M125M -"Vecto"
Sugeruję, żeby do zmodernizowanych vectozłomów przyczepiać bociana i napis „Autosan”. Z tego samego powodu, dla którego gorsze modele Logitecha mają markę Labtec — po prostu osobna marka dla tanich, kiepskich autobusów i porządnych modeli. Poza tym Autosan i Jelcz to 1 firma.MKM Shadow pisze:Sugerujesz to, że autobusy typu M125M powinny być produkowane przez markę Autosan ?
Analogicznie, H9 mogłaby dostać nowe oznaczenie i być sprzedawana pod marką Jelcz.
Ale Autosan na pewno będzie się kojarzył z czymś lepszym.MKM Shadow pisze:Czy ja wiem ? W końcu klienci i tak by rozpoznawali, że to M125M było kiedyś produkowane i sprzedawane pod logiem Jelcza.Amalio pisze:przyciągałoby nazwą producenta.
Co do aktualnego programu - to, że PA sobie tak podzieliło nie oznacza, że tak jest lepiej. Może lepiej by na tym wyszli gdyby rzeczywiście do oferty Autosana dołączyły autobusy miejskie.
Odkopie, ale dopiero teraz to zobaczyłemShadow238 pisze:Istotnie niektóre te też Katowickie fabryka dobrze skręciła i nawet miło się nimi jeździ. Wszystko zależy od montażu.Krzysztof II pisze:Vecto jest dobrze wykonane, przynajmniej te w Pozaniu i płynnie jeźdzą
Może nie tyle fabryka dobrze skręciła, tylko kierowcy którzy mają Vecta na stałe i chce im sie coś robić poza wożeniem tyłka swojego i pasażerów, wyczaili co trzeszczy i podłożyli jakąś gumę czy dokręcili śrubkę. Jeszcze są tacy w PKM'ie
Zgadza się. Niestety część z pierwszej dostawy Vecto (roczniki 2003) są już mocno nadwyrężone, a silniki dość zajechane. Natomiast w tych z rocznika 2006 uruchomiono w końcu głosowe zapowiadanie przystanków.kilof pisze:Może nie tyle fabryka dobrze skręciła, tylko kierowcy którzy mają Vecta na stałe i chce im sie coś robić poza wożeniem tyłka swojego i pasażerów, wyczaili co trzeszczy i podłożyli jakąś gumę czy dokręcili śrubkę. Jeszcze są tacy w PKM'ie
MPK Włocławek ogłosiło przetarg na sprzedaż M125 Dana:
http://infobus.pl/text.php?from=rss&id=24382
http://infobus.pl/text.php?from=rss&id=24382
Ooops. Ciekawy jestem, kto to kupi.Gadzie pisze:MPK Włocławek ogłosiło przetarg na sprzedaż M125 Dana:
A swoją drogą zastanowiło mnie pewnie zdanie w tym artykule
Chyba nie do końca. Ponieważ - jeśli trzymać sie słowa "niskopodłogowy" - to w 1998 roku (czyli w roku produkcji włocławskiej Danki) warszawskie MZA kupiło 45 sztuk Neoplanów N4020 z czego należy odliczyć 17 sztuk N4020/3 - co daje liczbę 28 autobusów "niskopodłogowych" (N4020td), a do tego należy doliczyć jeszcze 4 sztuki Ikarusów - 411 i 417, które również były LF-ami, a także jednego N4020td #6775 z roku 1997 - czyli chociażby w Warszawie było już 33 autobusów niskopodłogowychTo jeden z pierwszych autobusów niskopodłogowych zakupionych w Polsce.
A tak naprawdę to zanim MPK Włocławek kupiło Dankę, w Poznaniu i Gdańsku śmigały już Neoplany N4016. W Poznaniu pojawiały się pierwsze MAN-y NL222 i NG312 (też pewnie też rocznik 1998) - a te ostatnie były zbliżone do Danki... no, ale mają stopień z tyłu, a więc są LE
http://www.phototrans.eu/15,15421,13.htmlkilof pisze:wie ktoś gdzie jeździ dana wyprodukowana jako druga ?
NL202 i NG272, roczniki 1996-97. W pierwszej dostawie niskaczy dla Poznania z tych lat były już N4021td, czyli autobusy ze 100% niskiej podłogi. Wróćmy jednak do tematuJ-31 pisze:W Poznaniu pojawiały się pierwsze MAN-y NL222 i NG312 (też pewnie też rocznik 1998) - a te ostatnie były zbliżone do Danki... no, ale mają stopień z tyłu, a więc są LE