M11 -"Mig"
Nie chciałbym krakać, ani Cię straszyć, ale IK 435.22 jest chyba najbardziej narażony na sprzedaż, albo co gorsze - złom.Poznań Podi pisze:Tak i Ikarusów też-nawet ekologów,które został wyprodukowane w 1995 w Biskupicach...No i jeszcze jeden Ik 435.22
Ponieważ jest to po prostu jedyny "rodzynek" w MPK. Tak więc, jeżeli będzie sprawiał problemy techniczne, to MPK w ramach ujednolicania taboru, "pozbędzie" się go w pierwszej kolejności...
Dali mu silnik Mana-może to go uratuje...J-31 pisze:Nie chciałbym krakać, ani Cię straszyć, ale IK 435.22 jest chyba najbardziej narażony na sprzedaż, albo co gorsze - złom.Poznań Podi pisze:Tak i Ikarusów też-nawet ekologów,które został wyprodukowane w 1995 w Biskupicach...No i jeszcze jeden Ik 435.22
Ponieważ jest to po prostu jedyny "rodzynek" w MPK. Tak więc, jeżeli będzie sprawiał problemy techniczne, to MPK w ramach ujednolicania taboru, "pozbędzie" się go w pierwszej kolejności...
//800\\
Te "kultowe autka" nadają się tylko do przejazdów okolicznościowych i imprez miłośniczych na pewno nie do ruchu liniowego. Co jest takiego fajnego w tym Ik435, bo ja nie widzę nic.Panewniczanin pisze:Nie ma sie z czego cieszyć, kultowe autka Szczególnie szkoda Ik435...
O to mi chodziło. Kasacja to jedyne wyjście z tej sytuacji i doceniam decyzję MPK Poznań. A jestem ciekaw czemu Poznań najpierw kasuje te jelcze z nową twarzą zamiast tych ze starą.Poznań Podi pisze:Widze,że wyrwałeś to z kontekstu-chodziło o to,że czeka go ten sam los,co M11,czyli kasacja w najbliższych latach...
Nie jechałeś-niewiesz.janzel pisze:Co jest takiego fajnego w tym Ik435, bo ja nie widzę nic.
Akurat...janzel pisze: No właśnie! Trzeba było skasować tego #1406
W obydwóch przypadkach widać,jak wyjątkowe sa te autobusy.To jest własnie zaleta naszego miasta i jej km-pełno jest wyjątków i na pewno trzeba je zachować.
Ten Ikarus to jeszcze ujdzie, ale tego Jelcza powinno się natychmiast skasować i dziwię się czemu MPK jeszcze się tego złomu nie pozbyło. A 435 powinien być skasowany, ale dopiero po skasowaniu wszystkich 280,260 i M11. A wtym staruchu migu nie widzę żadnej wyjątkowości.Poznań Podi pisze:Akurat...
W obydwóch przypadkach widać,jak wyjątkowe sa te autobusy.To jest własnie zaleta naszego miasta i jej km-pełno jest wyjątków i na pewno trzeba je zachować.
Ten przód jest okropny i wczasie zakupów np. nowych lionsów MPK powinno przy tej okazji pozbyć się tego ..........Jelcza M11. Jak nie skasować to sprzedać.Poznań Podi pisze:Ma oryginalny wygląd,posto z fabryki-dla was hisotryczne autobusy wydają sie dziwna sprawą,a u nas mam nadzieję,będzie to normalką...