Wasz Ulubiony model tramwaju
Warszawa:
1. PESA 120N
2. Konstal 13N
3. Konstal 105N2k/2000
4. Konstal 1052k, Nzmod i Nz
5. Konstal 112N, 116Na
6. Konstal 105Nb-m
7. Konstal 105Na
Polska:
1. Bombardier NGT6Kr
2. MAN/Duewag N8S-NF
3. Skoda 16T
4. Bombardier Cityrunner
5. Konstal 102N*
a w Europie kolejność będzie alfabetyczna, bo nie potrafię się zdecydować
Bombardier NGT D12 DD
Ðuro-Ðaković 101
Ganz CSMG2
Ganz UV
Gotha T57
Siemens Combino Supra NF12B
Tatra KT4SU
Tatra T3/4SU
1. PESA 120N
2. Konstal 13N
3. Konstal 105N2k/2000
4. Konstal 1052k, Nzmod i Nz
5. Konstal 112N, 116Na
6. Konstal 105Nb-m
7. Konstal 105Na
Polska:
1. Bombardier NGT6Kr
2. MAN/Duewag N8S-NF
3. Skoda 16T
4. Bombardier Cityrunner
5. Konstal 102N*
a w Europie kolejność będzie alfabetyczna, bo nie potrafię się zdecydować
Bombardier NGT D12 DD
Ðuro-Ðaković 101
Ganz CSMG2
Ganz UV
Gotha T57
Siemens Combino Supra NF12B
Tatra KT4SU
Tatra T3/4SU
Ostatnio zmieniony 2007-09-11, 20:24 przez JacekM, łącznie zmieniany 1 raz.
No to po dzisiejszym dniu czas na update
1. Konstale 4N1 (silnik drzwi od wiertarki rządzi )
2. Linke-Hoffman Berolina (czyli wagon silnikowy Jaś #1 należący do Towarzystwa Miłośników Wrocławia)
2. Konstale 102Na (z przetwornicą statyczną)
3. Konstal 102N
3. Konstal/MPK 105Nm/II #2304+2508 MPK Wrocław >>>
5. Bombardiery NGT6/2
6. Protramy 205WrAs
7. Konstale 105Na/MPK 105NWr (czyli wrocławskie kartofle)
8. Konstale 102Na (bez przetwornicy statycznej)
9. Protramy 204WrAs
10. Konstale 105Na (ogólnie oprócz wymienionych wyżej pod punktami: 2 i 7)
11. Konstal 114Na
12. ©kody 16T
1. Konstale 4N1 (silnik drzwi od wiertarki rządzi )
2. Linke-Hoffman Berolina (czyli wagon silnikowy Jaś #1 należący do Towarzystwa Miłośników Wrocławia)
2. Konstale 102Na (z przetwornicą statyczną)
3. Konstal 102N
3. Konstal/MPK 105Nm/II #2304+2508 MPK Wrocław >>>
5. Bombardiery NGT6/2
6. Protramy 205WrAs
7. Konstale 105Na/MPK 105NWr (czyli wrocławskie kartofle)
8. Konstale 102Na (bez przetwornicy statycznej)
9. Protramy 204WrAs
10. Konstale 105Na (ogólnie oprócz wymienionych wyżej pod punktami: 2 i 7)
11. Konstal 114Na
12. ©kody 16T
Chyba dla kustoszy muzealnych. Ale idzie lepsze.J-31 pisze:łódzkie 805-tki są bardzo fajne
To u was jakaś mądra głowa postanowiła włączyć wszędzie, gdzie się da ogranicznik na 50 km/h i zapomniała go wyłączyć. Zresztą to też kwestia motorniczego i torów - jeśli oba te czynniki pozwalają to faktycznie można jechać szybko.J-31 pisze: a przede wszystkim bardzo szybkie
Ale i tak demonem szybkości jest M6S - te tramwaje mają kosmiczne przyspieszenie (chyba 1,4 m/s^2), dużą moc i nie mają ogranicznika. Efekt - na dobrych torach (czyli teraz niestety tylko na Zgierskiej) jechałem tym cudem ponad 85km/h (wg dwóch liczników ) i to tylko motorniczy postanowił nie rozpędzać się dalej
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny