#6410 MZA Warszawa

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Ikarus...
Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

#6410 MZA Warszawa

Post autor: M_Szymkowiak » 2009-02-13, 01:20

czym on się różni od pozostałych 260.73A że jest oznaczony jako 260.73?

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 » 2009-02-13, 01:49

Różni się inną tylną osią i nieco innym układem siedzeń. W 1994 roku MZA kupiło jedną taką sztukę.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2009-02-13, 02:18

Ale co z tą tylną osią?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29136
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2009-02-13, 09:45

Shadow238 pisze:nieco innym układem siedzeń.
Hmmm. Może się mylę, ale jakoś nie przypominam sobie, żeby #6410 wyróżniał się układem siedzień od pozostałych 260.73 :]

siekierowy

Post autor: siekierowy » 2009-02-13, 10:56

Przyjrzyj się zdjęciom, to na pewno nie jest taka Raba jak w innych Ikarusach. Mnie też ten wóz zawsze intrygował, niestety nie znalazłem nigdzie informacji na temat jego tylnej osi.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2009-02-13, 11:29

J-31 pisze:Hmmm. Może się mylę, ale jakoś nie przypominam sobie, żeby #6410 wyróżniał się układem siedzeń od pozostałych 260.73
Ale miał kiedyś tam.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29136
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2009-02-13, 11:35

M_Szymkowiak pisze:Ale miał kiedyś tam.
Możliwe, że gdy był fabrycznie nowy, to mógł się wyróżniać. ;)

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2009-02-13, 13:45

siekierowy pisze:Przyjrzyj się zdjęciom, to na pewno nie jest taka Raba jak w innych Ikarusach.
¯ebym to ja znalazł jakiś porządny materiał dowodowy... przyglądnąć się - przyglądałem, ale wiele z tego nie wyszło.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 » 2009-02-13, 14:31

Widziałem ten autobus wiele razy i mogę zapewnić że różni się od innych Ikarusów tylną osią. W 260.73 #6410 piasta w feldze jest bardziej wgłębiona, a normalnie w Ikarusie dochodzi ona do samej krawędzi koła. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi :D

siekierowy

Post autor: siekierowy » 2009-02-14, 10:40

O to właśnie chodzi, podejrzewam że to jest taki most jak w nie eksportowych wersjach, czyli tych które zostawały na Węgry.

Rob 5508

Post autor: Rob 5508 » 2009-03-02, 18:02

Ikarus 6410 to nie jest model 260.73 tylko 260.50 i ma taki sam układ siedzen jak pozostałe ikarusy 260, a wiem to bo pracuje na Ostrobramskiej i sprawdziłem tabliczke znamionową

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 9998
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster » 2009-03-04, 15:11

Rob 5508 pisze:to nie jest model 260.73 tylko 260.50
Rob 5508 pisze:sprawdziłem tabliczke znamionową
Na ikarusowych TZ często są różne głupoty

Rob 5508

Post autor: Rob 5508 » 2009-03-06, 23:14

plocmaster pisze:Na ikarusowych TZ często są różne głupoty
Chyba masz racje bo jak szukałem tego modelu ikarusa to znalazłem tylko model turystyczny jako 260.50

BF201

Post autor: BF201 » 2009-03-06, 23:29

http://www.autosoft.ru/directory/info/i ... razmer.jpg

z tego co się orientuję to jest dobry schemacik układu w 260.50 w wersji miejskiej

ODPOWIEDZ