Koniec Gajowej
No i inwestor przedstawił swój projekt:
http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/ga ... ml#galeria
Inwestycja będzie podzielona na trzy etapy:
- etap pierwszy to mieszkania
- etap drugi to biura
- etap trzeci to "hala targowa", czyli zagospodarowane budynki dawnej zajezdni. Zacytuję może fragment tekstu:
Zakończenie inwestycji planowane jest na rok 2018.
http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/ga ... ml#galeria
Inwestycja będzie podzielona na trzy etapy:
- etap pierwszy to mieszkania
- etap drugi to biura
- etap trzeci to "hala targowa", czyli zagospodarowane budynki dawnej zajezdni. Zacytuję może fragment tekstu:
Pomysł świetny, ciekawe czy naprawdę wejdzie to w życieAtrakcją turystyczną ma być stary tramwaj, który - jak to obecnie planuje inwestor - będzie kilka razy dziennie wjeżdżał do hali targowej.
Zakończenie inwestycji planowane jest na rok 2018.
Pomysł bardzo ciekawy, oby tylko zrealizowali to zamierzenie. Pozostaje jeszcze pytanie jakiż to "stary tramwaj" będzie tam wjeżdżał, bo to jest kwestia, która powinna być ustalona. Czy inwestor wykorzysta (w sensie np. wynajmie na przejazdy) istniejący skład eNek #602+456, czy sprowadzi jakiś własny wagon.
Ciekawi mnie również jaką jeszcze funkcję będzie spełniał ten "stary wagon"... bo na razie wiadomo, że być może będzie wjeżdzać do nowej hali. A co dalej ? Dokąd miałby wyjeżdżać z hali ? Gdzie miałby się pojawiać na terenie Poznania ?
Ciekawi mnie również jaką jeszcze funkcję będzie spełniał ten "stary wagon"... bo na razie wiadomo, że być może będzie wjeżdzać do nowej hali. A co dalej ? Dokąd miałby wyjeżdżać z hali ? Gdzie miałby się pojawiać na terenie Poznania ?
Może kupią 13NJ-31 pisze:Czy inwestor wykorzysta (w sensie np. wynajmie na przejazdy) istniejący skład eNek #602+456, czy sprowadzi jakiś własny wagon.
Jeśli tramwaj ma jeździć na krótkim odcinku, to może wystarczyłoby wypchać go akumulatorami9507 pisze:Przede wszystkim mam na myśli przewód trakcyjny. Ciekawe czy nie będzie on przeszkodą.