Nowa holenderska marka autobusów - Ginaf
Nowa holenderska marka autobusów - Ginaf
Holenderski producent znany do tej pory głównie z tworzenia ciężkich wywrotek na bazie DAFa wchodzi na rynek autobusów miejskich.
I gdyby tu zakończyć całą historię, to wyglądałoby to całkiem zachęcająco. Niestety znanych jest więcej szczegółów i nie wygląda to już różowo.
Pod koniec 2011 roku Ginaf zbankrutował i został przejęty przez CHTC(China Hi-Tech Group Corporation) które to z kolei jest właścicielem chińskiej marki autobusów Bonluck.
Bonluck nie jest marką działającą wyłącznie w Chinach (a może nawet nie głównie). Ich autobusy sprzedawane są w Australii i USA.
Korzystając z faktu przejęcia Ginafa postanowiono wprowadzić miejskie autobusy Bonluck na Stary Kontynent. Początkowo autobusy mają byc produkowane w Chinach, ale później jak plan wypali, to produkcja autobusów Ginaf zostanie przeniesiona do macierzystej fabryki Ginaf.
Co nas dokładnie czeka Na stronie Bonluck można podejrzeć dwunastkę w specyfikacji na rynek australijski: http://www.bonluckbus.com/buses-a-coach ... /6116.html
Jeśli chodzi o Europe, to z zewnątrz autobus ma wyglądać tak:
https://lh4.googleusercontent.com/-ttfd ... 520612.jpg
Tym niemniej na Europę zostanie przygotowana cała gama pojazdów począwszy od 10m, a na przegubie kończąc. Ponadto oprócz pojazdów z tradycyjnym napędem w ofercie będzie hybryda oraz EV.
Premiera już za kilka dni w Hanowerze. Wtedy zobaczymy więcej.
I gdyby tu zakończyć całą historię, to wyglądałoby to całkiem zachęcająco. Niestety znanych jest więcej szczegółów i nie wygląda to już różowo.
Pod koniec 2011 roku Ginaf zbankrutował i został przejęty przez CHTC(China Hi-Tech Group Corporation) które to z kolei jest właścicielem chińskiej marki autobusów Bonluck.
Bonluck nie jest marką działającą wyłącznie w Chinach (a może nawet nie głównie). Ich autobusy sprzedawane są w Australii i USA.
Korzystając z faktu przejęcia Ginafa postanowiono wprowadzić miejskie autobusy Bonluck na Stary Kontynent. Początkowo autobusy mają byc produkowane w Chinach, ale później jak plan wypali, to produkcja autobusów Ginaf zostanie przeniesiona do macierzystej fabryki Ginaf.
Co nas dokładnie czeka Na stronie Bonluck można podejrzeć dwunastkę w specyfikacji na rynek australijski: http://www.bonluckbus.com/buses-a-coach ... /6116.html
Jeśli chodzi o Europe, to z zewnątrz autobus ma wyglądać tak:
https://lh4.googleusercontent.com/-ttfd ... 520612.jpg
Tym niemniej na Europę zostanie przygotowana cała gama pojazdów począwszy od 10m, a na przegubie kończąc. Ponadto oprócz pojazdów z tradycyjnym napędem w ofercie będzie hybryda oraz EV.
Premiera już za kilka dni w Hanowerze. Wtedy zobaczymy więcej.
A czemu w ogóle sądzisz, że Europejskie autobusy są bezpieczne? Tylko Mercedes stosuje kontrolowane strefy zgniotu i przeprowadza crash testy.
Za to Autosan się chwalił wyrżnięciem jakichś elementów z przodu dla obniżenia masy.
Tak więc zaiste - nikomu nic gorszego w chińskim autobusie się nie stanie. To konstrukcje takie jak każde inne.
Za to Autosan się chwalił wyrżnięciem jakichś elementów z przodu dla obniżenia masy.
Tak więc zaiste - nikomu nic gorszego w chińskim autobusie się nie stanie. To konstrukcje takie jak każde inne.
Pozwolę sobie zauważyć, że:Kędzior pisze:Ciekawe, czy w kwestii bezpieczeństwa jest z nimi tak jak z osławionymi klonami europejskich aut.
- w autobusach miejskich umiera się raczej rzadko, a do odniesienia ran wystarcza awaryjne hamowanie
- te wszystkie crashtesty może i są miarodajne, ale dotyczą zasadniczo nowych aut. Jeździsz tylko nowymi samochodami? Bo ja nie, a stukanie się kompaktem z lat 90. pewnie nie jest bezpieczniejsze niż nowym chińczykiem