Gdzie się podziały MANy FOR-BUSa?
Gdzie się podziały MANy FOR-BUSa?
Witam, kolega Marcin widział jak z Bydgoszczy znikały 3 Many NL283 Lion's city
z 2006 r. , bez numerów taborowych i reklam jechały w strone Pozniania, proszę poznaniaków i innych o jakieś informacje. Many są jasno-zielone, dajcie cynk jak je zobaczycie
z 2006 r. , bez numerów taborowych i reklam jechały w strone Pozniania, proszę poznaniaków i innych o jakieś informacje. Many są jasno-zielone, dajcie cynk jak je zobaczycie
Tak zgadza się. Dużo stracili.plocmaster pisze:A For-Busowi jakiś kontrakt na obsługę linii się nie kończy?
Ja za nimi nie płaczę, głównie dlatego że kierowców szkolili na buraków. Ich jazda też często jest niebezpieczna, teraz została im tylko linia 302(prywata) i 81. Wracając do stylu jadzdy, wyciąganie z MANa NL283 90km/h w mieście, albo wjazd w zatoczkę z lewego pasa, co za tym idzie przyblokowanie pasa prawego. Przecież w Polsce jest ruch prawostronny... .
No raz ich zapamiętałem, kiedy dojeżdżałem linią Z1 do końca (do Karpackiej) to zdarzylo kierowcy się wyciągnąć jakieś 80 km/h na ul. Padrewskiego, objeżdżając wcześniej na chama rondo, i wjecał z lewego pasa na krańcówkę (!). Kilka razy w tym cyrku zajechał komuś drogę (również i jeden TIR padł ofiarą tego). Mimo, że to pojedyńczy przypadek to już tą firmę zapamiętałem.ppln pisze:Eee... Jak jeździli w Łodzi to nie było z nimi problemów, wręcz było lepiej niż z MPK.
Mi o kulturę (obsługi pasażerów) kierowców chodziło. Z każdym dawało się pogadać, nieraz zapraszali do kabiny.Jacbull pisze:No raz ich zapamiętałem, kiedy dojeżdżałem linią Z1 do końca (do Karpackiej) to zdarzylo kierowcy się wyciągnąć jakieś 80 km/h na ul. Padrewskiego, objeżdżając wcześniej na chama rondo, i wjecał z lewego pasa na krańcówkę (!). Kilka razy w tym cyrku zajechał komuś drogę (również i jeden TIR padł ofiarą tego). Mimo, że to pojedyńczy przypadek to już tą firmę zapamiętałem.
A i wozy mieli w idealnym stanie.
Mati <olaboga> jeszcze 73 i 92MIG pisze:teraz została im tylko linia 302(prywata) i 81
Razem potrzebują 14 bryczek, czyli 4 się muszą pozbyć
[ Dodano: 24 Lut 2008 09:46 ]
Albo MPK je kupiłoKKS pisze:Do Poznania? Hm... Jeśli na wypożyczenie, to dokąd mogły pojechać w tę stronę? Mogły jechać do serwisu w Sadach, ale dlaczego zbiorowo? Może coś w nich wymieniają, np. okna.
No to wygląda na to, że Krzysztof miał rację:
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=6152
Wygląda na to, że trzy ex-Forbusowe MAN-y są wpisane na stan poznańskiego MPK. Uwagę zwraca czwarty wóz w towarzystwie, ale to już nie ten temat...
http://pgk.webd.pl/details.php?image_id=6152
Wygląda na to, że trzy ex-Forbusowe MAN-y są wpisane na stan poznańskiego MPK. Uwagę zwraca czwarty wóz w towarzystwie, ale to już nie ten temat...
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
http://www.pgk.webd.pl/details.php?image_id=6152
Widziałem te NL283 wracając ze szkoły. Od razu podejrzane mi się zrobiły... Jednak NL223 nie spotkałem. NL283 mają plus, który cenie - układ siedzeń taki jak Poznańskie Lion'sy.
Widziałem te NL283 wracając ze szkoły. Od razu podejrzane mi się zrobiły... Jednak NL223 nie spotkałem. NL283 mają plus, który cenie - układ siedzeń taki jak Poznańskie Lion'sy.