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Razor 688 » 2007-02-13, 10:58

Szkoda tych Jelczy ale sprzedasz jest lepsza niż kasacja ale zrobią to co się bedzie najlepiej opłacało. ;)
Ostatnio zmieniony 2007-02-13, 14:16 przez Razor 688, łącznie zmieniany 1 raz.
Ikarus 415.14D #051 Ikarus 280.26 #711 najfajniejsze bryki ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2007-02-13, 11:05

Razor 688 pisze:Szkoda tych Jelczy ale sprzedasz jest lepsza niż kasacja ale zrobią to co się bedzie najlepiej opłacało. ;)
Spoko. To są zbyt nowe autobusy by je kasować. Zresztą Zobacz ich cenę. :mruga:

A zatem - tylko i wyłącznie - w grę wchodzi sprzedaż... Może MZK BB, by się skusiło ? :chytry:
Obrazek

Awatar użytkownika
Razor 688
Posty: 456
Rejestracja: 2006-11-06, 18:44
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Razor 688 » 2007-02-13, 11:11

Nie wiem ale ich współpraca zakończyła się na 10 berlietach i nie mają zamiaru kupować jakichkolwiek Jelczy ponieważ mineło by to się z celem w PKS Bielsko Biała są Jelcze 120M z 1994 góra 1995 roku które już przeszły NG. :roll: Ale mogli by spróbowac. :biggrin:


Teraz w szkołach już nie uczą, co to takiego interpunkcja ? :roll: -mod. Dziwny
Ostatnio zmieniony 2007-02-13, 14:19 przez Razor 688, łącznie zmieniany 2 razy.
Ikarus 415.14D #051 Ikarus 280.26 #711 najfajniejsze bryki ;)

Krzysiek

Post autor: Krzysiek » 2007-03-08, 11:18

Mamy nowe Supero w Warszawie. :mruga:
Są to 4290,4298 i 4435.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2007-03-08, 12:39

Ooo. Dzięki za informacje. Postaram się na nie zapolować, w miarę możliwości oczywiście :)
Obrazek

Krzysiek

Post autor: Krzysiek » 2007-03-08, 12:40

J-31 pisze:Ooo. Dzięki za informacje. Postaram się na nie zapolować, w miarę możliwości oczywiście :)
A no i pożegnaliśmy dwa kwadraty 4485 i 4486 poza tym.
W sumie 19 w tym roku.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2007-03-08, 12:44

Hmm. W sumie znów mnie zadziwia MZA. Wyremontowali najstarsze Jelcze - z 1992 roku. A skasowali dwa młodsze - z 1994 roku. Krzysztof, czy tym dwóm (tj. 4485 i 4486) coś było poważnego, że zdecydowali się je skasować ? :roll:
Obrazek

Krzysiek

Post autor: Krzysiek » 2007-03-08, 12:50

J-31 pisze:Hmm. W sumie znów mnie zadziwia MZA. Wyremontowali najstarsze Jelcze - z 1992 roku. A skasowali dwa młodsze - z 1994 roku. Krzysztof, czy tym dwóm (tj. 4485 i 4486) coś było poważnego, że zdecydowali się je skasować ? :roll:
Wszystko zależało od kratownicy,który miał lepszą.
Te dwa wozy miały w najgorszym stanie zapewne.
Wozy z 1992 podobno się lepiej trzymają .
Najgorsze są wozy z 1994 roku i niektóre z 1993.

[ Dodano: 08 Mar 2007 13:38 ]
A tak się prezentuje nowe stare jelczydło 120 o numerze 4435.
http://www.phototrans.eu/2-142200.html
Tak wyglądał ostatnio:
http://www.phototrans.eu/2-69076.html

[ Dodano: 08 Mar 2007 13:49 ]
teraz na 106/09B/

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28859
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2007-03-09, 09:51

Hmmm.. No tak, to oczywiście teraz rozumiem czemu #4435 trafił do Jelcza. I słusznie. Dostał drugą młodość. Jak tylko będzie okazja to postaram się załapać na któregoś Jelczyka ;)
Krzysztof Sokołowski pisze:teraz na 106/09B/
Brrrr... Zabrali mi z Królewskiej 106. Szkoda wielka, bo tam co chwila się pojawiał jakiś "kwadrat" :(
Obrazek

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2007-03-09, 22:57

Ciekawe ile ich będzie po modernizację do 2008 kiedy mają być wycofane wszystkie wysokie solówki z MZA.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2007-03-09, 23:04

7370 pisze:Ciekawe ile ich będzie po modernizację do 2008 kiedy mają być wycofane wszystkie wysokie solówki z MZA.
Eeech. „Solówka” w tym konkretnym kontekście odnosiło się do 260.04, 120-tki jeszcze poczekają na swoją kolej — zakupów MZA i nowych ajentów teraz ledwo starczy na wycofanie lewarów, a w kolejce jest jeszcze ok. 80 260.73 (aczkolwiek Jelcze chyba szybciej polecą…).
Poza tym, po kasacjach zostanie MZA jeszcze 130 280.26… Jak sądzisz, czy będą dalej eksterminować krótkie, czy wezmą się za przeguby?
ObrazekObrazek

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2007-03-10, 00:04

Nie, nie, nie to się tyczy WSZYSTKICH wysokich solówek, 120M i Ik260, oczywiście bez modernizacji.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2007-03-10, 01:21

Ciekawe jak MZA chce się ich pozbyć w 2008, skoro musiałaby kupić jeszcze 150 autobusów, a na ajentów nie ma co liczyć (choć może z 50 brygad…). No i ma jeszcze przeguby do wymiany…
ObrazekObrazek

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2007-03-10, 14:41

Jest rozpisany przetarg na 100 12m.

Mercury

Post autor: Mercury » 2007-03-10, 21:54

Mnie śmieszy tylko jedno - Ikary z połowy lat 80 śmigają w najlepsze, a taki "nowoczesny" Jelcz - bo przecież 1994 to dla Ikarusa nowoczesność - jest kasowany. Polskie G**** i tyle. Ja z radością czekam na widok kasowanego M121M czy M181M.... Spokojnie, to już z 7-8 lat

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2007-03-10, 22:26

Mercury pisze:Ja z radością czekam na widok kasowanego M121M czy M181M.... Spokojnie, to już z 7-8 lat
Na pewno mniej, a pojedyncze sztuki (wrocławski 9510 choćby) już poszły do kasacji ;)
ObrazekObrazek

bystrzak2000

Post autor: bystrzak2000 » 2007-03-10, 22:30

plocmaster pisze:Na pewno mniej, a pojedyncze sztuki (wrocławski 9510 choćby) już poszły do kasacji ;)
9510 oficjalnie nie został skasowany ;) Właściwie to stoi jeszcze na zajezdni i czeka nie wiadomo na co ;)

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek » 2007-03-10, 23:25

bystrzak2000 pisze:
plocmaster pisze:Na pewno mniej, a pojedyncze sztuki (wrocławski 9510 choćby) już poszły do kasacji ;)
9510 oficjalnie nie został skasowany ;) Właściwie to stoi jeszcze na zajezdni i czeka nie wiadomo na co ;)
Służy jako dawca części ;/ #9529 i #9528 już skorzystały z jego drzwi wejściowych...

Lopez

Post autor: Lopez » 2007-03-10, 23:56

Mercury pisze:Mnie śmieszy tylko jedno - Ikary z połowy lat 80 śmigają w najlepsze, a taki "nowoczesny" Jelcz - bo przecież 1994 to dla Ikarusa nowoczesność - jest kasowany. Polskie G**** i tyle. Ja z radością czekam na widok kasowanego M121M czy M181M.... Spokojnie, to już z 7-8 lat
Podzielam w 100%, no może w 90...
Jeszcze 5 lat temu nawet lekko zmercedyzowane jelcze to była fajna rzecz, ale świat jedzie do przodu, a jelcz nie zawsze...

ODPOWIEDZ