[KRPG] Komunikacyjne RPG
Mala relacja od wczorajszej
Posiadamy:
7 firm przewozowych;
Jutro startuje pierwsza linia przewozowa;
Agencja reklamy;
Agencja pracy;
Komis autobusów;
Kilka busów;
Kilku(nastu?) pracowników;
Generalnie trudno streścić, ale postęp widać w oczach. Jak ktoś widział to co bylo w sobotę a porówna z tym co jest teraz, to sporo tego sie pojawiło
Posiadamy:
7 firm przewozowych;
Jutro startuje pierwsza linia przewozowa;
Agencja reklamy;
Agencja pracy;
Komis autobusów;
Kilka busów;
Kilku(nastu?) pracowników;
Generalnie trudno streścić, ale postęp widać w oczach. Jak ktoś widział to co bylo w sobotę a porówna z tym co jest teraz, to sporo tego sie pojawiło
Witam i przepraszam z góry za odkop.
KOMUNIKACYJNY RPG - v. 2.0
Niektórzy może pamiętają jeszcze czym jest KRPG. Przypomnę.
KRPG jest to inaczej Komunikacyjny RPG. Gra RPG z użyciem forum (PBF - http://pl.wikipedia.org/wiki/Play_by_forum) w której gracze wcielają się we właścicieli firm transportowych.
W pierwszej edycji gry, gracze mieli za zadanie wcielić się w małych przedsiębiorców, którzy organizują komunikację miejską w dolnośląskiej Trzebnicy. Głównym celem było realizowanie zadań na zlecenie Urzędu Miejskiego, czyli mówiąc w skrócie: obsługa linii miejskich w Trzebnicy. Szybko okazało się, że to jest za mało i do użytku oddano Świdnice. Po czasie okazało się, że i to jest za mało, rozpoczęliśmy wtedy pierwsze kroczki po komunikacji PKS.
Gra przerosła możliwości graczy a zwłaszcza Mistrzów Gry i w naturalnym procesie - upadła.
Obecnie - oficjalnie od 17 września - startujemy z projektem pod nazwą KRPG v. 2.0. Jest to udoskonalona formuła projektu pierwotnego KRPG. Na czym polegają główne zmiany?
- gra jest przeniesiona w realia Wrocławia, gdzie bankrutuje Polbus PKS a w jego miejsce gracze mają możliwość zapewnienie podaży dla popytu na międzymiastowe połączenia autobusowe
- zmniejszenie czynników ekonomicznych i finansowych a położenie większego nacisku na interakcję graczy ze światem gry - liczne eventy, zdarzenia. Gracze mają za zadanie prócz tworzenia połączeń także komentować otaczającą ich rzeczywistość i ścierać się z trudami dnia codziennego każdego właściciela firmy takimi jak dociekliwe media czy pasażerowie
- zmniejszenie czynników ekonomicznych nie oznacza, że będzie łatwiej - wręcz przeciwnie - każdy pracownik i kazdy autobus ma swoje unikalne cechy od których zależy nasza przyszłość; także ceny autobusów i oferta zostały zmodyfikowane
- nieograniczone możliwości w tworzeniu nowych połączeń - jak ktoś kupi odpowiedni autobus, zatrudni odpowiednią ilość kierowców, to nie ma problemu w tym, żeby stworzyć połączenie Wrocław - Budapeszt
- aktywni GMi - każdy jeden błąd może być bezlitośnie wytknięty przez mistrza gry
- gracze mogą wykupywać reklamy, zlecać usługi typu kontrola biletów czy kontroli rozkładu jazdy zewnętrznej firmie
- więcej niż jeden gracz na firmę to jedna z podstawowych cech KRPG v. 2.0
- w przyszłości: przejmowanie podmiejskich linii autobusowych a następnie miejskich oraz tramwajowych we Wrocławiu
I wiele innych.
Serdecznie zapraszamy wszystkich tych, którzy chcieliby wcielić się w postać jednego z właścicieli firm transportowych!
KOMUNIKACYJNY RPG - v. 2.0
Niektórzy może pamiętają jeszcze czym jest KRPG. Przypomnę.
KRPG jest to inaczej Komunikacyjny RPG. Gra RPG z użyciem forum (PBF - http://pl.wikipedia.org/wiki/Play_by_forum) w której gracze wcielają się we właścicieli firm transportowych.
W pierwszej edycji gry, gracze mieli za zadanie wcielić się w małych przedsiębiorców, którzy organizują komunikację miejską w dolnośląskiej Trzebnicy. Głównym celem było realizowanie zadań na zlecenie Urzędu Miejskiego, czyli mówiąc w skrócie: obsługa linii miejskich w Trzebnicy. Szybko okazało się, że to jest za mało i do użytku oddano Świdnice. Po czasie okazało się, że i to jest za mało, rozpoczęliśmy wtedy pierwsze kroczki po komunikacji PKS.
Gra przerosła możliwości graczy a zwłaszcza Mistrzów Gry i w naturalnym procesie - upadła.
Obecnie - oficjalnie od 17 września - startujemy z projektem pod nazwą KRPG v. 2.0. Jest to udoskonalona formuła projektu pierwotnego KRPG. Na czym polegają główne zmiany?
- gra jest przeniesiona w realia Wrocławia, gdzie bankrutuje Polbus PKS a w jego miejsce gracze mają możliwość zapewnienie podaży dla popytu na międzymiastowe połączenia autobusowe
- zmniejszenie czynników ekonomicznych i finansowych a położenie większego nacisku na interakcję graczy ze światem gry - liczne eventy, zdarzenia. Gracze mają za zadanie prócz tworzenia połączeń także komentować otaczającą ich rzeczywistość i ścierać się z trudami dnia codziennego każdego właściciela firmy takimi jak dociekliwe media czy pasażerowie
- zmniejszenie czynników ekonomicznych nie oznacza, że będzie łatwiej - wręcz przeciwnie - każdy pracownik i kazdy autobus ma swoje unikalne cechy od których zależy nasza przyszłość; także ceny autobusów i oferta zostały zmodyfikowane
- nieograniczone możliwości w tworzeniu nowych połączeń - jak ktoś kupi odpowiedni autobus, zatrudni odpowiednią ilość kierowców, to nie ma problemu w tym, żeby stworzyć połączenie Wrocław - Budapeszt
- aktywni GMi - każdy jeden błąd może być bezlitośnie wytknięty przez mistrza gry
- gracze mogą wykupywać reklamy, zlecać usługi typu kontrola biletów czy kontroli rozkładu jazdy zewnętrznej firmie
- więcej niż jeden gracz na firmę to jedna z podstawowych cech KRPG v. 2.0
- w przyszłości: przejmowanie podmiejskich linii autobusowych a następnie miejskich oraz tramwajowych we Wrocławiu
I wiele innych.
Serdecznie zapraszamy wszystkich tych, którzy chcieliby wcielić się w postać jednego z właścicieli firm transportowych!
Ostatnio zmieniony 2010-09-13, 12:52 przez m3ntor, łącznie zmieniany 1 raz.
Naturalnie poprawny adres to: http://krpg.virtualbus.info
Zmieniłem adres e-mail i miałem nieaktywne konto, ale teraz jest już poprawione. Dzięki za zwrócenie uwagi
.
Z nowości: pojawiła się tablica odjazdów, czyli coś czego brakowało w poprzedniej wersji KRPGa, ale będzie ona jeszcze podlegać modyfikacji.
[ Dodano: 2010-10-01, 14:47 ]
Wszystkich zainteresowanych mam radość poinformować, że KRPG zmienił adres. W tej chwili gramy pod:
http://krpg.eu/
Tym samym stary adres http://krpg.virtualbus.info stracił na aktualności, aczkolwiek w dalszym ciągu można się przez niego do nas dostać.
A z okazji zmiany adresu KRPG zniosłem blokadę w ilości zakładanych firm. W tej chwili istnieje możliwość założenia dowolnej liczby firm przez dowolną liczbę graczy.
Więcej o warunkach w zakładaniu nowej firmy poczytacie tutaj:
http://krpg.eu/viewtopic.php?t=3522
Serdecznie zapraszam do gry.
Zmieniłem adres e-mail i miałem nieaktywne konto, ale teraz jest już poprawione. Dzięki za zwrócenie uwagi
.
Z nowości: pojawiła się tablica odjazdów, czyli coś czego brakowało w poprzedniej wersji KRPGa, ale będzie ona jeszcze podlegać modyfikacji.
[ Dodano: 2010-10-01, 14:47 ]
Wszystkich zainteresowanych mam radość poinformować, że KRPG zmienił adres. W tej chwili gramy pod:
http://krpg.eu/
Tym samym stary adres http://krpg.virtualbus.info stracił na aktualności, aczkolwiek w dalszym ciągu można się przez niego do nas dostać.
A z okazji zmiany adresu KRPG zniosłem blokadę w ilości zakładanych firm. W tej chwili istnieje możliwość założenia dowolnej liczby firm przez dowolną liczbę graczy.
Więcej o warunkach w zakładaniu nowej firmy poczytacie tutaj:
http://krpg.eu/viewtopic.php?t=3522
Serdecznie zapraszam do gry.