Wasz Ulubiony model tramwaju

W tej kategorii znajdują sie posty z dawnego km-forum, oraz przedawnione tematy, które warto zachować...
Awatar użytkownika
Nikki
Motorniczy
Motorniczy
Posty: 1237
Rejestracja: 2005-11-29, 23:38
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
Kontakt:

Post autor: Nikki »

Cofnęłam się o kilka stron żeby poszukać jakiegoś mojego posta i jestem przerażona co w nim dokładnie 6 lat temu napisałam :lol: Na dzień dzisiejszy powiem: 105Na forever! :D A czym bliższy oryginału tym lepszy...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że niby te 105-tki są takie same, ale w każdym mieście jednak inne. Inna aranżacja wnętrza. A kolorystyka wnętrza to już kompletny kosmos :mruga:

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek »

[fquote="Nikki"]Cofnęłam się o kilka stron żeby poszukać jakiegoś mojego posta i jestem przerażona co w nim dokładnie 6 lat temu napisałam :lol: Na dzień dzisiejszy powiem: 105Na forever! :D A czym bliższy oryginału tym lepszy...[/fquote]Wiadoma sprawa - w końcu co raz trudniej takiego spotkać ;) ja trochę tęsknię za składami, których denny stan wizualny pamiętam jak dziś, choć było to z 13 lat temu - nieumyte, brudne od sieci trakcyjnej złomki z przetwornicą wirową, cykającą elektryką (bez standardowego dźwięku rozruchu 105NWr) i oczywiście drzwiami typu "gilotyna" ;)

Wrocławscy użytkownicy pewnie mi wypomną, że na linii 16 w jej ostatnich latach jeździły dokładnie takie wagony, ale one miały nieco przerobioną aparaturę w stosunku do tego, co pamiętam sprzed kilkunastu lat ;)

Awatar użytkownika
Nikki
Motorniczy
Motorniczy
Posty: 1237
Rejestracja: 2005-11-29, 23:38
Lokalizacja: Twierdza Wrocław
Kontakt:

Post autor: Nikki »

Ja sprzed kilkunastu lat to pamiętam tylko, że przyciski do otwierania drzwi były na obudowach nad drzwiami, i jak byłam mała to nigdy nie mogłam ich dosięgnąć. I pamiętam jeszcze te grzejniki pod oknami a jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny czy ogólne działanie to nic nie zapamiętałam, prędzej to że bałam się jeździć tramwajami :D

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Mnie też fascynowały przyciski do otwierania Jelcza, ale w Płocku się ich nie używa(ło). Ale fajnie się świecił po naciśnięciu.

ppln

Post autor: ppln »

Kędzior pisze: Wiadoma sprawa - w końcu co raz trudniej takiego spotkać ja trochę tęsknię za składami, których denny stan wizualny pamiętam jak dziś, choć było to z 13 lat temu - nieumyte, brudne od sieci trakcyjnej złomki z przetwornicą wirową, cykającą elektryką (bez standardowego dźwięku rozruchu 105NWr) i oczywiście drzwiami typu "gilotyna"
Zapraszam do Łodzi (trudno dojechać, ale jeśli ten typ konstali cię kręci to chyba warto) - seria tego czegoś przywita cię najpewniej już przy dworcu (dodatkowy plus - brak ogrzewania - MPK zabrania motorniczym je włączać), a potem jeśli będziesz powstrzymywał się od jazdy liniami w Rapidzie (ŁTR bez 5) i podmiejskimi (tzn. 43 i 46, ale na 9 też teraz jeżdżą lepsze składy) stosunkowo rzadko powinno ci się przytrafić cokolwiek przywodzące na myśl chociaż lata 90.

Hussar

Post autor: Hussar »

Definitywnie Konstal 102Na, mam też pewien sentyment do 105Na, ale chciałbym je oglądać w muzeum, a nie nimi jeździć ;)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”