Ikarus 280.99
Ikarus 280.99
http://www.freeweb.hu/pecsbusz/aaa/buszok/ikarus280.htm
Na dole tej strony jest zdjęcie lewostronnego Ikarusa 280.99 z Tanzanii.
Postanowiłem poszukać tego Ikarusa po tym jak w temacie "Misz-Masz czyli operacje genetyczne " został umieszczony rysunek tego Ikarusa, jak widać pojazd okazał się prawdziwy.
Na dole tej strony jest zdjęcie lewostronnego Ikarusa 280.99 z Tanzanii.
Postanowiłem poszukać tego Ikarusa po tym jak w temacie "Misz-Masz czyli operacje genetyczne " został umieszczony rysunek tego Ikarusa, jak widać pojazd okazał się prawdziwy.
Na tej stronie są dane techniczne.MKM Shadow pisze:BTW można ktoś zapodać jakieś dane techniczne
Nie wiem jaki jest ruch w Tanzanii (chyba prawostronny), ale może to być tak że ruch jest prawostronny, a przystanki są pośrodku drogi na wysepce.MKM Shadow pisze:A czemu kierownica po lewej stronie zamiast po prawej ?
Pewnie Panowie konstruktorzy z Węgier projektowali ten model z myślą o jakimś konkretnym rynku/ odbiorcyPrzyjrzałem się dokładnie Ikarusowi 280.99 i ... jestem lekko zszokowany, a nawet zdziwiony. To jest pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej), ale drzwi są po lewej, a nie po prawej. Dziwne
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Wow. Mig. Normalnie Powaliłeś mnie na kolana z tą fotką. Przyznam szczerze, że ja absolutnie nie znam tego typu pulpitu. Jak sam powyżej Napisałeś - warszawskie Ikarusy miały już aktualne pulpity. One oczywiście, w międzyczasie się zmieniały. Tzn. producent wprowadzał poprawki. Zmieniał detale wyposażenia pulpitów
<b>napewno</b> miały takie pulpity. w ogóle trzeba przyznać ze Ikarus troche wyprzedzil swoją epoke, pod względem stylistyki i fincjonalności. Oczywiście ikarus serii 200. No i jeszcze biorąc poprawke na to ze był z kraju socjalistycznego to w ogóle wydaje sie byc szczytem techniki lat 70 i poczatku 80.
To prawda. I nic dziwnego, że ich autobusy - w różnych wersjach - wzbudziły wielkie uznanie nie tylko we wszystkich krajach RWPG, ale praktycznie na całym świecie.w ogóle trzeba przyznać ze Ikarus troche wyprzedzil swoją epoke, pod względem stylistyki i fincjonalności. Oczywiście ikarus serii 200. No i jeszcze biorąc poprawke na to ze był z kraju socjalistycznego to w ogóle wydaje sie byc szczytem techniki lat 70 i poczatku 80.