: 2011-12-04, 19:08
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Piękny będziezanzar pisze:Podsumowując - jest Mig, jest impreza
Dzięki No jakieś 3-4 miesiące choć jest mały poślizg w instalacjach elektrycznych co może wpłynąć na czas zakończenia remontu.Marcin_FTŚ pisze:Wow, ten nowosądecki MIG wygląda naprawdę pięknie, kiedy planowane jest zakończenie remontu ?
Okej dzięki za info Mam nadzieję jednak że żadnego poślizgu nie będzie i na wiosnę MIG będzie skończony.No jakieś 3-4 miesiące choć jest mały poślizg w instalacjach elektrycznych co może wpłynąć na czas zakończenia remontu.
Jak nie można Nie zbierzecie 15 osób by założyć stowarzyszenie, potem zrobić ściepę i zakupić wóz, wpisać do rejestru konserwatora i remontować Tylko trzeba chcieć a, że GOP to duży region to myślę, że spokojnie by się dało.Marcin_FTŚ pisze:[...]ehh że u nas w GOP nie można chociaż jednego autobusu tak odrestaurować.
No właśnie tak nie bardzo, niby KMTM ma dwa Ikarusy ale prace nad nimi trwają około 6 lat ! Jeden użytkownik TWB niejaki PKM&WPK ma swojego zabytkowego Ikarusa 280 nad którym dość intensywnie pracuje, ale nie mam pewności że będzie on ogólnie udostępniany.Nie zbierzecie 15 osób by założyć stowarzyszenie, potem zrobić ściepę i zakupić wóz, wpisać do rejestru konserwatora i remontować Tylko trzeba chcieć a, że GOP to duży region to myślę, że spokojnie by się dało.
Identyczna. Jest nadal w produkcji. Problem jest z akcesoriami do niej - np. listwy narożne. One będą na specjalne zamówienie.M11 pisze:Wykładzina identyczna jak w oryginale? Dostaliście ją na jakieś specjalne zamówienie?
Roczniki 1985 i 1986 tak miały. Facelifting miał miejsce na początku 1987 - wtedy zniknął z zewnątrz czerwony pas przez drzwi, rejestracja przesunęła się na środek tyłu, w środku zmieniono deseń laminatów, układ poręczy, lampy oświetlenia wnętrza (ich kolor), kabinę i parę innych detali.M11 pisze:A zakończenia pionowych listew na tylnej ścianie przypadkiem nie powinny być czarne? Bo jakoś mi się tak kojarzy...
Właśnie tego nie pamiętałem - kojarzyłem tylko czarne.zanzar pisze:Roczniki 1985 i 1986 tak miały.
Wtedy też zniknęły z deski cztery kontrolki po lewej stronie, a na ich miejsce montowano podwójny manometr.Facelifting miał miejsce na początku 1987 - wtedy zniknął z zewnątrz czerwony pas przez drzwi, rejestracja przesunęła się na środek tyłu, w środku zmieniono deseń laminatów,
układ poręczy,
Chodzi o zastąpienie 'deski' na przednich stopniach, ścianką z szybą?kabinę
Tu jest dokładnie wszystko opisane i zgadza się to także (prawie zawsze) z PR110:M11 pisze:Z tyli laminatami, wydaje mi się, że wsadzali co tylko akurat mieli na magazynie. Widziałem już różne kombinacje.
Ano była. Apropo rączek - szukamy jeszcze parę sztuk do naszej PRki - nie ma ktoś na zbyciuM11 pisze:Z ciekawostek O ile dobrze pamiętam na przełomie 86/87 była seria Migów z kultowymi rączkami od PR.
No to jest większa zagadka - bywały takie sztuki ale to raczej wynik ładowania czegokolwiek co było na magazynie. Raczej nie była to seria ale w różnych momentach produkcji pojedyncze sztuki. Ponadto czasami wozy "nabawiały" się takich szybek w Kapenie.M11 pisze:I dręczące mnie pytanie: w którym roku Jelcz wypuścił partię berków z małymi "kryzysowymi" narożnymi szybkami (a'la Jelcz 080)? W WPK Katowice były pojedyncze sztuki, ale nie pamiętam ich nr bocznych.
Rzeźnia - rocznik 1985 i 1986:M11 pisze:układ poręczy,
Tak - "deska" to jedna modyfikacja a co do okna to te które widziałem miały "klameczki" z 120M więc podejrzewam, że to efekt NG.M11 pisze:Chodzi o zastąpienie 'deski' na przednich stopniach, ścianką z szybą?kabinę
A jak było z "okienkiem" do sprzedaży biletów? Niektóre kabiny je miały, a niektóre nie. Niestety zwróciłem uwagę na ten szczegół zbyt późno: nasze Migi były już po NG więc kabiny pomieszane i przerabiane.
No to już szykowanie do produkcji modelu 120M. Tak samo z oknami - klasycznie była gałeczka i blokada na dole, potem pojawiły się gałeczki z zatrzaskiem ze 120M.M11 pisze:Warto jeszcze wspomnieć o "małym lifcie" (chyba 89r) kiedy aluminiowe łączniki poręczy pionowych przy siedzeniach zostały zastąpione plastikowymi, oświetlenie stopni przeniesiono z sufitu na obudowę mechanizmu drzwi.
NIE Nie chodzi mi o otwieraną szybę w kabinie z 120M, tylko o drewniane otwierane "okienko" pod szybą, które po otwarciu tworzyło stolik. Akurat moim zdjęciu nie prawie w ogóle jej nie widać Widać jedynie zarys listewki wykańczającej owo "okienko" (za szybą drzwi do kabiny, pionowa jaśniejsza linia przy dolnej uszczelce szyby). Były montowane oryginalnie, ale nie we wszystkich kabinach. Domyślam się, że chodzi też o rocznik...zanzar pisze:Tak - "deska" to jedna modyfikacja a co do okna to te które widziałem miały "klameczki" z 120M więc podejrzewam, że to efekt NG.