M181 po remoncie w ZNS
Dolna częśc okna jest podzielona na cztery szyby przedzielone słupkami (dwa poprzeczne i jeden pionowy). Wygląda na to, że jest to stabilnemaly_miki pisze:Nie pamiętam czy ta szyba jest cała - znaczy od samej góry do dołu - czy może podzielona w środku (na dolnej krawędzi okien).
Tutaj Masz dokładny widok http://phototrans.eu/14,270535,0.html
Faktycznie tak jest.... No i mam co do tego wątpliwości. Zobaczymy jak to się będzie sprawowało, bo mogą być problemy. Ale jeżeli dali w miarę grubą warstwą kleju powinno być o.k. Jednak te szyby nie są aż taaak wysokie.Daniel pisze:Z tego co pamiętam to nie. To są 2 duże tafle od samej góry do samego dołu.
Od zewnątrz owszem, ale od wewnątrz raczej buty ludzi nie pobrudzą tak szybko, czy wybiją, bo te okna są na pewnej wysokości, nie przy samej podłodze Bagaż owszem, może wybić takie okno, ale nie przesadzajmy. Szyby te są na pewno jakoś odporne i przystosowane, więc tak szybko nie polecąJ-31 pisze:Nie dość, że będą się szybko brudzić (od zewnątrz błoto, a od środka buty ludzi), to jeszcze istnieje niebezpieczeństwo wybicia takiej szyby np. nogą lub jakimś bagażem
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
niesamowicie paliwożerny autobus do generalnego remontu? zawieszenie.kratownica + cała blacharkaplocmaster pisze:Bez przesady, jak cena będzie atrakcyjna, to pewnie ktoś to kupiBF201 pisze:bo Huta Sendzimira ogranicza przetop, a Huta Katowice jeszcze sie waha
taniej sprowadzić używke z zachodu i będzie pewniejsza od takiego jelczydła
Może by się lepiej w ZNS zajęli odświeżaniem (wymiana materiałów we wnętrzu, odświeżenie układu napędowego) używańców i rejestracją ich jako nowe pojazdy. Przypuszczam, że to jest zadanie prostsze niż wiejskie wstawianie szyb w odkurzaczu, a tak przygotowany pojazd wyprzedza jednak odkurzacza o epokę
A za które używańce ZNS miałby się według Ciebie wziąć?
Sęk w tym, że interes będzie się kręcił pod warunkiem ograniczenia liczby konstrukcji poddawanych regeneracji. Akurat odkurzacz jest tu naturalnym wyborem bo mamy tego w Polsce pod dostatkiem. A zabieranie się za każdy typ występujących na rynku MANów czy Szmelcedesów wymagałłoby jeszcze poza robocizną kupy pracy projektowej i zakupu specyficznych podzespołów.
Sęk w tym, że interes będzie się kręcił pod warunkiem ograniczenia liczby konstrukcji poddawanych regeneracji. Akurat odkurzacz jest tu naturalnym wyborem bo mamy tego w Polsce pod dostatkiem. A zabieranie się za każdy typ występujących na rynku MANów czy Szmelcedesów wymagałłoby jeszcze poza robocizną kupy pracy projektowej i zakupu specyficznych podzespołów.