Irizar i4
- Wojtek-MKM
- Posty: 574
- Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
- Lokalizacja: Kraków Czyżyny
Irizar i4
Coś o niezbyt popularnym w Polsce pojeździe, jakim jest i4.
Dla tych co nie widzieli: KLIK
W wakacje udało mi się przejechać takim oto pojazdem na trasie Kraków - Wrocław.
Ci nie mieli możliwości się przejechać niech żałują, jeden z najlepszych autobusów jakimi jechałem. Początkowo mogłem zasiąść za pulpitem (kierowca sprzedaje bilety na fotelach 3 i 4), skórzany fotel kierowcy bardzo wygodny, czytelny pulpit, duże dobrze oznaczone przyciski, ergonomia na wysokim poziomie. W czasie jazdy na zwykłym fotelu pasażerskim też nie miałem żadnych problemów, 3 godziny bez ruchu przeżyłem całkiem dobrze (w takim Interurbino co 15 minut musiałem zmieniać pozycję przy bolącym kręgosłupie), choć początkowo fotele wyglądały niezbyt przyjaźnie. Między fotelami bardzo dużo miejsca na nogi (przy 192cm wzrostu miałem dużo luzu). Silnik bardzo cichy, klimy też nie słychać, nic (nawet na dziurach) nie stukało ani trzeszczało. Jednak producent trochę "wiochy" odstawił. Przyciski do świateł z lat 90., indywidualne nawiewy prosto z Poloneza/Łady i gumowe poręcze... Moja ogólna ocena to 6-, komfort jako wzór nawet dla większości samochodów ale te niewielkie szczegóły które widzi pasażer nie są zachęcające.
Pisałem o identycznym egzemplarzu: http://firm-guide.com/company/scania-ab ... icture-10/
Brakuje działu Renault i Irizar w zagranicznych
Dla tych co nie widzieli: KLIK
W wakacje udało mi się przejechać takim oto pojazdem na trasie Kraków - Wrocław.
Ci nie mieli możliwości się przejechać niech żałują, jeden z najlepszych autobusów jakimi jechałem. Początkowo mogłem zasiąść za pulpitem (kierowca sprzedaje bilety na fotelach 3 i 4), skórzany fotel kierowcy bardzo wygodny, czytelny pulpit, duże dobrze oznaczone przyciski, ergonomia na wysokim poziomie. W czasie jazdy na zwykłym fotelu pasażerskim też nie miałem żadnych problemów, 3 godziny bez ruchu przeżyłem całkiem dobrze (w takim Interurbino co 15 minut musiałem zmieniać pozycję przy bolącym kręgosłupie), choć początkowo fotele wyglądały niezbyt przyjaźnie. Między fotelami bardzo dużo miejsca na nogi (przy 192cm wzrostu miałem dużo luzu). Silnik bardzo cichy, klimy też nie słychać, nic (nawet na dziurach) nie stukało ani trzeszczało. Jednak producent trochę "wiochy" odstawił. Przyciski do świateł z lat 90., indywidualne nawiewy prosto z Poloneza/Łady i gumowe poręcze... Moja ogólna ocena to 6-, komfort jako wzór nawet dla większości samochodów ale te niewielkie szczegóły które widzi pasażer nie są zachęcające.
Pisałem o identycznym egzemplarzu: http://firm-guide.com/company/scania-ab ... icture-10/
Brakuje działu Renault i Irizar w zagranicznych
- TranslatorPS
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-10-02, 21:05
- Lokalizacja: PL-WR,KR,KSU/IE-G
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: Irizar i4
Irizar pokazał na targach UITP w Milanie autobus elektryczny i4e:
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 65&secid=7
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 65&secid=7