Jelcz M121 CNG

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Jelcz...
Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2009-07-14, 22:41

Z używanymi gazowcami nie ma problemu, np. w Mannheim jest dużo gazowych Merców (zarówno przeguby i solówki).

Awatar użytkownika
tantus
Posty: 212
Rejestracja: 2009-05-23, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tantus » 2009-07-14, 23:11

Tyle, że gazowe autobusy z połowy lat 90. były właściwie pierwszymi produkowanymi na masową skalę autobusami z takim napędem. I niestety okazały się mocno niedopracowane, o czym boleśnie przekonał się m.in. PKM Tychy, DLA Wrocław, czy MPK Lublin...

9507
Posty: 2872
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 » 2009-07-15, 08:59

W DLA one (Neoplany N4021) zostały odstawione z powodu braku zapotrzebowania na autobusy wielkopojemne, (i swój wiek) jeden (minimum) jest nadal na chodzie i z miesiąc temu widziano go na mieście ;)
A co do Jelcza, w naszym kraju sa mniejsze przedsiębiorstwa komunikacyjne, które na nowy tabor używany stać, ale nie chcą w taki inwestować z obawy o częste naprawy, z powodu dziurawych dróg (SKA Dzierżoniów). Takie firmy mogą być tym zainteresowane. Poza tym, taka przeróbka może być połączona z NG, co dodatkowo może zachęcić mniejsze przedsiębiorstwa posiadające gnioty
Ostatnio zmieniony 2009-07-15, 13:04 przez 9507, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2009-07-15, 09:20

9507 pisze: A co do Jelcza, w naszym kraju sa mniejsze przedsiębiorstwa komunikacyjne, które na nowy tabor używany stać, ale nie chcą w taki inwestować z obawy o częste naprawy, z powodu dziurawych dróg (SKA Dzierżoniów). Takie firmy mogą być tym zainteresowane. Poza tym, taka przeróbka może być połączona z NG, co dodatkowo może zachęcić mniejsze przedsiębiorstwa posiadające gnioty
¯e co :?: A jaki wpływ niby mają drogi na tą usterkowość :?: A nawet NG nie zmieni tego jaką konstrukcją M121 jest.

9507
Posty: 2872
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 » 2009-07-15, 10:04

Niestety, ale to wiedzą tylko zarządy takich przedsiebiorstw, jednka powoli przekonuja sie do O405N, więc może im przechodzi, niektóre tłumaczenia są po prostu dziwne - to jest moje zdanie i go nie zmienię :chytry:

Bartek

Post autor: Bartek » 2009-07-15, 13:41

Gazgniot śmiga w najlepsze, i jeszcze ani razu się nie zepsuł ;)

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1480
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper » 2012-08-04, 20:12

Orientuje się ktoś, co z tym wozem się teraz dzieje...? Lekki odkop, ale nurtuje mnie to strasznie...;)

Bartek

Post autor: Bartek » 2012-08-05, 19:02

Stoi bezczynnie w Mielcu, u właściciela.

Awatar użytkownika
Rumpel
Posty: 643
Rejestracja: 2010-12-31, 01:02
Lokalizacja: Czeladź Scorpio: 379 619km

Post autor: Rumpel » 2012-08-05, 20:26

¯ebym ja wiedział to bym zerknął, bo wróciłem z Mielca w piątek.

ODPOWIEDZ