Autocuby Gościcino
Nie wiem co ma podwozie do tego czy transport jest a'la Tadżykistan, bo to nie o to chodzi. Ja rozumiem, że busów należy nie lubić, ale oprócz tego trzeba myśleć.pmaster pisze:Może chodzi o to, że podwozie Atego to się nadaje do wożenia ziemniaków, a nie ludzi?
A z Atego to Austriacy zrobili nawet autobus niskopodłogowy. I tym bardziej nie sądzę by przez wzgląd na to, że jest na podwoziu Atego znaczy, że reprezentuje Tadżykistan.
http://www.autocuby.pl/samochody/25-do- ... c-380.html
Więcej zdjęć tego ich nowego potworka. Tylny zwis jest dość krótki, co sprawia, że wygląda to dziwnie. Układ foteli z przodu też jest udziwniony trochę. Wygląda to na wrzucanie czegoś w stylu innowacji na siłę
Więcej zdjęć tego ich nowego potworka. Tylny zwis jest dość krótki, co sprawia, że wygląda to dziwnie. Układ foteli z przodu też jest udziwniony trochę. Wygląda to na wrzucanie czegoś w stylu innowacji na siłę
Pozwolę sobie odkopać trochę temat, bo przy okazji prezentacji nowych niskowejściowych Sprinterów dla Polkowic, infobus.pl wspomniał o nowym produkcie Autob Cuby.
http://www.autocuby.pl/aktualnosci/z-zy ... m-cng.html
Są to Sprintery CNG z niską podłogą zarówno w przedniej, jak i tylnej części pojazdu.
http://www.autocuby.pl/aktualnosci/z-zy ... m-cng.html
Są to Sprintery CNG z niską podłogą zarówno w przedniej, jak i tylnej części pojazdu.
Dziwnie wyglądają pasy bezpieczeństwa w miejskich autobusach...
A poza tym to nie są zbyt solidne autobusy skoro słyszałem o przypadku że po 33 tysiącach kilometrów wał napędowy się zepsuł na amen. Teraz się zastanawiają czy go robić na gwarancji czy też na koszt przedsiębiorstwa, choć wina producenta jest ewidentna.
A poza tym to nie są zbyt solidne autobusy skoro słyszałem o przypadku że po 33 tysiącach kilometrów wał napędowy się zepsuł na amen. Teraz się zastanawiają czy go robić na gwarancji czy też na koszt przedsiębiorstwa, choć wina producenta jest ewidentna.