Najnowszy nabytek KMKM-Chausson AH 48-przyjechał do Warszawy
Sprawa jest o tyle złożona, że Klub sam finansowo nie udźwignąłby kosztów remontu. Musi w tym pomóc MZA, które z kolei w tym celu miałoby stać się współwłaścicielem autobusu. O ile mi dobrze wiadomo to wciąż jest na etapie negocjacji.Lopez pisze:czy w sprawie remontu chaussona coś posunęło się do przodu?
Tę książkę się po prostu chłonie. Kiedyś jak ją wziąłem do ręki to odłożyłem dopiero po przeczytaniuLopez pisze:Inspiracją do zadania tego pytania jest lektura "Złego" Tyrmanda
O żadnej fascynacji nie ma mowy, ale powiedzmy, że w większym stopniu rozumiem decyzję o budowie "nowej" Warszawy (co znowu nie oznacza, że zgadam się, że trzeba było wyburzyć to co ocalało z powstania i stawiać PeKiN).
Znam zdjęcia przedwojennej Warszawy, ale jest to dla mnie nieprzyjemny widok - żal ściska, że tego już nie ma a był to naprawdę "Paryż Północy"
Znam zdjęcia przedwojennej Warszawy, ale jest to dla mnie nieprzyjemny widok - żal ściska, że tego już nie ma a był to naprawdę "Paryż Północy"
Wstydzilibyście się. ¯eby takiego offtopa zrobić, kto jak kto, ale moderatorzy?
Jeden warszawiak kiedyś mi mówił, że gdyby bardziej realizowano pierwotne, socrealistyczne plany odbudowy, wyglądałoby to o wiele lepiej. Niewykluczone, że coś w tym jest.Lopez pisze:w większym stopniu rozumiem decyzję o budowie "nowej" Warszawy
Jak byłem w Słupsku to mówili, że to u nichLopez pisze:a był to naprawdę "Paryż Północy"
Mnie tam nic w nim nie przeszkadza, bo to w sumie jedyna budowla wyróżniająca Warszawę spośród innych miast. Pomyślcie — Paryż to wieża Eiffla, Berlin to Brama Branderburska, w Rzymie też coś się znajdzie, Londyn to choćby Big Ben a Warszawa co? Jeden z tych drapaczy chmur, których w każdym ważniejszym mieście pełno? Pałac może i ma historię jaką ma, ale wpisał się już w krajobraz miasta.Lopez pisze:stawiać PeKiN