Strona 23 z 24

: 2008-05-05, 10:13
autor: J-31
Grzesiek pisze:Tymczasem dziś ma być debiut liniowy #6319. Linia 157.
Szkoda, ludzie go zadepczą na tej linii :]

: 2008-05-05, 13:16
autor: Lopez
Grzesiek pisze:debiut liniowy #6319. Linia 157.
Jak to debiut? Ma jeździć liniowo?

: 2008-05-05, 13:50
autor: J-31
Lopez pisze:Jak to debiut? Ma jeździć liniowo?
Tak, on ma niestety jeździć liniowo przez jakiś czas. Czyli wywalili kasę na piękny autobus, odpicowali go naprawdę wzorowo... a teraz właśnie jakaś baba wiezie nim ziemniaki, a dzieciaki pięknie rysują szyby :]

: 2008-05-05, 14:48
autor: Lopez
Głupota i błąd. :wall: Oczywiście może stać się jakiś cud, ale nie wierzę, że pasażerowie będą oszczędzać tego ikara "bo to zabytek".

: 2008-05-05, 15:01
autor: J-31
Lopez pisze:Głupota i błąd. :wall:
Ano cały problem polega na tym, że w Warszawie póki co nie ma muzeum komunikacji miejskiej - nie ma więc miejsca, gdzie można byłoby wystawić i pokazać ten pięknie, wyremontowany egzemplarz. Zatem jest to kolejny "historyczny" autobus, który po prostu będzie sobie jeździł po mieście i woził ludzi :]

: 2008-05-05, 15:53
autor: M_Szymkowiak
Czyli nakładek nie będzie :(

: 2008-05-05, 21:00
autor: Grzesiek
#6319 żondź :D
Wóz jest pięknie odpicowany, ale cierpi na choroby wieku dziecięcego (brak firanki za siedzeniem kierowcy, szarpiąca skrzynia biegów, lekko rozładowany akumulator). Na szczęście z czasem wszystko wydobrzeje. Panowie z ORT zrobili kawał dobrej roboty!

Obrazek
Zdjęcie trochę waży, ale jest idealne na tapetę ;)

P.S. Jeśli chcesz go znaleźć na mieście, przez najbliższe trzy tygodnie będzie jeździł na 012 A+B/157. W szczycie popołudniowym podłącza się o 13.24 na przyst. BERESTECKA -> GWIA¬DZISTA.

: 2008-05-06, 08:28
autor: J-31
Grzesiek pisze:P.S. Jeśli chcesz go znaleźć na mieście, przez najbliższe trzy tygodnie będzie jeździł na 012 A+B/157. W szczycie popołudniowym podłącza się o 13.24 na przyst. BERESTECKA -> GWIA¬DZISTA.
Dzięki za info. Jak tylko wygospodaruję sobie jakąś małą chwilkę, to postaram się go odszukać :)

: 2008-05-06, 09:47
autor: Lopez
@Grzesiek: po avatarze widać, że pojazd bardzo Ci się spodobał.
Faktycznie wygląda bombowo. Moją uwagę również zwrócił numer boczny. W tym formacie wygląda świetnie, o wiele lepiej niż obecnie używane.

: 2008-05-06, 11:30
autor: J-31
Lopez pisze:Faktycznie wygląda bombowo. Moją uwagę również zwrócił numer boczny. W tym formacie wygląda świetnie, o wiele lepiej niż obecnie używane.
To jest nasza taka mała tradycja. Niestety już się od niej dawno odeszło. :]

: 2008-05-06, 14:15
autor: M_Szymkowiak
I wywołane prze ze mnie nakładki też się pojawia ;) <jupi>

: 2008-05-07, 16:03
autor: siekierowy
Jeździć też nie ma czym, każdy autobus jest na wagę złota. Ten będzie jeździł na dodatkach, więc przynajmniej tyle kilometrów nie nabije.

: 2008-05-14, 10:46
autor: Razor 688
Lopez pisze:
Grzesiek pisze:debiut liniowy #6319. Linia 157.
Jak to debiut? Ma jeździć liniowo?
Z tego co wyczytałem na portalu Przegubowiec 6319 ma jeździć tylko i wyłącznie na dodatkach linni. Z jednej strony szkoda bo zapewne zmieni się jego stan wizualny. :confused:

: 2008-05-20, 17:52
autor: Skoda 16T
Moje to Ikarus 417 oraz tradycyjnie Ikarus 280.26 :D

: 2008-05-21, 08:28
autor: J-31
Skoda 16T pisze:Moje to Ikarus 417
Ja miałem zawsze szkopuł - czy polubić Ikarusa 417, czy go znienawidzieć. :cool:

Z jednej strony autobus miał przyjemny, cichy silniczek, niską podłogę i naprawdę komfortowe wygodne, miękkie fotele - myślę tutaj o nowym autobusie, a nie pojeździe już zajeżdżonym ;)

A z drugiej strony ciasnota przestrzeni pasażerskiej, wąski korytarz, duża szafa z tyłu pojazdu pogłębiająca ciasnotę wnętrza i strasznie twarde zawieszenie - autobus strasznie się telepał na dziurach. Każdą dziurę w jezdni można było odczuć.

W Warszawie nie ma już 417-stek, ale wciąż mam w stosunku do nich mieszane uczucia - z jednej strony to był powiew nowoczesności, ale z drugiej strony one za bardzo nie pasowały do specyficznych warunków warszawskiej komunikacji :]

: 2008-05-21, 08:37
autor: Skoda 16T
J-31 pisze:W Warszawie nie ma już 417-stek, ale wciąż mam w stosunku do nich mieszane uczucia - z jednej strony to był powiew nowoczesności, ale z drugiej strony one za bardzo nie pasowały do specyficznych warunków warszawskiej komunikacji
Za to we Wrocławiu nasza 417-tka pasuje jak ulał ;)

: 2009-04-18, 18:20
autor: d2
Jest jakiś temat o Ikarusach - Zemunach? (kooperacja z Jelczem) Bo jakoś nie mogę znaleźć.

: 2009-04-18, 21:10
autor: oolek15
Ja tam lubię Ikarusy 280.26, Najlepiej w malowaniu z szablonikami (np. PKM Jastrzębie #16, #17-który już nie wyjedzie na Jastrzębskie linie i #27)... Po prostu historia... A ja mam sentyment do autobusów. Nie jestem z tych co łatwo zapominają o tego typu wozach. Według mnie ideał PKMu powinien mieć nowoczesne wozy i parę zabytków. Więc podsumowując Ikarus 280.26 w tradycyjnym malowaniu ;)

: 2009-04-22, 14:15
autor: J-31
d2 pisze:Jest jakiś temat o Ikarusach - Zemunach? (kooperacja z Jelczem) Bo jakoś nie mogę znaleźć.
Jeśli nie ma takiego tematu. To po prostu załóż go w dziale ogólnym - np. "Inne marki" autobusów, albo "Ogólne dyskusje o autobusach" ;)

: 2009-07-10, 00:12
autor: ninjakick
moj definitywnie 260. Jako dziecko jezdzilem nic czesto w okolicach Warszawy. ah, wspomnienia;) chociaz uwielbiam tez 280.26, bo takie jezdzily w Szczecinie.