Ikarus 284 i inne "nietypowe" wersje

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Ikarus...
Milenium

Post autor: Milenium » 2006-06-10, 16:01

plocmaster pisze:No właśnie, może 284 byłby tańszy od 435, dobry silnik i byłby popyt.
Być może to "podróba" 435 jak Vecto udaje NL222 (cóż za porównanie).

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 » 2006-06-10, 22:14

Wejdź sobie do Ikarus z lustrem to zobaczysz :D.

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-12, 22:52

rupak9 pisze:Wejdź sobie do Ikarus z lustrem to zobaczysz :D .
Proste.
260+lustro=261
280+lustro=281

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-12, 22:53

Milenium pisze:Vecto udaje NL222
Tyle że to się porównuje jelcza z manem gdy 435 i 284 wyszły spod strzechy tego samego producenta.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29087
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-06-13, 11:33

A ja ciekawy jestem jakie te pojazdy miały silniki ? :cool:

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 » 2006-06-13, 15:16

J-31 pisze:A ja ciekawy jestem jakie te pojazdy miały silniki ?
Lewostrony :retard:.

Podi

Post autor: Podi » 2006-06-13, 16:34

Lewostrony :retard: .
Hahaha dobry żart. Po 8 minutach dopiero się podniosłem z podłogi...
J-31 pisze:A ja ciekawy jestem jakie te pojazdy miały silniki ? :cool:
Te same co zwykłe Ikarusy. Czyli wszelakie Raby.

Milenium

Post autor: Milenium » 2006-06-13, 18:29

Właśnie napisałem:
(cóż za porównanie).
Ale wygląd nie ważny-wnętrze i parametry silnika i niezawodność się liczy.

Milenium

Post autor: Milenium » 2006-06-13, 18:30

Po prostu były przystosowane do ruchu lewostronego-nie wiem po co filozofować.

Dziwny

Post autor: Dziwny » 2006-06-13, 22:02

A w jaki sposób - według Ciebie - przystosowuje się silnik do ruchu lewostronnego ?

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2006-06-13, 22:11

W bardziej zaawansowanych technicznie autobusach są jakieś różnice, ale w 28(0/1) to zapewne ta sama RABA D2156.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2006-06-14, 13:37

Moim zdaniem pudło 284 jest jakieś takie fajniejsze, milsze dla oka... :P

Milenium

Post autor: Milenium » 2006-06-14, 21:12

A w jaki sposób - według Ciebie - przystosowuje się silnik do ruchu lewostronnego ?
Muszę się zastanowić, myślę że odbywało to się normalnie-tylko był inny układ połaczeń.

;) Ja się na silnikach nie znam-nie moja sprawa.

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-16, 12:49

Milenium pisze:tylko był inny układ połaczeń
Racja, wszystko to co steruje jest po drugiej stronie czyli wspomniany inny układ połączeń.

lejos

Post autor: lejos » 2006-06-17, 20:52

Nie wiem jak reszcie, ale mi te linki nie działają ;)

[ Dodano: 2006-06-17, 20:55 ]
Co sądzicie o tym? Pierwszy raz z tym się spotykam.
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik293.jpg

ppln

Post autor: ppln » 2006-06-17, 22:05

Linki działają tylko trzeba zrobić nieco skomplikowaną procedurę - kliknąć PPM na link, wybrać Kopiuj adres odnośnika, wcisnąć Ctrl+T (nowa karta) i wkleić link do paska adresu. I naprawdę tak trudno podać link do strony ze zdjęciem, a nie do samych zdjęć?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29087
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2006-06-19, 11:01

Swoją drogą to współczuję kierowcom, którzy musieli takie monstrum prowadzić. Już samo prowadzenie pojazdu z przyczepą jest trudne, ale z dwoma przyczepami, to już naprawdę ciężko. :chytry:

Milenium

Post autor: Milenium » 2006-06-20, 15:08

:) Hmnmn, ciekaw jestem czy była na Węgrach specjalna procedóra dopuszczenia do ruchu tak długiego i nietypowego pojazdu.

//Ortografia: ;) Procedxra przez ó? Jak błąd to mnie poprawić.
Ostatnio zmieniony 2006-06-21, 16:12 przez Milenium, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2006-06-21, 15:13

Milenium pisze://Ortografia: ;) Procedxra przez ó? Jak błąd to mnie poprawić.
u otwarte
Milenium pisze::) Hmnmn, ciekaw jestem czy była na Węgrach specjalna procedóra dopuszczenia do ruchu tak długiego i nietypowego pojazdu.
Chyba tak, innego wytłumaczenia nie ma.

[ Dodano: 2006-06-27, 23:26 ]
Znalazłem inne zdjęcie na pewnej stronie, mam wątpliwość co do niskowejściowości.
obrazek: http://www1.freeweb.hu/buszok/ik290b.jpg
strona z informacjami technicznymi: http://www1.freeweb.hu/buszok/ik290.htm

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Ikarus 27x

Post autor: ep40 » 2006-06-27, 23:33


ODPOWIEDZ