Ikarusy 280.26 w MPK Wrocław początek końca...
Ja tam się nie dziwię. I doskonale rozumiem, że MPK nie odstawiło tych Ikarusów. One będą nadal eksploatowane aż do czasu dostawy jakieś większej ilości nowych pojazdówKędzior pisze:Tylko, że nie rozumiem Waszego ździwienia, przecież Ikarusy nie są jeszcze odstawione na stanowiskach, gdzie zwykle pozostawia się autobusy przeznaczone do kasacji, tylko nadal pełnią służbę dla MPK Wrocław.
Przyznam szczerze, że nie przypominam sobie takiego przypadku - w skali kraju. Ile razy do Ikarusa ktoś coś wsadził, jakąś elektronię (informacja pasażerska), bądź radio telefon, albo inne GPS-y. To potem, przy złomowaniu zawsze to demontowano.Lopez pisze:A może jednak?
A ponieważ, przypuszczam, że w Zarządzie MPK Wrocław zasiadają rozsądni ludzie, toteż problemu wielkiego nie ma. Jak w końcu kupią te Merole, to złomując Ikarusy na pewno wymontują im te urządzenia
A ostatnio zabierał się za montaż monitoringu, żeby na nockach było bezpieczniej. I nie ma w tym nic dziwnego, bo taki monitoring/GPS podczas kasacji się wyjmie i wsadzi się do nowych Merc-sedesów zamiast przepłacać i kupować jeszcze jeden zestaw. Mogą też służyć jako części zamienne.J-31 pisze:MPK Poznań, poważnie wyremontował swoje Ikarusy. Wymieniono im wnętrze, zainstalowano elektronikę... mimo, że kupuje niskacze, a Ikarusy pewnie za jakiś czas trafią na złom
Obecnie MPK Wrocław posiada:ŁK-MZK pisze:Ile obecnie tych Ikarów ma MPK Wrocław?
33 Ikarusy 280.26:
5270, 5271, 5273, 5281, 5282, 5283, 5284, 5287, 5288 (ex 5285), 5289, 5290, 5291, 5292, 5293, 5294, 5295, 5298, 5299, 5300, 5301, 5302, 5303, 5304, 5305, 5306, 5308, 5309, 5310, 5311, 5312, 5313, 5314, 5315
(1 wypożyczonego Ikarusa 280.26 #218 z DLA)
i 10 Ikarusów 280.70E:
5316, 5317, 5318, 5319, 5320, 5321, 5322, 5323, 5324, 5325
*na podstawie http://tabor.we.wroclawiu.net/
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Wątpię, żeby tak się stało. We Wrocławiu nikt nie odrestauruje Ikarusa , bo po co ? Nie ma żadnej linii zabytkowej ( autobusowej ). A MPK Wrocław nie będzie sie narażało na koszty. Oni najchętniej jak by mogli to by wszystkie Ikarusy skasowaliNa pewno nie wszystkie i nie masz co rozpaczać. Taki los autobusów jak ludzi, kiedyś żywot każdego się kończy. Zostawcie sobie ostatniego Ikara na pamiątkę we Wrocławiu:] .
Dziwisz się im Autobusy mają swoje lata i są na pewno dość bardzo wyeksploatowane. Poza tym nie są to jakieś naprawdę wygodne i nowoczesne modele. Poza tym jeśli most się zaczyna łamać to nie wiem jaki byłby to autobus on się rozpadnie wkrótce.Skoda 16T pisze:Oni najchętniej jak by mogli to by wszystkie Ikarusy skasowali
Pamiętam kiedyś jak byłem mały to "na moich oczach" od Ikarusa 280.26 odpadło koło. Poleciały iskry, a autobus jakoś szczęśliwie "zatrzymał się" na przystanku. Dodam, że to było prawe ( patrząc od tyłu ) koło z tylnej osi . Nawet sobie nie wyobrażacie jak to makabrycznie wyglądało ...ŁK-MZK pisze:Dziwisz się im Autobusy mają swoje lata i są na pewno dość bardzo wyeksploatowane. Poza tym nie są to jakieś naprawdę wygodne i nowoczesne modele. Poza tym jeśli most się zaczyna łamać to nie wiem jaki byłby to autobus on się rozpadnie wkrótce.