Remonty Ikarusów serii 2xx w Polsce
Remonty Ikarusów serii 2xx w Polsce
Temat powinien się przydać, wypisujmy tu, w jakich miastach Ikarusy serii 200 są ciągle remontowane. Temat powinien się przydać, bowiem w tych miastach pojeżdżą one jeszcze może nawet kilka lat
.
Przedsiębiorstwa Komunikacyjne, w których Ikarusy 2xx są ciągle remontowane:
1) MZA Warszawa(automaty)
2) MPK Lublin(lewarki)
3) MPK Częstochowa(lewarki i automaty)
4) MZK Bielsko-Biała(lewarki i automaty)
5) MZK Kędzierzyn-Koźle(?)
6) PKM Gliwice(lewarki)
7) PKM Jaworzno(lewarki i automaty)
8) PKM Świerklaniec(lewarki)
9)
.
Przedsiębiorstwa Komunikacyjne, w których Ikarusy 2xx są ciągle remontowane:
1) MZA Warszawa(automaty)
2) MPK Lublin(lewarki)
3) MPK Częstochowa(lewarki i automaty)
4) MZK Bielsko-Biała(lewarki i automaty)
5) MZK Kędzierzyn-Koźle(?)
6) PKM Gliwice(lewarki)
7) PKM Jaworzno(lewarki i automaty)
8) PKM Świerklaniec(lewarki)
9)
Ostatnio zmieniony 2011-03-07, 12:00 przez lublin 42, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli NB się liczy, to dopisuję Wrocław i Ikarusa 280.70E
http://www.phototrans.eu/14,465681,0,Ik ... _5320.html
http://www.phototrans.eu/14,465681,0,Ik ... _5320.html
Ja może dla odmiany odniosę się do pytania z ankiety. IMHO nie. Za niewiele większe koszty niż remont można dostać już coś niskopodłogowego (np. MANa NG272 z początku lat 90). Ale wtedy oczywiście opłacalność zależy od jego stanu technicznego, który warto sprawdzić. I tu pojawia się punkt dla remontów - nie kupujemy "kota w worku". Także takie remonty na pewno warto co najmniej dwa razy przemyśleć.
Czasem nawet bywa taniejoolek15 pisze:Za niewiele większe koszty niż remont można dostać już coś niskopodłogowego
To byłby już pełnoletni wóz, nikt już tego praktycznie nie kupuje. Teraz najwięcej na sprzedaż jest sprzętów z przełomu wiekówoolek15 pisze:(np. MANa NG272 z początku lat 90)
Zazwyczaj jest całkiem niezłyoolek15 pisze:Ale wtedy oczywiście opłacalność zależy od jego stanu technicznego, który warto sprawdzić.