Otokar - ogólnie
Otokar - ogólnie
Na testach w MZK Przemyśl pojawił się dość ciekawy wynalazek. Mianowicie jest to Otokar Vectio 250 LE z silnikiem Mana, produkcja turecka.
===========
Zdjęcia nie są najwyższych lotów, ale autobus nie najlepiej się ustawił, a wykonałem fotki poglądowe, lepsze możliwe, że wykonam jutro. Spróbuje zrobić też wnętrze, zdjęcie pulpitu.
Z tego co zdążyłem zobaczyć, autobus w tym malowaniu prezentuje się dość fajnie. Liczba miejsc siedzących to 24 miejsca plus jedno miejsce kierowcy.
===========
Zdjęcia nie są najwyższych lotów, ale autobus nie najlepiej się ustawił, a wykonałem fotki poglądowe, lepsze możliwe, że wykonam jutro. Spróbuje zrobić też wnętrze, zdjęcie pulpitu.
Z tego co zdążyłem zobaczyć, autobus w tym malowaniu prezentuje się dość fajnie. Liczba miejsc siedzących to 24 miejsca plus jedno miejsce kierowcy.
- zegarmistrz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-12-01, 12:37
- Lokalizacja: Radymno
Ciekawy jestem wnętrza tego wynalazku
Ostatnio zmieniony 2010-04-13, 23:23 przez zegarmistrz, łącznie zmieniany 2 razy.
Więc spokojnie po kolei. Wpierw wrażenia z jazdy tym pojazdem.
Silnik: pojemność 6,5 l
Skrzynia biegów: Automat Voith
Cena: w granicach krótkiego Autosana SanCity
Sama jazda nim to przyjemność. Ma większą moc niż Solaris Alpino. Nie tłucze nim, nie szarpie, jedyne co dało się odczuć to trzeszczące szyby przy drzwiach.
Kierowca narzekał na fotel, jest dość niewygodny nawet po regulacji. Kolejny minus to brak szybki przy kabinie kierowcy i ustawienie panelu pulpitu w taki sposób, że przy większym tłoku ludzie mogą coś nie chcący nacisnąć.
Pulpit:
Autobus posiada naturalnie klimatyzacje.
Również co ciekawe drzwi mogą być otwierane na pilota oprócz guzików;)
Samo wnętrze autobusu jest bardzo przestronne. Pasażerowie chwalili to właśnie sobie.
Wnętrze:
Komora silnika, zgodnie z prośbą
Autobus spodobał się pasażerom, prezesowi i kierowcy. Ma szansę ze względu na cenę pojawić się na stałe w Przemyślu. Niestety nie mam informacji co do spalania, ale będę posiadał takowe jutro. Co do przyszłości tego autubusu będę informował na bieżąco .
Ta wersja bodajże udaje się z Przemyśla do Tarnowa w czwartek. Autobus przyjechał do Przemyśla bezpośrednio z fabryki w Turcji.
Silnik: pojemność 6,5 l
Skrzynia biegów: Automat Voith
Cena: w granicach krótkiego Autosana SanCity
Sama jazda nim to przyjemność. Ma większą moc niż Solaris Alpino. Nie tłucze nim, nie szarpie, jedyne co dało się odczuć to trzeszczące szyby przy drzwiach.
Kierowca narzekał na fotel, jest dość niewygodny nawet po regulacji. Kolejny minus to brak szybki przy kabinie kierowcy i ustawienie panelu pulpitu w taki sposób, że przy większym tłoku ludzie mogą coś nie chcący nacisnąć.
Pulpit:
Autobus posiada naturalnie klimatyzacje.
Również co ciekawe drzwi mogą być otwierane na pilota oprócz guzików;)
Samo wnętrze autobusu jest bardzo przestronne. Pasażerowie chwalili to właśnie sobie.
Wnętrze:
Komora silnika, zgodnie z prośbą
JELCZU85 pisze:Ja bym prosił jak da radę o zdjęcia wnętrza, i komory silnika z miłą chęcią rzucił bym okiem na silnik
Autobus spodobał się pasażerom, prezesowi i kierowcy. Ma szansę ze względu na cenę pojawić się na stałe w Przemyślu. Niestety nie mam informacji co do spalania, ale będę posiadał takowe jutro. Co do przyszłości tego autubusu będę informował na bieżąco .
Ta wersja bodajże udaje się z Przemyśla do Tarnowa w czwartek. Autobus przyjechał do Przemyśla bezpośrednio z fabryki w Turcji.
Lepszy jest nieznacznie Solaris Alpino od Otokaru pod względem jakości i komfortu jazdy, aczkolwiek zbyt dużo pali.
Otokar jest w sam raz jak dla mnie do takiego miasta jak Przemyśl. Podejrzewam, że spalanie będzie dochodziło do 25l/100 max, a przestronność i komfort jazdy jest bardzo dobry. Przede wszystkim zagospodarowanie wnętrza jest jak najbardziej na plus z tej trójki.
O Autosanie mówiło się wiele, ale w stosunku do tych dwóch autobusów jest na straconej pozycji. Jedynie co za nim przemawia to spalanie i cena i tylko tyle.
Otokar jest w sam raz jak dla mnie do takiego miasta jak Przemyśl. Podejrzewam, że spalanie będzie dochodziło do 25l/100 max, a przestronność i komfort jazdy jest bardzo dobry. Przede wszystkim zagospodarowanie wnętrza jest jak najbardziej na plus z tej trójki.
O Autosanie mówiło się wiele, ale w stosunku do tych dwóch autobusów jest na straconej pozycji. Jedynie co za nim przemawia to spalanie i cena i tylko tyle.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
To jest chyba pierwszy model tak naprawdę sprowadzony do Polski. Nikt w Polsce go nie nabył. Przeglądałem wczoraj Phototrans i te autobusy znalazłem tylko we Francji i w Belgii i oczywiście w Turcji.Marcin_558 pisze:Wiadomo coś więcej kto jest dealerem Otokara w Polsce? I z jakimi modelami wchodzą na rynek polski?
To, że nie ma nic na TWB nie oznacza, że nie ma ich w Polsce. Przecież nie wszystko mus mieć swoje zdjęcie, a tym bardziej trudno by pisało co miałby oferować ten producent u nas...ŁK-MZK pisze:Przeglądałem wczoraj Phototrans i te autobusy znalazłem tylko we Francji i w Belgii i oczywiście w Turcji.
Ale najwidoczniej Otokar jest zainteresowany naszym rynkiem. W internecie można znaleźć świeżą informację, że Otokar jest zainteresowany dostawami pojazdów dla Polskiej armii. Udało się także ustalić, że ich partnerem w Polsce jest Pol-Mot Rail z Warszawy.
Mam zdjęcia z innej pętli, ale zapewne pojawią się zdjęcia moje na TWB to od razu zapodam linkiGustawek pisze:A co do zdjęc - możemy spodziewać się ujęć z trasy?
Dziś nie miałem za wiele czasu na focenie w różnych miejscach, ale chciałem zrobić zdjęcia poglądowe.
Jutro będę rozmawiał z prezesem, więc będę w stanie powiedzieć coś więcej. Myślę, że jest szansa. Przy zakupie tego modelu zapewne powstał by serwis.
Dealerem w polsce wyłącznym jest firma GRAN Sp.z oo z Łodzi: biuro@gran.info.pl z przemyśla jedzie do tarnowa potem do katowic takie inforacje dostałem z turcji z centrali otokara. Autobusy naprawdę dobrze się prezentują i są solidnie wykonane bo to fabryka wojskowa produkująca dla NATO wszystkie podzespoły europejskie ciekawostką jest niezależne zawiesznie przednie VOITH-a (musi się dobrze prowadzić) dostałem więcej informacji ale napisze jutro. Z miejskich mają jeszcze super 12metr niskopodłogowy i chyba przeguba na jesieni puszczają do seryjnej produkcji.Jak macie jeszcze fotki na zywo robione to dajcie..Marcin_558 pisze:Wiadomo coś więcej kto jest dealerem Otokara w Polsce? I z jakimi modelami wchodzą na rynek polski?
Z tego co się zorientowałem na pulpicie to mają oprócz tego modelu właśnie wersje 3-drzwiowe. Są trzy kontrolki na drzwi .
Jutro wstawie pozostałe, jeszcze jutro mu zrobie jakieśpol pisze:macie jeszcze fotki na zywo robione to dajcie..
Czekam z niecierpliwością czego się dowiedziałeśpol pisze:dostałem więcej informacji ale napisze jutro