LAZ A183, czyli nowoczesny ukraiński niskopodłogowiec

Inne marki autobusów, dotychczas nieskategoryzowane.
Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

LAZ nie chce być gorszy od MAZ i wprowadził do produkcji lokalny autobus:

LinerLAZ:
http://www.laz.ua/ru/prod/7/26/

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Mhm. Zwłaszcza, że jest on w ofercie od lat. A o poprzedniej generacji nie wspominając.

BKV

Post autor: BKV »

Marcin_558 pisze:LAZ nie chce być gorszy od MAZ i wprowadził do produkcji lokalny autobus:

LinerLAZ:
http://www.laz.ua/ru/prod/7/26/
A czy wprowadzono do produkcji ten lokalny autobus? :D ;)
I myszle ze nie bede wprowadzonym :mruga:

[ Dodano: 2011-01-26, 08:56 ]
Nowe LAZy juz w Kharkowie
http://gortransport.kharkov.ua/news/new ... s_id=12211

[ Dodano: 2011-04-02, 09:58 ]
Pierwszy trolejbusy z silnikamy AC dla Donecka
http://zik.com.ua/ua/news/2011/03/31/279989

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Ile LAZów zamówiły miasta ukraińskie na Euro 2012?

ADAS11

Post autor: ADAS11 »

Niech mi ktoś powie jakie dane techniczne maja te wozy bo nie umie ich znaleźć i czy maja silniki EEV

Awatar użytkownika
oolek15
Posty: 747
Rejestracja: 2008-03-13, 13:02
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

Post autor: oolek15 »

ADAS11 pisze:Niech mi ktoś powie jakie dane techniczne maja te wozy bo nie umie ich znaleźć
Słabo szukałeś: Infobus, strona producenta
Co do EEV - jak widać można i taki silnik wsadzić.
strona LAZa w języku rosyjskim pisze:DEUTZ TCD2013L06 4V - EEV

BKV

Post autor: BKV »

Marcin_558 pisze:Ile LAZów zamówiły miasta ukraińskie na Euro 2012?
1500szt autobusow+500szt trolejbusow

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

BKV pisze:500szt trolejbusow
Z czyją elektryką?

BKV

Post autor: BKV »

TLG pisze:
BKV pisze:500szt trolejbusow
Z czyją elektryką?
AC - rosijskego wyrobnictwa

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Coś mi się widzi, że zamawiający poszli po najtańszej linii oporu. Oby się to nie zemściło.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

TLG pisze:Coś mi się widzi, że zamawiający poszli po najtańszej linii oporu.
W sumie chyba jak większość przewoźników na wschodzie, najtańsze byle jeździło.

BKV

Post autor: BKV »

Marcin_FTŚ pisze:
TLG pisze:Coś mi się widzi, że zamawiający poszli po najtańszej linii oporu.
W sumie chyba jak większość przewoźników na wschodzie, najtańsze byle jeździło.
E183 (solo) - wartosc 250 000 EURO (stara wartosc starej modeli z silnikem DC 160 000EURO)
E301 (przegubowec) wartosc 450 000 EURO (stara wartosc starej modeli z silnikem DC 250 000EURO)

http://laz.ua/ru/press/news/1876/
http://transphoto.ru/photo/415819/
http://transphoto.ru/photo/415940/
http://transphoto.ru/photo/401530/

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

TLG pisze:Coś mi się widzi, że zamawiający poszli po najtańszej linii oporu. Oby się to nie zemściło.
A co to za różnica :?: Trawa ma być ładnie pomalowana na zielono na Euro. Potem to już wszystko jedno.


Solcity

Post autor: Solcity »

No i mamy pierwszego LAZ-a na CNG :) . Silnik MAN E0836, skrzynia biegów ZF Ecolife.

http://laz.ua/ru/prod/4/39/brosh/

Ciekawi mnie przyszłość tego modelu, bo przecież oczywistym jest dla mnie iż na rynku ukraińskim nie osiągnie on sukcesu (wysoka cena zakupu w stosunku do Diesla). Czyżby LAZ przygotowywał się znowu na wejście do Europy ? :chytry:

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Jakie zaś :?: Zauważ, że LAZy są eksploatowane na przykład w Macedonii.
A w Bułgarii popularne są dość autobusy CNG i MAZ trochę tam swoich autobusów sprzedaje. Więc LAZ nigdzie nie musi zbytnio wchodzić jak również ma realne szanse coś sprzedać.

Solcity

Post autor: Solcity »

Bułgaria nie jest rynkiem wielkim, o Macedonii nawet się nie wypowiem ... Jeżeli nie wejdą na inne rynki to nie będzie ciekawie wyglądała przyszłość tego modelu.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

No jasne. Powinni na dobry początek powalczyć o zamówienie na drobne 100 gazowców dla Norymbergi...


Przesadzasz i to grubo. CityLAZy już na siebie zarobiły, a to tylko instalacja CNG. Sprzedawanie po kilka egzemplarzy gdzieniegdzie to będzie bardzo dobry wynik.

Solcity

Post autor: Solcity »

Nie przesadzam ale jeśli ktoś chce myśleć przyszłościowo to trzeba się rozwijać, a ja widzę Amalio że masz tok myślenia ludzi z EvoBusa. Po co mamy walczyć jak mamy dobrą renomę... W tych czasach o każdy rynek i segment trzeba walczyć od mikrobusów po hybrydy przez turystyki, od Rosji po Portugalię ..

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

A co - myślisz, że LAZ nie pokazuje swojego autobusu w całej Europie :?: :]
Widzę, że Ty masz tok rozumowania taki, że każdy ma sprzedawać po kilka tysięcy autobusów rocznie, a jak nie to na pewno nie przetrwa...
Jakbyś miał rację to połowa producentów w Europie już dawno by nie powinna istnieć.
Ja myślę realnie - takie ilości autobusów jakie zaproponowałem są jak najbardziej do spełnienia i to by było optymistyczne dla marki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”