Przeróbki z waszych miast
No to gratuluję MPK WrocławMatthew pisze:Aktualnie jest odstawiony jako zabytek i stacjonuje na zajezdni VI Dąbie
A jeśli stacjonuje na Dąbiu, to będę się musiał wybrać na spacer i wybadać, co się z nim dzieje.
To nic nie szkodzi, status historycznego i tak go wystarczająco chroni, poza tym można go podziwiać z zewnątrzMatthew pisze:G089 nie posiada homologacji
Witam.
Kolega Tomasz Flaga napisał:
Pozdrawiam.
Kolega Tomasz Flaga napisał:
Przeróbka tramwaju 805Na przez Bydgoską PESę okazała się wielką porażką dla producenta. Aktualnie tramwaj stoi w zajezdni a producent nie umie sobie poradzić z jego naprawą. Tak dla ciekawości – tramwaj ten w tym roku kursował tylko przez 5 dni na linii.Mam wielką prośbę dotyczącą bydgoskiej modernizacji 805Na, czyli 805Nm. Czy ten skład aktualnie jeździ, jeśli tak, to jak regularnie i na jakiej linii będzie można spotkać początkiem lipca
Pozdrawiam.
NIE MÓW HOP, PÓKI NIE PRZESKOCZYSZPAFAWAG pisze:No to gratuluję MPK Wrocław
A jeśli stacjonuje na Dąbiu, to będę się musiał wybrać na spacer i wybadać, co się z nim dzieje.
Może i 102Nd jest przeznaczony do zachowania jako historyczny, ale na Dąbiu go NIE MA
Nie mówiąc już o tym, że do tej zajedni w ogóle nie można wejść, by zobaczyć, czy tramwaj tam jest czy nie
Portier powiedział (z tego co zrozumiałem ), że 102Nd czasami może kursuje na Biskupin (a więc jest jeszcze eksploatowany ), ale stacjonuje albo na Słowiańskiej, albo na Legnickiej ( ), albo jeszcze gdzie indziej.
Tak więc MPK Wrocław zmienne jest
[ Dodano: 2007-09-07, 20:46 ]
Czy chodzi o ten skład wagonów z PESY, który ma barwy biało-niebieskie, trójdrzwiowe nadwozie, zakryte wózki, doczepę bez pantografu, odskokowo-przesuwne drzwi i bywa nazywany po prostu PesąRyszard49 pisze:Mam wielką prośbę dotyczącą bydgoskiej modernizacji 805Na, czyli 805Nm.
102Nd stoi gdzieś na Borku, ale na mieście nie było go już od baaaardzo dawna...PAFAWAG pisze:Portier powiedział (z tego co zrozumiałem ), że 102Nd czasami może kursuje na Biskupin (a więc jest jeszcze eksploatowany ), ale stacjonuje albo na Słowiańskiej, albo na Legnickiej ( ), albo jeszcze gdzie indziej.
Tak więc MPK Wrocław zmienne jest
Nie powiedziałbym, że jest na Borku gdyż jakieś 2 tyg temu miałem okazje dogłębnie zwiedzić zajezdnie IV i nie zauważyłem ani grama 102Nd. Co do wejścia na Dąbie: to trzeba mieć troche błyskotliwości ja tam nie mam problemów z wejściem na jakieś zajezdnie (tylko gdzieś tak po 17).PAFAWAG pisze:NIE MÓW HOP, PÓKI NIE PRZESKOCZYSZ
Może i 102Nd jest przeznaczony do zachowania jako historyczny, ale na Dąbiu go NIE MA
Nie mówiąc już o tym, że do tej zajedni w ogóle nie można wejść, by zobaczyć, czy tramwaj tam jest czy nie
Ok. To może, wróćmy do tematu.
Spodobał mi się ostatnio pomysł małej zmiany aranżacji wnętrza w warszawskich 105-tkach (105Na). Na przeciwko trzecich drzwi znikają fotele. Coraz częściej widzę tą zmianę.
Natomiast jadąc, po raz kolejny krakowską 105-tką, z podwójnymi fotelami, zauważyłem, że chyba pomysł okazał się być chyba jednak słuszny. W sumie w tramwaju nie było aż tak ciasno.
Spodobał mi się ostatnio pomysł małej zmiany aranżacji wnętrza w warszawskich 105-tkach (105Na). Na przeciwko trzecich drzwi znikają fotele. Coraz częściej widzę tą zmianę.
Natomiast jadąc, po raz kolejny krakowską 105-tką, z podwójnymi fotelami, zauważyłem, że chyba pomysł okazał się być chyba jednak słuszny. W sumie w tramwaju nie było aż tak ciasno.
We wrocławskich kartoflach też stosuje się od jakiegoś czasu takie rozwiąznie: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-32201.htmlJ-31 pisze:Spodobał mi się ostatnio pomysł małej zmiany aranżacji wnętrza w warszawskich 105-tkach (105Na). Na przeciwko trzecich drzwi znikają fotele. Coraz częściej widzę tą zmianę.