Ikarus 415
Niekoniecznie, wszak w Ikarusach montowano niegdyś silniki MAN D0826 LUH, więc ta naklejka może równie dobrze świadczyć o tym, iż autobus ten posiada silnik MAN-a (co jest możliwe) .plocmaster pisze:To oznacza, że ARKA nakleiła je sobie, żeby ludzie nie myśleli, że jadą Ikarusem kojarzącym się z MZA-owskimi heblami, tylko MAN-em kojarzącym się znacznie lepiej
Turbo94 pisze:To oznacza, chyba, że silnik jest MAN-a
Ikarus te autobusy (415, 435) konstruował we współpracy z MANem. I one nawet imitują MAN-y (szczególnie tył). Podejrzewam jednak, że poprzedni właściciel chciał koniecznie ukryć fakt, że ten autobus jest od innego producenta niż niemieckiego. Np. Niemcy tak mają - Patrz pierwsze Solarisy dla BVG Berlin, one nie mają markiAdrian_ pisze:Niekoniecznie, wszak w Ikarusach montowano niegdyś silniki MAN D0826 LUH, więc ta naklejka może równie dobrze świadczyć o tym, iż autobus ten posiada silnik MAN-a (co jest możliwe)
Oczywiście nie do końca jestem pewny i mogę się mylić, jednakże Twoja wypowiedź może być bliska prawdy, tyle tylko, że to nie ARKA przykleiła znaczki MAN (są z przodu i tyłu). I nie chodzi tutaj o mieszkańców Warszawy i okolic. Oni już kupili taki autobus, z tymi znaczkami....plocmaster pisze:To oznacza, że ARKA nakleiła je sobie, żeby ludzie nie myśleli, że jadą Ikarusem kojarzącym się z MZA-owskimi heblami, tylko MAN-em kojarzącym się znacznie lepiej
Kolejny z prywatnych przewoźników nabył Ikarusa 415 . Przewoźnikiem tym jest firma Eltrans z Piotrkowa Trybunalskiego. Ikarus ten jest w malowaniu przypominającym malowanie warszawskich Ikarusów 411.08. Z przodu ma natomiast znaczek MAN-a. Oto jego zdjęcie:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-129500.html
Autorem zdjęcia jest Krzychu. Autobus ten posiada nr taborowy 101, który odziedziczył po jednym z busów tego przewoźnika.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-129500.html
Autorem zdjęcia jest Krzychu. Autobus ten posiada nr taborowy 101, który odziedziczył po jednym z busów tego przewoźnika.
Ostatnio zmieniony 2007-01-03, 16:41 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam bardzo złą wiadomość właśnie dowiedziałem sie z tego arytkułu że oprocz kasacji Jelczy M-11, PR110M i Mercedesów mają dołączyć Ikarusy 415. Więcej można się dowiedzieć w artykule oto link:
http://www.super-nowa.pl/art.php?i=724
http://www.super-nowa.pl/art.php?i=724
Rzeczywiście szkoda, ale one nigdy nie grzeszyły jakością. A zatem nie dziwię sie, że po dostawach nowych autobusów, MZK BB chce zlikwidować Ikarusy 415Razor 688 pisze:Mam bardzo złą wiadomość właśnie dowiedziałem sie z tego arytkułu że oprocz kasacji Jelczy M-11, PR110M i Mercedesów mają dołączyć Ikarusy 415
Sparawa ma się tak że na pewno nie wszystkie bo nie ma czym ich zastąpić ale prawdopodobnie będzie tak że przy następnym przetargu można sie spodziewadz pierwszych kasacji albo sprzedaży chciasz nie wolałbym ani tego pierwszego ani tego drugiego ponieważ wole te Ikarusy niż Solarisy, Many itp.J-31 pisze: Rzeczywiście szkoda, ale one nigdy nie grzeszyły jakością. A zatem nie dziwię sie, że po dostawach nowych autobusów, MZK BB chce zlikwidować Ikarusy 415
To wiadomo ale MKM-ów też nie jest mało .KKS pisze:ale "zwykłych" pasażerów jest znacznie więcej niż MKM-ów
Wystarczy że w ferie ktoś zrobi jakąś imprezę i raczej pojazd nie będzie jechał pusty . A Ikarus, szkoda że średniopodłogowy bo niskaczem Gdynia by się zaopiekowała i by jeździł (nieważne czy normalnie czy jako trajtek).
A tak to zezłomują .
Tak oczywisćie wolałbym żeby po Gdyni jeżdziły ale MZK Bielsko Biała nie sprzedaje autobusów oficjalnie a tak poza marginesem zastanawiam się skąd się wziął Ikarus Zemun w PPKS Zywiec.ep40 pisze:To wiadomo ale MKM-ów też nie jest mało .KKS pisze:ale "zwykłych" pasażerów jest znacznie więcej niż MKM-ów
Wystarczy że w ferie ktoś zrobi jakąś imprezę i raczej pojazd nie będzie jechał pusty . A Ikarus, szkoda że średniopodłogowy bo niskaczem Gdynia by się zaopiekowała i by jeździł (nieważne czy normalnie czy jako trajtek).
A tak to zezłomują .
Znając PKM Bytom to lipnej a MZK chce kupić 3-4 Ikaruski 415 z Bytomia ?Razor 688 pisze:A wiecie, w jakiej kondycji są, bo mi się kiedyś słyszałem, że MZK ma zakupić ze 3-4 używane niskacze.
Na pewno stoją pod chmurką- mnie ciekawi czy od paru miesięcy wyjeżdżały gdzieś ?J-31 pisze:To będzie z kilka miesięcy. Ooops. Coś mi się wydaję, że chyba nie są w najlepszej kondycji. Szczególnie, jeśli stoją "pod chmurką"