Tedom 123G, testowy gazowiec z Czech
No to w tym momencie nie jest to wina elementu w autobusie, ale jego niewłaściwej eksploatacji. Co mnie w tej konkretnej sprawie trochę cieszy, bo nie oznacza to jakieś wady fabrycznej pojazdupr110 pisze:Nie tyle chodzi o położenie chłodnicy, co pewnie o to, że zanim trafił do MKSu to mu Czesi wodę lali a nie płyn chłodzący...
No aż mi się wierzyć nie chce. Lejąc wodę to nie tylko chłodnicę, ale przede wszystkim pompę można zniszczyć - to jest raz.co pewnie o to, że zanim trafił do MKSu to mu Czesi wodę lali a nie płyn chłodzący...
Po drugie co może oznaczać "przegnita chłodnica"? Chłodnice w większości wypadków są wykonane z materiałów odpornych na korozję, więc sam fakt jej "przegnicia" jest wielce wątpliwy.
No a poza tym to warto się wstrzymać z krytyką biorąc pod uwagę tylko jednostkowy przypadek. Przyczyn niesprawnej chłodnicy może być co najmniej kilka, więc wyrokowanie na podstawie jednego wypadku jest dość ryzykowne.
Drabas testuje Tedoma:
http://picasaweb.google.pl/Mattor20056/ ... 0074227106
Miejskim autobusem do Katowic - tragedia...
http://picasaweb.google.pl/Mattor20056/ ... 0074227106
Miejskim autobusem do Katowic - tragedia...
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Generalnie wszystko OK. Nowszy silnik jest mocniejszy, doskonale ustawiona skrzynia biegów sprawia że wszystko to współgra ze sobą jak należy, przez co w ruchu miejskim autobus spisuje się doskonale.
Pochwalić należy jakość wykonania nowych Tedomów. We wnętrzu nowsze, lepsze i bardziej estetyczne materiały, solidniej spasowane i skręcone. W porównaniu do starszych modeli, jakość znacznie się poprawiła. Moim zdaniem autobus z powodzeniem może konkurować z produktami autobusowych potentatów (Volvo, MAN, MB czy Solaris)
Pochwalić należy jakość wykonania nowych Tedomów. We wnętrzu nowsze, lepsze i bardziej estetyczne materiały, solidniej spasowane i skręcone. W porównaniu do starszych modeli, jakość znacznie się poprawiła. Moim zdaniem autobus z powodzeniem może konkurować z produktami autobusowych potentatów (Volvo, MAN, MB czy Solaris)
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
No i Drabas wozi ludzi na bezpośrednim połączeniu Jastrzębie/¯ory - Katowice która ma ponad 40 kilometrów. Bez żadnych pośrednich przystankówCoffee pisze: Z Krakowa do Katowic codziennie odjeżdżał Neoplan (miejski) na linii "K".
A ludzie mieszkający w Chrzanowie mają inne opcje niż K i trudno to nazywać jakimś bezpośrednim połączeniem. A to zasadnicza różnica.
Tedom C12G, a konkretnie ten:
http://www.phototrans.eu/15,231844,0.html
Testuje się obecnie w niemieckim mieście Gotha Nareszcie można by powiedzieć. Jakoś do tej pory czeskie autobusy nie pojawiały się nigdzie na zachodzie. jak widać Tedom w końcu atakuje
http://www.phototrans.eu/15,231844,0.html
Testuje się obecnie w niemieckim mieście Gotha Nareszcie można by powiedzieć. Jakoś do tej pory czeskie autobusy nie pojawiały się nigdzie na zachodzie. jak widać Tedom w końcu atakuje