Kravtex Credo BN18

Inne marki autobusów, dotychczas nieskategoryzowane.
PiNgWiN

Post autor: PiNgWiN »

Nie ale tak mi się wydaje, ale może jestem w błędzie. :retard:


Awatar użytkownika
Maciek007
Posty: 414
Rejestracja: 2009-01-31, 20:24
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Maciek007 »

Nawet fajne to, ale widać że połączyli SORa z MANem :D

Janusz_K

Post autor: Janusz_K »

Przynajmniej wizualnie ładniejsze i bardziej przyjemne dla oka od swojego protoplasty. Węgrzy postarali się o tyle, że swoim autobusom nie zaproponowali garbu w wersji niskowejściowej. Do przedniego świetlika na wyświetlacz można się szybciej przyzwyczaić niż do garbatego SORa. Technicznie prawdopodobnie porównywalny z SORem. Ciekaw jestem czy będą chcieli eksportować te wozy do Polski i jaka będzie opinia o nich. :D
Jak np czytam opinie z testów SORa to nie zbiera zbyt wielu pozytywów (Kędzierzyn-Koźle)
A dla firmy z mojego miasta każdy fabrycznie nowy autobus byłby szczytem techniki - tym bardziej jak przez ostatnich 15 lat miało się tylko styczność z właśnie zakupionymi SORami. :lol:

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Ogólnie widać Credo się szykuje na walkę o rynek węgierski z nowym Ikarusem(ARC), Solarisem, LAZem i paroma innymi markami.

Awatar użytkownika
KB
Kierowca
Kierowca
Posty: 881
Rejestracja: 2008-09-13, 16:14
Lokalizacja: BB/Katowice/Rybnik
Kontakt:

Post autor: KB »

Może zabrzmi to dziwnie, ale o ile model Citadell 12 i 19 są miłe dla oka, o tyle reszta modeli Credo jakoś mi się nie podoba. Już wolę ten garb "naleśników" niż wysunięty ostro w górę wyświetlacz ;)

Lopez

Post autor: Lopez »

Nie wygląda to najgorzej, chociaż cudem designu też nie jest.
Nie podejrzewam, żeby kravtexy miały trafić do Polski. Kto i po co miałby je kupować?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Lopez pisze:Kto i po co miałby je kupować?
Przedsiębiorstwa komunikacyjne by wozić ludzi :?: :chytry:
Nie wiem czego Twoim zdaniem brakuje tym autobusom ( bo polskiemu producentowi na pewno wróżyłbyś niezłą sprzedaż nawet przy dokładnie tych samych modelach ), ale Kravtex to drugi obok Solbusa producent którego kariera wywodzi się od licencyjnych SORów. Zarówno miejskie Solbusy jak i SORy klientów w Polsce znalazły i choć o BNach można zapomnieć, to ja z chęcią bym zobaczył Citadell'e i myślę, że byłaby to niezła alternatywa choćby nawet dla Solcity czy Urbino. Podejrzewam jednak, że ciągle aktualne układy z SORem nie pozwalają na sprzedaż czegokolwiek po za granicami kraju.

Lopez

Post autor: Lopez »

Nie chcę w tym miejscu przywoływać tych samych argumentów, które sam podnosiłeś, gdy dyskutowaliśmy o szansach rynkowych citei w Polsce, ale analogia się narzuca.
Tylko może półka cenowa nie ta sama...

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Lopez pisze: Tylko może półka cenowa nie ta sama...
No proszę. Taka mała różnica, prawda :?: :chytry:

Lopez

Post autor: Lopez »

Amalio pisze:No proszę. Taka mała różnica, prawda
W tym wypadku niespecjalna, bo ten segment jest już zagospodarowany. Obawiam się, że Kravtex nie jest w stanie zaproponować żadnej nowej wartości, przewyższającej obecnych na rynku producentów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”