LAZ A183, czyli nowoczesny ukraiński niskopodłogowiec
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
LAZ nie chce być gorszy od MAZ i wprowadził do produkcji lokalny autobus:
LinerLAZ:
http://www.laz.ua/ru/prod/7/26/
LinerLAZ:
http://www.laz.ua/ru/prod/7/26/
A czy wprowadzono do produkcji ten lokalny autobus?Marcin_558 pisze:LAZ nie chce być gorszy od MAZ i wprowadził do produkcji lokalny autobus:
LinerLAZ:
http://www.laz.ua/ru/prod/7/26/
I myszle ze nie bede wprowadzonym
[ Dodano: 2011-01-26, 08:56 ]
Nowe LAZy juz w Kharkowie
http://gortransport.kharkov.ua/news/new ... s_id=12211
[ Dodano: 2011-04-02, 09:58 ]
Pierwszy trolejbusy z silnikamy AC dla Donecka
http://zik.com.ua/ua/news/2011/03/31/279989
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Słabo szukałeś: Infobus, strona producentaADAS11 pisze:Niech mi ktoś powie jakie dane techniczne maja te wozy bo nie umie ich znaleźć
Co do EEV - jak widać można i taki silnik wsadzić.
strona LAZa w języku rosyjskim pisze:DEUTZ TCD2013L06 4V - EEV
E183 (solo) - wartosc 250 000 EURO (stara wartosc starej modeli z silnikem DC 160 000EURO)Marcin_FTŚ pisze:W sumie chyba jak większość przewoźników na wschodzie, najtańsze byle jeździło.TLG pisze:Coś mi się widzi, że zamawiający poszli po najtańszej linii oporu.
E301 (przegubowec) wartosc 450 000 EURO (stara wartosc starej modeli z silnikem DC 250 000EURO)
http://laz.ua/ru/press/news/1876/
http://transphoto.ru/photo/415819/
http://transphoto.ru/photo/415940/
http://transphoto.ru/photo/401530/
No i mamy pierwszego LAZ-a na CNG . Silnik MAN E0836, skrzynia biegów ZF Ecolife.
http://laz.ua/ru/prod/4/39/brosh/
Ciekawi mnie przyszłość tego modelu, bo przecież oczywistym jest dla mnie iż na rynku ukraińskim nie osiągnie on sukcesu (wysoka cena zakupu w stosunku do Diesla). Czyżby LAZ przygotowywał się znowu na wejście do Europy ?
http://laz.ua/ru/prod/4/39/brosh/
Ciekawi mnie przyszłość tego modelu, bo przecież oczywistym jest dla mnie iż na rynku ukraińskim nie osiągnie on sukcesu (wysoka cena zakupu w stosunku do Diesla). Czyżby LAZ przygotowywał się znowu na wejście do Europy ?
Nie przesadzam ale jeśli ktoś chce myśleć przyszłościowo to trzeba się rozwijać, a ja widzę Amalio że masz tok myślenia ludzi z EvoBusa. Po co mamy walczyć jak mamy dobrą renomę... W tych czasach o każdy rynek i segment trzeba walczyć od mikrobusów po hybrydy przez turystyki, od Rosji po Portugalię ..
A co - myślisz, że LAZ nie pokazuje swojego autobusu w całej Europie
Widzę, że Ty masz tok rozumowania taki, że każdy ma sprzedawać po kilka tysięcy autobusów rocznie, a jak nie to na pewno nie przetrwa...
Jakbyś miał rację to połowa producentów w Europie już dawno by nie powinna istnieć.
Ja myślę realnie - takie ilości autobusów jakie zaproponowałem są jak najbardziej do spełnienia i to by było optymistyczne dla marki.
Widzę, że Ty masz tok rozumowania taki, że każdy ma sprzedawać po kilka tysięcy autobusów rocznie, a jak nie to na pewno nie przetrwa...
Jakbyś miał rację to połowa producentów w Europie już dawno by nie powinna istnieć.
Ja myślę realnie - takie ilości autobusów jakie zaproponowałem są jak najbardziej do spełnienia i to by było optymistyczne dla marki.