Kasacje Ikarusów w Poznaniu
87 jest wpisany w grafik dla Ikarusów 280.70A, ale nie wykluczone, ze czasem pojawia się krótki MAN. Co do potoków: w godzinach wczesno rannych i późno popołudniowych są w miarę dużePoznańczyk pisze:Ciekawe od kiedy!!?? Jutro sprawdzę Może to tylko na czas zawieszenia linii 98, bo zwykle na 87 nawet w dni robocze w szczycie jeździ raptem kilka osób...
Tzn, że miedzy 7-8.30 w kierunku Różanego duże zapełenienie i w godzinach 15-17 też (choć nie takie jak w 98, ale jak 98 wypadnie to wszystko spada na 87 :>)Poznańczyk pisze:A co to znaczy duże wg Ciebie?? Ja jechałem około 14.12.05 z Piątkowskiej linią 87 w dzień roboczy ok. 15:20 w kierunku Rózanrgo Potoku i maxymalne napełnienie wynosiło 16 osób, przy czym do 98 (Ik 280.26) ludzie nie mogli wejść juz przy Coll. Geologicum.
Ty tak widzę wypowiadasz sie na temat linii z Piątkowa a gwarantuje, że wszystkimi codziennie nie jeździsz i codziennie wszystkich nie widujesz wiec sie wstrzymajPoznańczyk pisze:No jak 16-20 osób to dużo... no to nie komentuję. Wiele razy tam jechałem i tylko jka nie jeździł tam 98 było pełniutko.
EOT
Jeszcze mamy, ale mało a przedsiębiorstwa komunikacyjne raczej nic nie zostawią... Co do innych złomów to mamy pare Mercedesów O305G, które zginą razem z Ikarusami (w ostatnim czasie 5 z nich zostało usuniętych z sieci ZKM Gdynia), poza tym Mercedesy O405G, które też niedługo znikną, no i najgorszy złom to Neoplany N4021NF, czyli szrot z Niemiec... Osobiście przyznam, że wolałbym aby szrot z zachodu zginął syzbciej niż ten z WęgierPoznańczyk pisze:A w Gdyni już nie macie Ikarków?? Macie jeszcze jakiś inny złom?? Jak jest w trolkach ze złomem??
A tramwaju zabytkowego to niby nie?J-31 pisze:Mam dziwne wrażenie, że ani MPK, ani żadne ze Stowarzyszeń Miłośników z Poznania, nie zamierza zostawić jakiego muzealnego Ikarusa. A trochę szkoda, choć z drugiej strony. Utrzymanie takiego pojazdu to wydatek. :frown:
Zbierają kasę na 3 i 4 muzealny tramwaj,a z autobusów tylko ogórek i żadnych nowych perspektyw...