Ikarus 415
MZK B-B sukcesywnie pozbywa się swoich IK415.14B (po sprzedaży 022 zostały już tylko dwa takie), jeżdżą one bez remontów od 1993 więc odpoczynek im się należy .J-31 pisze:Rozumiem, że MZK BB, po zakupie nowych autobusów po prostu pozbywa się starszych pojazdów. A jaki jest stan faktyczny tego Ikarusa ?
Jeżeli chodzi o serie 14B to owszem pozostały tylko dwa #021 oraz #025 z tym żę obydwa wozy mają już policzone dni kwesta czasu a zostaną wystawione na sprzedaż ewentualnie zostaną przeznaczone do kasacji. Co do tych wozów to MZK pozbywa się ich tylko dlatego że silnik który posiadają jest ciężysz przez co kratownica nie wytrzymuje przykładem może być #028 który połamał się i właśnie z tego powodu i został skasowany.Inturbin pisze:MZK B-B sukcesywnie pozbywa się swoich IK415.14B (po sprzedaży 022 zostały już tylko dwa takie), jeżdżą one bez remontów od 1993 więc odpoczynek im się należy .J-31 pisze:Rozumiem, że MZK BB, po zakupie nowych autobusów po prostu pozbywa się starszych pojazdów. A jaki jest stan faktyczny tego Ikarusa ?
A tak po za tematem czy to autko nie miało robionej jakiejś NB bo jak pamiętam jeździła ona po Warszawie.
http://www.allegro.pl/item1014959375_ik ... _1993.html
To jest mała ciekawostka. Ponieważ ja ten autobus dosłownie dwa, albo trzy dni temu widziałem w Centrum Warszawy. Normalnie obsługiwał linię "otwocką".Razor 688 pisze:A tak po za tematem czy to autko nie miało robionej jakiejś NB bo jak pamiętam jeździła ona po Warszawie.
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... 147&pos=12
Ten autobus przyjechał do Warszawy biały i taki był pierwotnie.
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... =147&pos=9