Remonty Ikarusów serii 2xx w Polsce

W tej kategorii znajdują sie posty z dawnego km-forum, oraz przedawnione tematy, które warto zachować...

Czy twoim zdaniem ciągłe remonty Ikarusów są przydatne?

Tak
15
58%
Nie
11
42%
 
Liczba głosów: 26

Awatar użytkownika
lublin 42
Posty: 72
Rejestracja: 2007-09-27, 08:29
Lokalizacja: Lublin

Remonty Ikarusów serii 2xx w Polsce

Post autor: lublin 42 »

Temat powinien się przydać, wypisujmy tu, w jakich miastach Ikarusy serii 200 są ciągle remontowane. Temat powinien się przydać, bowiem w tych miastach pojeżdżą one jeszcze może nawet kilka lat
.

Przedsiębiorstwa Komunikacyjne, w których Ikarusy 2xx są ciągle remontowane:
1) MZA Warszawa(automaty)
2) MPK Lublin(lewarki)
3) MPK Częstochowa(lewarki i automaty)
4) MZK Bielsko-Biała(lewarki i automaty)
5) MZK Kędzierzyn-Koźle(?)
6) PKM Gliwice(lewarki)
7) PKM Jaworzno(lewarki i automaty)
8) PKM Świerklaniec(lewarki)
9)
Ostatnio zmieniony 2011-03-07, 12:00 przez lublin 42, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

PKM Gliwice - o ile dobrze pamiętam 5szt 280.26 (lewarki) trafiły na NG do ZNS.

NB też są wliczane ?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

MZK w Kędzierzynie Koźlu, też jednego Ikarusa 280 wyremontowali ;)

Awatar użytkownika
lublin 42
Posty: 72
Rejestracja: 2007-09-27, 08:29
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lublin 42 »

Owszem, NB też.
Podobnież, na Śląsku jeszcze kilku przewoźników remontuje 260tki, a PKM Jaworzno te dłuższe. :rotfl:

tarzanpata

Post autor: tarzanpata »

Remonty nadal opłaca się robić ikarusom, jeśli mają posłużyć jeszcze 2-3 lat.
lublin 42 pisze: a PKM Jaworzno te dłuższe. :rotfl:
Z tego co wiem, po dostawie nowych wozów PKM J. wycofał wszystkie Ikarusy,zgodnie z założeniem UE pojazdy muszą zostać zezłomowane.

9507
Posty: 2906
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 »

Jeśli NB się liczy, to dopisuję Wrocław i Ikarusa 280.70E
http://www.phototrans.eu/14,465681,0,Ik ... _5320.html

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

W Płocku jest sporo 280.37, niektóre odstawione na awarie i może jeszcze będą remontowane, bo z ich stanem technicznym już nie jest najlepiej, a taboru brakuje

Awatar użytkownika
oolek15
Posty: 747
Rejestracja: 2008-03-13, 13:02
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

Post autor: oolek15 »

Ja może dla odmiany odniosę się do pytania z ankiety. IMHO nie. Za niewiele większe koszty niż remont można dostać już coś niskopodłogowego (np. MANa NG272 z początku lat 90). Ale wtedy oczywiście opłacalność zależy od jego stanu technicznego, który warto sprawdzić. I tu pojawia się punkt dla remontów - nie kupujemy "kota w worku". Także takie remonty na pewno warto co najmniej dwa razy przemyśleć.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

oolek15 pisze:Za niewiele większe koszty niż remont można dostać już coś niskopodłogowego
Czasem nawet bywa taniej
oolek15 pisze:(np. MANa NG272 z początku lat 90)
To byłby już pełnoletni wóz, nikt już tego praktycznie nie kupuje. Teraz najwięcej na sprzedaż jest sprzętów z przełomu wieków
oolek15 pisze:Ale wtedy oczywiście opłacalność zależy od jego stanu technicznego, który warto sprawdzić.
Zazwyczaj jest całkiem niezły

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”